Реклама в метрополітені — топчик серед транзитної реклами. Тут своя атмосфера: мінімум відволікаючих факторів, максимум уваги. Люди нудяться в поїздках і автоматично читають усе, що бачать. І це означає, що твою рекламу помітять і прочитають! Метро — найпопулярніший транспорт, і більшість пасажирів користуються ним щодня. Поки вони їдуть на роботу, навчання, шопінг чи в інших справах, їхній погляд обов’язково зупиниться на твоєму меседжі. І не один раз!
-
945K
добовий пасажиропотік.
-
52
кількість станцій.
-
30
хвилин — середня тривалість поїздки.
Метро — жива артерія міста, і його пасажири — найрізноманітніші люди. Це кияни, харків’яни та мешканці міст-супутників, які щоранку вирушають у справах і повертаються ввечері. Це туристи й відряджені працівники. Це всі, хто хоч раз на день спускається під землю в пошуках зручного маршруту або з міркувань безпеки.
ЯК МИ ПРАЦЮЄМО
м✺же
цікавити
-
Які основні види реклами в метро?
Наліпки у вагонах, екрани на платформах і у вагонах, лайтбокси на станціях, брендування поїздів, реклама на ескалаторах та у переходах — варіантів багато, але ми допоможемо тобі обрати правильне рішення.
-
Скільки коштує реклама в метро?
It depends. Залежить від формату й кількості носіїв та тривалості кампанії. Напиши — допоможемо підібрати оптимальний варіант під твій бюджет.
-
Хто авдиторія реклами в метро?
Насамперед це офісні працівники, мешканці міст-супутників, які працюють в Києві та Харкові, студенти й загалом містяни, які щодня користуються підземкою.
-
Для яких задач добре підходить реклама в метро?
Підвищення обізнаності про бренд, запуск новинок, анонсування акцій чи подій, таргетинг за локацією, масове охоплення авдиторії.
-
Які переваги реклами в метро перед зовнішньою рекламою?
Передусім метро — це про тривалий і повторюваний контакт із рекламою. А ще це:
• Стабільно великий пасажиропотік
• Розмаїття форматів
• Територіальний таргетинг
• Стабільна якість експонування