Метро — це цілий світ із ритмом великого міста, де твою рекламу щодня бачать сотні тисяч пасажирів

Реклама в метрополітені — топчик серед транзитної реклами. Тут своя атмосфера: мінімум відволікаючих факторів, максимум уваги. Люди нудяться в поїздках і автоматично читають усе, що бачать. І це означає, що твою рекламу помітять і прочитають! Метро — найпопулярніший транспорт, і більшість пасажирів користуються ним щодня. Поки вони їдуть на роботу, навчання, шопінг чи в інших справах, їхній погляд обов’язково зупиниться на твоєму меседжі. І не один раз!

Реклама в метрополітені — топчик серед транзитної реклами. Тут своя атмосфера: мінімум відволікаючих факторів, максимум уваги. Люди нудяться в поїздках і автоматично читають усе, що бачать. І це означає, що твою рекламу помітять і прочитають! Метро — найпопулярніший транспорт, і більшість пасажирів користуються ним щодня. Поки вони їдуть на роботу, навчання, шопінг чи в інших справах, їхній погляд обов’язково зупиниться на твоєму меседжі. І не один раз!

  • 945K

    добовий пасажиропотік.

  • 52

    кількість станцій.

  • 30

    хвилин — середня тривалість поїздки.

Авдиторія реклами в метро

Метро — жива артерія міста, і його пасажири — найрізноманітніші люди. Це кияни, харків’яни та мешканці міст-супутників, які щоранку вирушають у справах і повертаються ввечері. Це туристи й відряджені працівники. Це всі, хто хоч раз на день спускається під землю в пошуках зручного маршруту або з міркувань безпеки.

Метро — жива артерія міста, і його пасажири — найрізноманітніші люди. Це кияни, харків’яни та мешканці міст-супутників, які щоранку вирушають у справах і повертаються ввечері. Це туристи й відряджені працівники. Це всі, хто хоч раз на день спускається під землю в пошуках зручного маршруту або з міркувань безпеки.

ІНШІ ТРАНЗИТНІ ФОРМАТИ


Розміщуємо рекламу на громадському транспорті, вокзалах, зупинках та в метро, охоплюючи пасажирів у русі та забезпечуючи щоденний контакт із брендом.

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

м✺же
цікавити


  • Які основні види реклами в метро?

    Наліпки у вагонах, екрани на платформах і у вагонах, лайтбокси на станціях, брендування поїздів, реклама на ескалаторах та у переходах — варіантів багато, але ми допоможемо тобі обрати правильне рішення.

  • Скільки коштує реклама в метро?

    It depends. Залежить від формату й кількості носіїв та тривалості кампанії. Напиши — допоможемо підібрати оптимальний варіант під твій бюджет.

  • Хто авдиторія реклами в метро?

    Насамперед це офісні працівники, мешканці міст-супутників, які працюють в Києві та Харкові, студенти й загалом містяни, які щодня користуються підземкою.

  • Для яких задач добре підходить реклама в метро?

    Підвищення обізнаності про бренд, запуск новинок, анонсування акцій чи подій, таргетинг за локацією, масове охоплення авдиторії.

  • Які переваги реклами в метро перед зовнішньою рекламою?

    Передусім метро — це про тривалий і повторюваний контакт із рекламою. А ще це:
    • Стабільно великий пасажиропотік
    • Розмаїття форматів
    • Територіальний таргетинг
    • Стабільна якість експонування