Розказати історію можна по-різному. Але якщо хочеш, щоб її побачили тисячі людей, медіафасади створені для цього. 2D та 3D відео, інтерактивні залучення, нестандартне оздоблення — тут можливо все. Наші медіафасади — це найбільші рекламні екрани, які видно з сотень метрів. Висока якість зображення, динаміка, рух і можливість використовувати декілька креативів.
-
77%
вважають DOOH «крутою» або «досить» інформативною.
-
50%
заявили, що DOOH спонукає їх зробити покупку тут і зараз.
-
53%
кажуть, що DOOH дає їм всю необхідну інформацію для здійснення покупок.
Хочеш тестувати креативи? Легко. Запускати короткострокові кампанії? Без проблем. Оновлювати меседжі залежно від часу доби чи подій? Це саме те, для чого створені медіафасади. А завдяки високій яскравості контент залишається видимим за будь-якої погоди та в будь-який час доби.
ЯК МИ ПРАЦЮЄМО
М✺ЖЕ
ЦІКАВИТИ
-
Наскільки ефективна така реклама?
Це не просто величезний екран, а digital-формат, що дозволяє гнучко змінювати рекламу, тестувати різні варіанти та максимально чіпляти увагу.
-
Де можна побачити таке розміщення?
Медіафасади можна зустріти на торговельних центрах, готелях, офісних будівлях та навіть на житлових будинках.
-
Яка ціна розміщення медіафасаду?
Залежить від міста, локації та тривалості кампанії. Залишай заявку — порахуємо під твої потреби.
-
Чим відрізняється реклама на медіафасадах?
Медіафасад дає більше свободи та більше гнучкості. Від статичної картинки до 3D-ролику.
-
Медіафасад чи брандмауер?
Брандмауер — це статичний носій здебільшого для довготривалих кампаній. В той час як медіафасад — це рух, анімація та безліч можливостей для експериментів. Тут можна швидко змінювати контент, запускати спецпроєкти та тестувати різні формати реклами.