реклама-на-цифрових-сітілайтах-мегаполіс

Цифрові сітілайти — такі собі компактні білборди для центральних вулиць, де немає великих носіїв. Всі переваги цифрових білбордів, але в пішохідному форматі

Ми розміщуємо рекламу на цифрових сітілайтах у багатьох обласних центрах України — всюди, де вони є. Це формат, який працює як для коротких інформативних комунікацій — анонси, акції, події, так і для довгострокової іміджевої реклами. Він гармонійно вписується в міське середовище та дозволяє зручно переводити авдиторію у диджитал — з цифрових сітілайтів зручно сканувати QR-коди, переходити на сайт або соцмережі. І що важливо — ми створюємо креатив, який повністю «розкриває» ці цифрові носії: відео, анімація, доповнена реальність.

Ми розміщуємо рекламу на цифрових сітілайтах у багатьох обласних центрах України — всюди, де вони є. Це формат, який працює як для коротких інформативних комунікацій — анонси, акції, події, так і для довгострокової іміджевої реклами. Він гармонійно вписується в міське середовище та дозволяє зручно переводити авдиторію у диджитал — з цифрових сітілайтів зручно сканувати QR-коди, переходити на сайт або соцмережі. І що важливо — ми створюємо креатив, який повністю «розкриває» ці цифрові носії: відео, анімація, доповнена реальність.

  • 38%

    відвідали вебсайт після перегляду реклами на DOOH.

  • 53%

    кажуть, що DOOH дає їм всю необхідну інформацію для здійснення покупок.

  • 50%

    заявили, що DOOH спонукає їх зробити покупку тут і зараз.

ІНШІ D-OOH ФОРМАТИ


Створюємо та розміщуємо цифрову зовнішню рекламу з динамічним контентом, що привертає увагу та забезпечує гнучке управління кампаніями.

Легке розміщення, гнучке управління, максимальна увага

Цифрові сітілайти бувають різними — залежить від того, де їх встановлюють і для чого. Стандартні варіанти зазвичай ставлять на жвавих вулицях чи пішохідних зонах, щоб реклама була добре видна. Є й інші варіанти, наприклад, сітілайти на зупинках транспорту. Вони ідеально підходять для місць, де люди часто зупиняються і чекають.

Цифрові сітілайти бувають різними — залежить від того, де їх встановлюють і для чого. Стандартні варіанти зазвичай ставлять на жвавих вулицях чи пішохідних зонах, щоб реклама була добре видна. Є й інші варіанти, наприклад, сітілайти на зупинках транспорту. Вони ідеально підходять для місць, де люди часто зупиняються і чекають.

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

М✺ЖЕ
ЦІКАВИТИ


  • В чому переваги цифрових сітілайтів у порівнянні зі статичними сітілайтами?

    Цифрові сітілайти — цифровий контент. Більше свободи для втілення креативного задуму. Візуальний ряд загалом краще передає меседж, ніж слова. Особливо в зовнішній рекламі.

  • В яких містах є цифрові сітілайти?

    Цифрові сітілайти розташовані в багатьох обласних центрах України. Цікавить певне місто? Напиши нам — розкажемо, що там є і в якому обсязі.

  • Скільки коштує реклама на цифрових сітілайтах?

    На вартість впливають три чинники: місто, місце, кількість показів. Дай нам знати, яку задачу вирішуєш або який бюджет маєш — запропонуємо варіанти.

  • Скільки триває рекламний ролик?

    Ролик триває 10 секунд. Тривалість рекламного блока — 90 секунд (9 роликів по 10 секунд). Це 40 показів твоєї реклами за годину, або 640 за день.

  • Для яких задач добре підходить реклама на цифрових сітілайтах?

    Анонсування подій, розпродажів, знижок, нових магазинів, нових колекцій, релізів кіно, музики, книжок. Насправді складно уявити задачу, для якої цифрові сітілайти не підходили б.