Зовнішня реклама – один з найефективніших методів впливу на потенційного клієнта. Її ми бачимо щодня у зовсім різних куточках міста. Використання ООН-реклами - це якісне маркетингове рішення, що дозволяє охопити потрібну цільову аудиторію, проінформувати споживачів про можливі акції, знижки, появу нового продукту, відкриття торгової точки поблизу розташування рекламної площини, зробити анонс найближчого заходу. Завдяки нестандартним рішенням і креативному дизайну сюжетів, реалізовані рекламні кампанії в Дніпрі приносять успіх і визнання брендам. Підвищується рівень впізнаваності їхнього продукту і попит на запропоновані ними послуги. Скористайтеся розміщенням зовнішньої реклами в Дніпрі, щоб отримати популярність серед населення і гостей міста.
Для підтвердження ефективності зовнішньої реклами пропонуємо ознайомитись з основними перевагами даного виду просування:
Враховуючи переваги та використовуючи сучасні дизайнерські рішення, ви отримуєте постійний потік зацікавленої цільової аудиторії.
Холдинг «Мегаполіс» є одним із провідних власників площин зовнішньої реклами в Дніпрі. Для наших клієнтів ми надаємо можливість замовити ООН-рекламу, використовуючи наступні носії:
- білборди;
- беклайти/скроли.
- цілодобова ефективність. Реклама на білбордах доступна для показу 24/7, а завдяки зовнішньому підсвічуванню, яким оснащені багато конструкцій даного типу, представлений сюжет добре видно в темну пору доби;
- вдале місце розташування. Розміщення білбордів уздовж доріг і близько транспортних розв’язок дає широке охоплення аудиторії;
- можливість таргетування реклами. Розмістивши білборд в певному районі, ми привертаємо увагу споживачів, що проживають або працюють у цій частині міста. Дуже зручно, якщо, наприклад, потрібно повідомити про рекламну акцію або про відкриття торгової точки;
- тривалість рекламного контакту. Публікація на білборді має тривалий візуальний контакт і привертає до себе підвищену увагу.
- відмінне місце розташування: на центральних вулицях міста Дніпро, в місцях постійного потоку людей;
- цілодобова робота носія, що дозволяє охопити аудиторію в годину пік, а також у темний час доби;
- у власності холдингу «Мегаполіс» є свої беклайти.