Послугами залізниці щодня користуються сотні тисяч людей: чи то на довгі дистанції, чи на короткі, по місту або передмістям. Розмаїта авдиторія, тривалий візуальний контакт, обмежена кількість рекламних носіїв — все це робить поїзди чудовим місцем для бренд-комунікації. Ми можемо створити і розмістити твою рекламу будь-де. Міжміські поїзди, приміські поїзди, Київська міська електричка — є все. Формати? Широкий асортимент: постери, наліпки, всередині вагонів, можемо навіть забрендувати весь потяг.
- 
          1,875млн пасажирів на місяць мандрують поїздами дальнього прямування. 
- 
          4млн пасажирів на місяць користуються приміськими поїздами. 
- 
          70%аудиторії — споживачі товарів та послуг невисокого й середнього цінових сегментів. 
Реклама в поїздах охоплює величезну авдиторію різних людей. Є ті, хто щоденно їздять на роботу, студенти, що постійно мандрують між домом і навчанням, туристи, які використовують залізницю для подорожей по країні чи за кордон, місцеві жителі. Реклама в поїздах дозволяє регулярно та багаторазово з’являтися перед очима цих людей. Якщо ти щодня бачиш одну і ту ж рекламу в поїзді, яким їздиш на роботу, вона краще врізається в пам’ять.
ЯК МИ ПРАЦЮЄМО
м✺же
цікавити
- 
            Які основні види реклами в поїздах? Вибір форматів реклами в поїздах досить широкий: можна вибрати між листівками на стінах і дверях, наліпками на різних поверхнях, цифровими моніторами всередині вагонів, а також повним зовнішнім брендуванням поїзда. 
- 
            Скільки коштує реклама в поїзді? Вартість реклами в поїздах залежить від обраних форматів, кількості площин і тривалості кампанії. Для отримання точних цін краще звернутися безпосередньо до нас. 
- 
            Хто є авдиторією реклами в поїздах? Авдиторія поїздів широка й розмаїта. Це люди різного віку, соціального статусу й інтересів. Від тих, хто щодня дістається залізницею на роботу, до тих, хто користується нею лиш час від часу. 
- 
            Для яких задач добре підходить реклама в поїздах? Реклама в поїздах універсальна й підходить для вирішення найрізноманітніших комунікаційних завдань. Вона ефективна як для національних, так і локальних кампаній. Розкажи нам, якого результату прагнеш, і ми розробимо відповідний медіаплан. 
- 
            В чому сильні сторони реклами в поїздах? Чи не найбільша перевага — вона забезпечує тривалий візуальний контакт. У пасажирів вдосталь часу детально розглянути рекламу, до того ж вона розміщується в таких місцях, щоб якомога частіше траплятися на очі. Також реклама в поїздах завжди виглядає якісно і гарно освітлена. 
.webp) 
             
             
             
             
             
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
          /01.webp) 
              /02.webp) 
              /03.webp) 
              /04.webp) 
              /05.webp) 
              /06.webp) 
              /07.webp) 
              