УкрАнгл
Почати співпрацю з нами
logo
Нестандартні розміщення Outdoor
Нестандартні розміщення Outdoor

Щодня в різних куточках міста ми бачимо найрізноманітніші рекламні прояви. Звичайно, якщо макет великий, яскравий і барвистий - увагу ми звернемо, але ось чи точно запам'ятаємо інформацію, яку намагалися донести рекламодавці? Саме для того, щоб досягти потрібного результату і з першого погляду запам'ятатися споживачеві, досвідчені маркетологи при створенні рекламних заходів вдаються до посилення ефекту при стандартному розміщенні за допомогою різних нестандартних елементів. Основна мета даного методу просування - привернути увагу за рахунок креативної і незвичайної подачі матеріалу. А ще, максимально вплинути на підвищення та зміцнення іміджу торгової марки, її впізнаваність серед споживача. Нестандартна реклама - це те, що потрібно сьогодні кожному бізнесу для якісного та ефективного розвитку.

Можливості розміщення нестандартної реклами

Маючи багаторічний досвід роботи по створенню безлічі рекламних кампаній з використанням нестандартних проявів, команда холдингу "Мегаполіс" готова втілити те, що на перший погляд, здається, зовсім не під силу. Для використання нестандартної реклами ми пропонуємо наступні можливості:

  • розміщення рекламних екстендерів;
  • нестандартне брендування зупинкових пунктів;
  • нестандартні формати в міських локаціях;
  • нестандартне брендування в метрополітені (станції, переходи, склади);
  • нестандартна реклама в аеропортах;
  • сезонні прояви (парки, гірськолижні курорти, пляжі).
Переваги нестандартної outdoor-реклами

Нестандартні рекламні прояви за рахунок сучасних дизайнерських можливостей і якості використаних матеріалів під час реалізації рекламної кампанії, дозволяють втілити найцікавіші і, здавалося б, нездійсненні ідеї. Для того, щоб зрозуміти наскільки ефективним може бути результат просування ваших товарів або послуг та порівняти вартість нестандартної реклами з іншими методами маркетингу, розгляньте її основні переваги:

  • УНІКАЛЬНІСТЬ ПОДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ, ЗАВДЯКИ ЯКІЙ МИ ОТРИМУЄМО МАСОВЕ ЗАЛУЧЕННЯ УВАГИ
  • НОСИТЬ СИЛЬНИЙ ЕФЕКТ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ. НЕЗВИЧАЙНИЙ ВИД ЗАЧАРОВУЄ ТА ВИКЛИКАЄ БАЖАННЯ РОЗГЛЯНУТИ ВСЕ ДЕТАЛЬНІШЕ, ЩО ДОПОМАГАЄ ТОЧНОМУ І ШВИДКОМУ ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЮ
  • МОЖЛИВІСТЬ ПОБУДУВАТИ ЗІ СВОЇМ КЛІЄНТОМ ДОВІРЧІ ВІДНОСИНИ ВЖЕ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ЗНАЙОМСТВА З РЕКЛАМОВАНИМ ТОВАРОМ АБО ПОСЛУГОЮ
  • ВИБІР БЕЗЛІЧІ УНІКАЛЬНИХ МІСЦЬ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ НЕСТАНДАРТНОЇ РЕКЛАМИ
  • ЕФЕКТ "САРАФАННОГО РАДІО". ПОМІТИВШИ ОРИГІНАЛЬНИЙ ЦІКАВИЙ ОБ'ЄКТ, КОЖЕН ЗАХОЧЕ ЗРОБИТИ З НИМ СЕЛФІ, ЯКЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОБАЧИТЬ КОЛО СПІЛКУВАННЯ ЛЮДИНИ. ТАК МИ ОТРИМУЄМО АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНЕ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ
  • ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ ТА ВПІЗНАВАНОСТІ КОМПАНІЇ

Допомогти у вирішенні всіх питань, що виникають, та розібратися з цінами на нестандартну рекламу, вам допоможуть співробітники нашого агентства

Особливою популярністю при розміщенні outdoor-реклами по Україні користуються екстендери, які являють собою частину рекламного сюжету, що виходить за рамки стандартної конструкції. Завдяки їх використанню, рекламний макет отримує більш жвавий вигляд і реальніше передає мету кампанії, що привертає значно більше уваги з боку потенційних клієнтів.

Залежно від завдання рекламної кампанії, а також від сезону і тривалості світлового дня, фахівці холдингу “Мегаполіс” пропонують варіанти екстендерів, які допоможуть виділити необхідні акценти і викликати потрібну емоцію споживача. Це можуть бути: світлові і виносні елементи, використання неону, рідини, паєток, проекцій і, навіть, систем туманоутворення.

  • борди;
  • сітілайти;
  • брандмауери;
  • зупинкові комплекси;
  • нестандартні конструкції.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Брендування транспортної зупинки гарантує відмінні результати для реалізованої рекламної кампанії. Можливість втілити незвичайні ідеї і задіяти нестандартні елементи дає позитивний результат, який приносить бренду активну аудиторію потенційних клієнтів, популярність і визнання серед споживачів.

  • можливість задіяти таргетовану рекламу, яка буде спрямована на певне місце розташування;
  • широке охоплення аудиторії. Дозволяє залучити не лише пасажирів, які очікують свій транспорт, а й перехожих, а також водіїв;
  • реклама на транспортній зупинці дозволяє представити рекламний матеріал навіть в тих місцях, де немає можливості задіяти великі формати;
  • нестандартна подача товарів або послуг має дію безкоштовної піар-кампанії. Викликаючи величезний інтерес, люди на її фоні роблять фото, тим самим сприяючи більшому поширенню рекламної інформації.
Зображення не існує

Чого тільки не доводиться придумувати креативному відділу нашого холдингу, щоб вирішити задачу клієнта по залученню свого споживача. Одним з таких найбільш ефективних маркетингових ходів є використання нестандартних рекламних форматів в міських локаціях, які при грамотній та професійній розробці залучають максимум уваги до об’єкта просування.

Доступні такі основні формати:

  • розміщення інсталяцій;
  • брендування канатних доріг, колеса огляду;
  • мурали;
  • 3D-меппінг, світлові шоу.
  • завдяки незвичайній подачі має найменш дратівливий ефект. Побачена реклама не сприймається нав’язливо і легко запам’ятовується;
  • широке охоплення активної аудиторії;
  • велика частота і тривалість рекламного контакту;
  • таргетування реклами з орієнтиром на певну аудиторію, її цілей та інтересів, а також тієї, що проживає або працює поблизу місця розташування об’єкта;
  • має властивості вірусної реклами завдяки поширенню через соціальні мережі фотографій, зроблених на її фоні.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Де можна знайти цільову аудиторію для вашого бізнесу? Звичайно, в метрополітені. Постійний потік пасажирів дозволяє отримати максимум потенційних споживачів. При правильній побудові всіх процесів по реалізації рекламної кампанії, а також з використанням найбільш сучасних нестандартних елементів – ваша реклама отримує велику кількість позитивних відгуків, що веде до приросту постійних клієнтів.
 

Нестандартне брендування в метро доступне:

  • на станціях;
  • в переходах;
  • в складах.
  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • широке охоплення аудиторії, яка не тільки знаходиться всередині метрополітену, а й тієї, що бачить рухомий брендований склад по наземних лініях;
  • ефект несподіванки, що дозволяє залучити і зосередити увагу на рекламному матеріалі. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який замість звичного переходу або стандартного вагону побачив експозиції з живих квітів, малюнки, які оживають, фотозони а
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Якщо говорити про зовнішню рекламу на мегаформатах, то слід відразу зазначити наступне. Така реклама вже спрямована на отримання високих результатів. Адже матеріал, який рекламодавець подає для розміщення, завжди отримує велику кількість переглядів завдяки масштабності та місцю розміщення конструкції. Проте, щоб отримати справжній WOW-ефект і потрапити своєму споживачу у самісіньке серденько, таке класичне розміщення варто посилити. І саме тут необхідний нестандартний підхід у розміщенні зовнішньої реклами, який: 

 

  • гарантує найбільшу кількість схвальних відгуків від аудиторії;
  • викликає у потенційних споживачів бажання скористатися побаченою пропозицією;
  • забезпечує широке охоплення аудиторії, яка складається з різних вікових і соціальних груп жителів і гостей міста;
  • дозволяє з легкістю запам'ятати бренд/продукт/послугу завдяки миттєвому сприйнятті представленого сюжету.
Зображення не існує

Реклама в аеропорту – це один з найкращих маркетингових ходів, щоб залучити в свій бізнес аудиторію середнього і вище середнього рівня достатку, серед якої підприємці, фахівці та студенти, люди, відкриті до нових пропозицій, зацікавлені в якісному розвитку власного життя.
 

Основні формати рекламних проявів:

  • підвісні конструкції;
  • розміщення нестандартних конструкцій;
  • брендування дитячої зони;
  • індивідуальні прояви.
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • тривалий рекламний контакт;
  • хороший вибір майданчиків для розміщення;
  • широка можливість вибору рекламних носіїв нестандартного типу.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Пора року грає важливу роль для якісного поширення рекламної інформації серед споживачів. Для розміщення нестандартних конструкцій, враховуючи сезонність, ми можемо використовувати: влітку – парки і пляжі, взимку – катки та гірськолижні курорти. Правильне планування такої кампанії дає якісний ефективний результат у вигляді щоденного потоку потенційних клієнтів.

Розміщення реклами в парках і скверах:

  • брендування лавок;
  • розміщення інсталяцій і фітоінсталяцій;
  • брендування велопарковок;
  • брендування урн;
  • індивідуальні прояви.

Розміщення реклами на пляжах:

  • брендування кабінок для переодягання;
  • брендування душових кабін;
  • індивідуальні прояви.

Реклама на ковзанках:

  • брендування льоду;
  • реклама на бортах;
  • установка рекламних стендів;
  • проведення промо-акцій.

Реклама на гірськолижних курортах:

  • розміщення рекламних банерів;
  • брендування крісел підйомників;
  • проведення промо-акцій та івент-заходів;
  • установка рекламних інсталяцій і об’ємних конструкцій;
  • брендування аптечних пунктів.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості