Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування. Цього часу цілком достатньо для того, щоб реклама могла потрапити в поле зору й привернути увагу яскравим візуальним контентом. Сьогодні Київський метрополітен налічує 52 станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:
- Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
- Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
- Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.
Щодня середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає понад два мільйони осіб. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-и тисяч осіб. Доведено, що понад 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше ніж 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої й активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.
Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:
Пасажир проводить близько години в підземці. Тому цілком природно, що не весь цей період він перебуває у вагоні, а відтак і побачити вашу пропозицію може не тільки під час поїздки. На кожній ділянці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари та послуги:
- на дверях вхід/вихід у метро – листівки та наклейки;
- при спуску на ескалаторі – постери на стінах;
- при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
- на станціях очікування – площини на шляхових стінах, брендування;
- у вагоні – наклейки та листівки, екрани.
Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:
- беклайти на станціях;
- метролайти на балюстрадах вздовж ескалаторів;
- інформаційні відеостійки на платформах;
- інфотабло у вагонах;
- відеореклама на моніторах станцій.
Скориставшись послугами креативного відділу нашої агенції, ви можете зробити рекламу в метро більш яскравою та цікавою, а відповідно, більш успішною та впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Холдинг Мегаполіс – основний оператор рекламних носіїв у метрополітені Києва.
Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.
Реклама в вагоні метро не втрачає своєї популярності. А такий формат, як листівки на вікнах вагона, вже понад 5 років є одним із найактуальніших видів просування товарів і послуг в метрополітені.
Розмір листівки на вікні: 500×475 мм.
Друк: на прозорій плівці. Доступний односторонній друк (зображення бачать лише з однієї внутрішньої сторони вагона) і двосторонній (бачать і пасажири у вагоні, і ті, хто знаходиться на платформі очікування). Обов’язкова умова для розміщення: 60% області макета займає рекламний матеріал, 40% – прозорий фон.
- великий розмір;
- відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
- можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.
Поїзд прибув до платформи – пора в дорогу. Вагон оснащений 4-ма парами двостулкових дверей, де може бути розміщена саме ваша рекламна пропозиція, яка на вході й виході обов’язково приверне увагу своїм яскравим дизайном.
Розмір листівки на дверях вагона: 420×130 мм.
Друк: прозора плівка. Обов’язкова умова для розміщення реклами на дверях вагона метро: 40% місця на готовому макеті – заповнена матеріалом площа, 60% – прозорий фон.
- макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
- частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
- тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
- широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
- найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.
Двері – перший рекламний носій, який бачить людина, відвідуючи метро Києва. Використовуючи даний вид, ми забезпечуємо якісне і постійне охоплення активної аудиторії для вашого бізнесу. Кожен пасажир обов’язково помітить вашу пропозицію, адже як мінімум два рази на день він користується дверима метрополітену.
Розмір готового макету: 500х750 мм.
- реклама на дверях метро має 100% контакт з 99,2% денного пасажиропотоку оскільки є найбільшим за площею пакетним носієм, що охоплює 52 станцій з 54 в метро Києва;
- найкращим чином виконує роль рекламного інформатора, який може в найкоротші строки розповісти про товари, послуги, знижки, акційні пропозиції, події;
- можливі два види розміщень: вхідні/вихідні двері та на двох сезонних програмах: літні – працюють весь рік, зимові – тільки на період установки зимових дверей, з 15 жовтня по 15 квітня.
Реклама на кватирці вагона метро – це носій, який забезпечує зоровий контакт з пасажирами, що їдуть стоячи, а також – з сидячими навпроти. Завдяки можливості розміщення носія в 698 вагонах, які курсують на 3-х гілках, ми отримуємо охоплення практично всього пасажиропотоку Київського метрополітену. Тривалість кожного контакту – близько 12 хвилин. Цього часу цілком достатньо, щоб отримати потенційного клієнта, зацікавленого у вашій пропозиції.
Розмір листівки на кватирці: 675 × 150 мм.
Друк: прозора самоклеюча плівка.
- зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
- рекламне зображення наноситься на плівку. Вона повністю клеїться на всю поверхню кватирки, тим самим перешкоджаючи можливим актам вандалізму;
- інтерес у кожної людини викликає привабливий формат, який ми отримуємо завдяки використанню спеціальної фарби (білила), що володіє унікальною насиченістю широкої колірної гами.
Найкращий варіант для клієнтів, які не хочуть бачити поруч зі своїми товарами або послугами пропозицій від інших компаній і брендів – це розміщення реклами на торці вагона метро. Таким чином, наданий вами матеріал для просування має індивідуальний характер і привертає увагу максимальної кількості пасажирів.
Розмір листівки на торці вагона: 1112х211 мм.
- вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
- значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, повідомити всі адреси мережі ваших магазинів або просто розмістити велике та яскраве зобр
Великою популярністю серед носіїв в метро користується реклама на шляхових стінах. Кожен пасажир, в очікуванні поїзда, проводить на платформі від трьох до шести хвилин. За цей час він обов’язково зверне увагу на протилежну сторону, де на стіні будуть розміщені великі яскраві площини з рекламним матеріалом. Повноцінна адресна програма може продемонструвати ефективність використання реклами на шляхових стінах в співвідношенні з іншими міськими наземними видами реклами.
Розмір постера на шляхових стінах: 3000х2000 мм
- вдале місце розташування дозволяє максимально охопити весь пасажиропотік;
- великі розміри носія, завдяки яким можна привернути увагу, викласти більш детальну інформацію про товар, послугу, різноманітні події;
- вартість реклами доступна для клієнтів як локального, так і міжнародного ринку.
Щоразу, спускаючись і піднімаючись ескалатором в метро, ми бачимо рекламні банери, які розміщені на склепіннях. Швидкість руху ескалатора 0,9-1 м/с, залежно від його довжини тривалість контакту в середньому становить близько 20 сек. При правильній і грамотній подачі рекламного сюжету цього часу достатньо для пасажира, щоб він зміг не тільки звернути свою увагу, а й сприйняти головний меседж.
Розмір постера на стінах уздовж ескалаторних шляхів: 3000х1000 мм.
- реклама на ескалаторних склепіннях в метро має важливу перевагу: при своєчасному плануванні великий розмір банера можна легко трансформувати в подвійні або потрійні рекламні місця;
- носій є найбільш ефективним для інформування про місце, що розміщене поблизу станції метро, на якій знаходиться людина;
- використовується, як унікальний маркетинговий хід для підвищення іміджевих показників вашої компанії або бренду.
Опинившись в переході – ви ніби потрапляєте в зовсім інший світ. Тут, на сприйняття людиною навколишньої дійсності, величезний вплив справляють рекламні сюжети на стінах. Брендування переходів між станціями метро дає можливість вашому бізнесу перейти на новий рівень і піднятися на щабель вище до популярності.
Розміри й інші технічні вимоги надаються за запитом.
- креативний дизайн рекламного сюжету дає можливість відтворити атмосферу безпосередньої причетності до нього;
- сучасні технології й матеріали дозволяють нанести на поверхню зображення будь-якої складності в найкращій якості;
- максимальний вплив на потенційного споживача, який досягається шляхом масштабності носія і нестандартної подачі.
Унікальний та ефективний метод просування для будь-якого бізнесу. Створюємо зі станції метро незвичайний креативний простір, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам брендування станцій метро вашим продуктом або послугою зацікавиться величезна кількість споживачів. Ймовірність контакту – 100%, тривалість – 1-12 хвилин.
Розміри й інші технічні вимоги надаються за запитом.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації кампанії ви можете використати доступний простір станції або встановити незвичайну тимчасову конструкцію на станції;
- брендування станції дає можливість створити інтерактив з пасажирами, історію, яка може отримати продовження в соціальних мережах.
Величезне позитивне враження справляє на кожного споживача побачений брендований потяг. При такому контакті навіть та людина, яка ніколи не цікавиться різними рекламними проявами, зверне увагу і захоплено розглядатиме представлені сюжети. Зовнішнє брендування вагона займає одне з перших місць по ефективності результату проведеної рекламної кампанії.
Розміри та інші технічні вимоги надаються за запитом.
- значною перевагою цього виду носія є широке охоплення аудиторії, яка не тільки знаходиться всередині метрополітену, а й тієї, що бачить поїзд по наземних лініях;
- низька вартість рекламного контакту;
- можливість внутрішнього брендування потяга метро. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який всередині, замість звичайного вагона, побачив яскраві й незвичайні малюнки або цілі сюжетні лінії з використанням елементів для створення нестандартної р
Беклайт – один із найбільш презентабельних носіїв для рекламодавця. Являє собою конструкцію у вигляді великого короба з якісним підсвічуванням. Реклама на беклайтах в метро поєднує використання новітніх технологій, вдале місце розташування і креативність представленого на ньому контенту. Конструкції розміщуються в місцях з постійним пасажиропотоком, це – станції та вестибюлі метрополітену Києва.
Розміри й інші технічні вимоги надаються за запитом.
- можливість вибору серед кількох різних форматів носіїв;
- широке охоплення аудиторії завдяки вигідному розташуванню;
- креативний і яскравий дизайн миттєво привертає погляд, це дозволяє значно підвищити іміджеві показники вашої компанії або бренду;
- можливість використання унікального виду носія, розробленого нашими інженерами. Його суть полягає в додаванні до сюжету динамічних елементів завдяки використанню програмованих світлодіодних модулів.
Метролайт – це лайтбокс з яскравим підсвічуванням, який розміщується вздовж балюстради ескалаторів в метрополітені. Раніше на цих місцях знаходилися старі світильники, тепер на їх зміну прийшли сучасні конструкції, які не тільки допомагають в освітленості приміщення, а й мають інформативний характер.
Розмір: 482х585мм
Формат: постер, що розміщується в спеціальній пластиковій кишені.
- рекламу на станціях метрополітену видно з обох сторін, як при спуску, так і при підйомі на ескалаторі. Завдяки цьому ми можемо охопити вдвічі більше кількості пасажирів;
- практично 100%-ий контакт з аудиторією. Слабке освітлення в метрополітені відіграє позитивну роль. Відтак красиві лайтбокси, що світяться, відразу привертають погляд ваших потенційних клієнтів до розміщеного сюжету;
- закритий варіант носія, що дає можливість зберегти цілісність друкованого матеріалу.
Сучасний світ багатий новими технологіями й різноманітністю дизайну рекламних носіїв. Але від звичного нам телебачення ніхто не відмовляється, адже завдяки креативності ідей дизайнерів і маркетологів і цей вид просування може принести максимум ефективності. На лініях Київського метрополітену налічується 610 вагонів з моніторами, в кожному вагоні – по 4-и монітори. Завдяки такій широкій мережі на різних гілках метро ми досягаємо об'ємного візуального охоплення потенційної аудиторії.
Формат: екран 24 дюйми, якість зображення full hd.
- для розміщення реклами на моніторах у вагонах метро найкраще підходить інформація про прийдешні заходи, просування товарів і послуг, як малого, так і великого бізнесу;
- повне охоплення пасажиропотоку. Це відбувається завдяки показам розміщеної інформації з частотою 4 рази на годину і більше, а також місцю розміщення моніторів в зоні гарної видимості для кожної людини у вагоні.
Інформаційні стійки – єдиний інтерактивний носій в метро. На 48 станціях Київського метрополітену встановлено 167 інфостійок. Завдяки насиченості колірної гами дисплея, якісному рекламному контенту і його правильній подачі на даному медіаносії, будь-який бізнес може отримати активну цільову аудиторію потенційних клієнтів.
Розмір: 2х1 м, діагональ екрана 65″
Формат: високоякісні професійні дисплеї Samsung (4K або full hd відеоконтент)
- виступає не лише рекламоносієм, але й виконує соціальну функцію (кнопки виклику, навігація);
- на інфостійках розміщені кнопки можливого вибору контенту: детальна карта рейкового наземного і підземного транспорту Києва; відеосюжет, знятий безпілотником, який дає можливість зрозуміти, що знаходиться над підземною частиною станції, включаючи навколиш
Метрополітен сучасного міста — це не лише безпечні, швидкі та зручні поїздки. Ми працюємо над впровадженням у життєдіяльність підземки трендових цифрових технологій, які сприятимуть комфортному перебуванню пасажирів на станції. Вони знайомлять споживачів із новими пропозиціями від рекламодавців, розповідають про цікаві події чи локації, які варто відвідати в місті, можуть зробити короткий екскурс історією нашої країни чи світу.
Загальна кількість носіїв на цей час: 268
Розташування: 24 станції київського метрополітену. В майбутньому передбачається облаштування ще 22-ох станцій метрополітену (обладнання планується на всіх закритих станціях метро).
Характеристика екрана й зображення: 49 дюймів, 4K і Full HD відеоконтент
- окрім трансляції відеоконтенту, медіаекрани виконують роль своєрідного годинника, демонструючи зворотний відлік часу прибуття поїзда. Це дає змогу сконцентрувати увагу споживача на зображенні монітора;
- вдале та зручне для перегляду місце розташування під стелею, посередині вздовж платформи очікування;
- чіткість передачі відеоконтенту та кількість носіїв на одній станції привертають увагу пасажира відразу після його виходу на платформу.