Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування. Цього часу цілком достатньо для того, щоб реклама могла потрапити в поле зору й привернути увагу яскравим візуальним контентом. Сьогодні Київський метрополітен налічує 52 станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:
- Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
- Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
- Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.
Щодня середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає понад два мільйони осіб. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-и тисяч осіб. Доведено, що понад 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше ніж 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої й активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.
Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:
Пасажир проводить близько години в підземці. Тому цілком природно, що не весь цей період він перебуває у вагоні, а відтак і побачити вашу пропозицію може не тільки під час поїздки. На кожній ділянці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари та послуги:
- на дверях вхід/вихід у метро – листівки та наклейки;
- при спуску на ескалаторі – постери на стінах;
- при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
- на станціях очікування – площини на шляхових стінах, брендування;
- у вагоні – наклейки та листівки, екрани.
Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:
- беклайти на станціях;
- метролайти на балюстрадах вздовж ескалаторів;
- інформаційні відеостійки на платформах;
- інфотабло у вагонах;
- відеореклама на моніторах станцій.
Скориставшись послугами креативного відділу нашої агенції, ви можете зробити рекламу в метро більш яскравою та цікавою, а відповідно, більш успішною та впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Холдинг Мегаполіс – основний оператор рекламних носіїв у метрополітені Києва.
Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.
Двері – перший рекламний носій, який бачить людина, відвідуючи метро Києва. Використовуючи даний вид, ми забезпечуємо якісне і постійне охоплення активної аудиторії для вашого бізнесу. Кожен пасажир обов’язково помітить вашу пропозицію, адже як мінімум два рази на день він користується дверима метрополітену.
Розмір готового макету: 500х750 мм.
- реклама на дверях метро має 100% контакт з 99,2% денного пасажиропотоку оскільки є найбільшим за площею пакетним носієм, що охоплює 52 станцій з 54 в метро Києва;
- найкращим чином виконує роль рекламного інформатора, який може в найкоротші строки розповісти про товари, послуги, знижки, акційні пропозиції, події;
- можливі два види розміщень: вхідні/вихідні двері та на двох сезонних програмах: літні – працюють весь рік, зимові – тільки на період установки зимових дверей, з 15 жовтня по 15 квітня.
Великою популярністю серед носіїв в метро користується реклама на шляхових стінах. Кожен пасажир, в очікуванні поїзда, проводить на платформі від трьох до шести хвилин. За цей час він обов’язково зверне увагу на протилежну сторону, де на стіні будуть розміщені великі яскраві площини з рекламним матеріалом. Повноцінна адресна програма може продемонструвати ефективність використання реклами на шляхових стінах в співвідношенні з іншими міськими наземними видами реклами.
Розмір постера на шляхових стінах: 3000х2000 мм
- вдале місце розташування дозволяє максимально охопити весь пасажиропотік;
- великі розміри носія, завдяки яким можна привернути увагу, викласти більш детальну інформацію про товар, послугу, різноманітні події;
- вартість реклами доступна для клієнтів як локального, так і міжнародного ринку.
Щоразу, спускаючись і піднімаючись ескалатором в метро, ми бачимо рекламні банери, які розміщені на склепіннях. Швидкість руху ескалатора 0,9-1 м/с, залежно від його довжини тривалість контакту в середньому становить близько 20 сек. При правильній і грамотній подачі рекламного сюжету цього часу достатньо для пасажира, щоб він зміг не тільки звернути свою увагу, а й сприйняти головний меседж.
Розмір постера на стінах уздовж ескалаторних шляхів: 3000х1000 мм.
- реклама на ескалаторних склепіннях в метро має важливу перевагу: при своєчасному плануванні великий розмір банера можна легко трансформувати в подвійні або потрійні рекламні місця;
- носій є найбільш ефективним для інформування про місце, що розміщене поблизу станції метро, на якій знаходиться людина;
- використовується, як унікальний маркетинговий хід для підвищення іміджевих показників вашої компанії або бренду.
Опинившись в переході – ви ніби потрапляєте в зовсім інший світ. Тут, на сприйняття людиною навколишньої дійсності, величезний вплив справляють рекламні сюжети на стінах. Брендування переходів між станціями метро дає можливість вашому бізнесу перейти на новий рівень і піднятися на щабель вище до популярності.
Розміри й інші технічні вимоги надаються за запитом.
- креативний дизайн рекламного сюжету дає можливість відтворити атмосферу безпосередньої причетності до нього;
- сучасні технології й матеріали дозволяють нанести на поверхню зображення будь-якої складності в найкращій якості;
- максимальний вплив на потенційного споживача, який досягається шляхом масштабності носія і нестандартної подачі.
Унікальний та ефективний метод просування для будь-якого бізнесу. Створюємо зі станції метро незвичайний креативний простір, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам брендування станцій метро вашим продуктом або послугою зацікавиться величезна кількість споживачів. Ймовірність контакту – 100%, тривалість – 1-12 хвилин.
Розміри й інші технічні вимоги надаються за запитом.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації кампанії ви можете використати доступний простір станції або встановити незвичайну тимчасову конструкцію на станції;
- брендування станції дає можливість створити інтерактив з пасажирами, історію, яка може отримати продовження в соціальних мережах.
Величезне позитивне враження справляє на кожного споживача побачений брендований потяг. При такому контакті навіть та людина, яка ніколи не цікавиться різними рекламними проявами, зверне увагу і захоплено розглядатиме представлені сюжети. Зовнішнє брендування вагона займає одне з перших місць по ефективності результату проведеної рекламної кампанії.
Розміри та інші технічні вимоги надаються за запитом.
- значною перевагою цього виду носія є широке охоплення аудиторії, яка не тільки знаходиться всередині метрополітену, а й тієї, що бачить поїзд по наземних лініях;
- низька вартість рекламного контакту;
- можливість внутрішнього брендування потяга метро. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який всередині, замість звичайного вагона, побачив яскраві й незвичайні малюнки або цілі сюжетні лінії з використанням елементів для створення нестандартної р
Беклайт – один із найбільш презентабельних носіїв для рекламодавця. Являє собою конструкцію у вигляді великого короба з якісним підсвічуванням. Реклама на беклайтах в метро поєднує використання новітніх технологій, вдале місце розташування і креативність представленого на ньому контенту. Конструкції розміщуються в місцях з постійним пасажиропотоком, це – станції та вестибюлі метрополітену Києва.
Розміри й інші технічні вимоги надаються за запитом.
- можливість вибору серед кількох різних форматів носіїв;
- широке охоплення аудиторії завдяки вигідному розташуванню;
- креативний і яскравий дизайн миттєво привертає погляд, це дозволяє значно підвищити іміджеві показники вашої компанії або бренду;
- можливість використання унікального виду носія, розробленого нашими інженерами. Його суть полягає в додаванні до сюжету динамічних елементів завдяки використанню програмованих світлодіодних модулів.
Метролайт – це лайтбокс з яскравим підсвічуванням, який розміщується вздовж балюстради ескалаторів в метрополітені. Раніше на цих місцях знаходилися старі світильники, тепер на їх зміну прийшли сучасні конструкції, які не тільки допомагають в освітленості приміщення, а й мають інформативний характер.
Розмір: 482х585мм
Формат: постер, що розміщується в спеціальній пластиковій кишені.
- рекламу на станціях метрополітену видно з обох сторін, як при спуску, так і при підйомі на ескалаторі. Завдяки цьому ми можемо охопити вдвічі більше кількості пасажирів;
- практично 100%-ий контакт з аудиторією. Слабке освітлення в метрополітені відіграє позитивну роль. Відтак красиві лайтбокси, що світяться, відразу привертають погляд ваших потенційних клієнтів до розміщеного сюжету;
- закритий варіант носія, що дає можливість зберегти цілісність друкованого матеріалу.
Інформаційні стійки – єдиний інтерактивний носій в метро. На 48 станціях Київського метрополітену встановлено 167 інфостійок. Завдяки насиченості колірної гами дисплея, якісному рекламному контенту і його правильній подачі на даному медіаносії, будь-який бізнес може отримати активну цільову аудиторію потенційних клієнтів.
Розмір: 2х1 м, діагональ екрана 65″
Формат: високоякісні професійні дисплеї Samsung (4K або full hd відеоконтент)
- виступає не лише рекламоносієм, але й виконує соціальну функцію (кнопки виклику, навігація);
- на інфостійках розміщені кнопки можливого вибору контенту: детальна карта рейкового наземного і підземного транспорту Києва; відеосюжет, знятий безпілотником, який дає можливість зрозуміти, що знаходиться над підземною частиною станції, включаючи навколиш