УкрАнгл
Почати співпрацю з нами
logo
Іміджеві рекламні проєкти
Іміджеві проєкти

Справжні професійні маркетологи знають, який обсяг роботи потрібно виконати для створення і реалізації ефективного рекламного заходу, результатом якого є грамотне виділення вашої реклами серед пропозицій конкурентів, а ваша компанія отримує можливість виходу в топ-лідери своєї ринкової категорії. Для відмінного досягнення даного результату використовується нестандартна реклама. Яскрава, помітна і незвичайна - вона завжди допоможе привернути і зосередити увагу будь-якої людини в абсолютно різних локаціях і куточках міста.
 

Переваги іміджевих проєктів

Для здійснення іміджевих проєктів вдаються до найбільш оригінальних ідей, використання різних конструкцій і незвичайних носіїв, що дають можливість унікально підкреслити стиль і виділити всі кращі сторони вашого бренду. Визначимо головні переваги, які дозволять вам бути впевненими, що даний вид рекламного просування - це саме те, що потрібно вам:

  • НЕТРАДИЦІЙНА ПОДАЧА РЕКЛАМНОГО МАТЕРІАЛУ МАЄ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР, ВПЛИВАЮЧИ НА ЧІТКЕ ЗОРОВЕ СПРИЙНЯТТЯ ТА ЗАПАМ'ЯТОВАННЯ СПОЖИВАЧЕМ.
  • розміщення іміджевої реклами говорить про стабільність компанії, чим викликає підвищену довіру до неї потенційного клієнта;
  • найкращий спосіб для установки взаємозв'язку зі споживачем. Створюючи іміджеві проекти, ми вдаємося до абсолютно різних способів, в основі яких лежить залучення в безпосередню комунікацію споживача з представленим матеріалом. Завдяки цьому, кожний відчува
Створення іміджевих проєктів

Правильне створення і якісне представлення будь-якого іміджевого проєкту вимагають професійного підходу, який може повністю гарантувати команда фахівців холдингу "Мегаполіс". Ми допоможемо в реалізації ваших унікальних ідей, втілимо в життя найсміливіші задуми і забезпечимо максимальний комфорт під час їх реалізації, взявши на себе всі спірні питання і мінімізувавши ризики. Яскравим доказом цього є проєкти, якими ми безсумнівно пишаємося. Вони отримали високі нагороди, а також були відзначені на конкурсах Effie Awards Ukraine 2018 (бронза), ADCE Awards 2018. Якісна indoor-реклама, як і outdoor-реклама вирішує всі важливі завдання по залученню уваги до товарів або послуг, а втілення іміджевих проектів допомагає зробити ім'я вашої компанії мега популярним, впізнаваним і унікальним. Щоб замовити іміджеву рекламу, зв'яжіться з нашими фахівцями.

Величезний акваріум з екзотичними рибами на 7000 л води – перший та єдиний в Україні нестандарт такого формату та масштабу, що був реалізований в залі очікування аеропорту. 

Складний процес виробництва конструкції можна умовно розділити на два етапи. На першому етапі наша команда займалась виготовленням основи, на другому — відбувався монтаж та запуск рибок, серед яких були досить цінні і рідкісні види.

Завдяки цьому захоплюючому рекламному проєкту вдалося не лише продемонструвати креативність команди NIX SOLUTIONS, але й підкреслити іміджеві позиції компанії на ринку — «BIG FISH IN BIG TECH». Такий нестандартний спосіб привернути увагу до ІТ-компанії виявився надзвичайно ефективним. Коли проєкт ще тільки знаходився на стадії завершення, він вже став новою зіркою соцмереж харків’ян і гостей міста. Щодня коло нього збиралися десятки зацікавлених відвідувачів головного терміналу МА Харків.

 

 

Зображення не існує

У Київському метрополітені, в довгому переході від станції метро Хрещатик до Майдану Незалежності, реалізовано проєкт з графіті для Sony PlayStation, присвячений релізу гри Horizon Forbidden West. Horizon Forbidden West - одна з найочікуваніших ігор 2022 року, що являє собою епічну рольову екшн-пригоду, де є можливість досліджувати далекі землі, битися з гігантськими трепет машинами й зустріти дивовижні племена в постапокаліптичному світі далекого майбутнього. 

Завдяки майстерності художників нам вдалося створити неймовірно реалістичні зображення, які дозволили перехожим зануритися та відчути себе причетними до гри. Великий пасажиропотік переходу сприяв росту популярності муралу. Відтак у соцмережах з'явилося все більше та більше гарних знімків на його фоні.

Загальна площа стінопису становить 520 кв.м. Зображення виконане у техніці фотореалізму з додаванням графічних елементів.

 

Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

У звичайну рекламу на зупинці співробітники нашої компанії для бренду Hansa втілили неймовірно яскраву і «теплу» ідею TWIGA Ukraine (MediaFirstUkraine), яка стала родзинкою нестандартного розміщення в ООН. 

Лише уявіть: автобусна зупинка – це духова шафа, яка в буквальному сенсі зігріває перехожих, які очікують транспорт. Під час реалізації такої нестандартної реклами, крім брендування зупинкового пункту оракалом і електронним табло, також використовувалася встановлена імітація спіралі розжарювання духовки, виконана з світлодіодної трубки. Але це ще не все: на зупинці був розміщений інфрачервоний обігрівач, який робив сюжет дійсно «теплим», а присутнім здавалося, що гріє саме імітація печі. 

Такий креативний підхід до брендування автобусної зупинки забезпечив рекламній кампанії максимальну увагу оточуючих. 

 

 

Зображення не існує

Поки зима прикрашає казковими краєвидами столицю, наша команда також не стоїть осторонь, а приєднується до створення святкового настрою. Так було реалізовано проект для The Coca-Cola Company: виробництво та монтаж яскравої новорічної світлової ілюмінації на розтяжках.  Розмістили це рекламне диво у Києві на вулиці Сагайдачного від Контрактової площі. Така святкова ілюмінація стала не лише окрасою Києва, а й виступила в ролі ефективної іміджевої реклами бренду з широким охопленням аудиторії.

Зимові свята – це не тільки розваги, а й приємні спогади, які назавжди залишаються з нами. Тому, вибираючи рекламні прояви для своєї компанії, слід пам'ятати одну з найважливіших переваг нестандартних форматів: це саме та якісна реклама, яка буде на фото ваших споживачів та принесе вашому бренду впізнаваність та популярність.

 

 

Зображення не існує

У 2018 році, в рамках рекламної кампанії «Знання застарівають. Приходь за свіжими» був реалізований нестандартний проєкт для Маркетинг Форум.


Книга Філіпа Котлера з мільйонами спор цвілевих грибів була розташована всередині спеціального сітілайта, який знаходився в ТРЦ Dream Town 2, де відвідувачі могли наживо спостерігати процес «старіння знань». З кожним днем цвіль все більше розросталася, змушуючи книгу виглядати давньою, доносячи таким чином основну ідею про те, що знання застарівають, світ змінюється і необхідно постійно вдосконалюватися.
Основний заклик рекламної кампанії - «Знання застарівають – приходь за свіжими».

Дана робота стала володарем срібла на ADCE Awards 2018.

 

Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості