Як досягти вдалого результату просування вашої рекламної кампанії, максимально охопивши активну аудиторію споживачів із середнім рівнем доходу і вище? Розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль» та отримуйте постійний потік нових клієнтів для вашого бренду. Міжнародний аеропорт «Бориспіль» – найбільший аеропорт України, яким щорічно користуються близько 12 млн. чол. Пасажири та люди, які їх проводжають/зустрічають мають час в запасі, який вони із задоволенням витрачають, прогулюючись по дозволеній території або в залах очікування. Цього часу цілком достатньо, щоб вашу рекламу в аеропорту могли помітити, зацікавитися нею і вловити мету вашого послання.
Переваги реклами в аеропорту «Бориспіль»
Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:
широке охоплення активної цільової аудиторії;
широка можливість вибору рекламних носіїв: від звичайних до нестандартних типів;
тривалий рекламний контакт;
великий вибір масштабних майданчиків для розміщення.
Дізнатись вартість
Щоб розрахувати вартість реклами в аеропорту «Бориспіль», зв’яжіться з нашими менеджерами. Наші фахівці допоможуть вам визначитися з вибором потрібної площини для реалізації вашого рекламного проєкту та можуть запропонувати найкращі ціни на рекламу в аеропорту з урахуванням можливого бюджету вашої компанії, виділеного для просування власних товарів або послуг. Отримайте позитивні відгуки на вашу рекламну кампанію, як від української, так і від зарубіжної аудиторії вже сьогодні – розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль»!
Беклайти
Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Особливості носія:
цілодобова робота носія;
завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.
Розміри носіїв можна подивитися у розділі “Адресна програма”.
Брендування
Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам вашим продуктом чи послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.
Для брендування в аеропорту “Бориспіль” доступні:
брендування елементів інтер’єру пасажирського терміналу: ескалаторів, візків для багажу, колон в залах реєстрації і прильоту, конструктивних елементів терміналу;
брендування на прилеглій території: елементів на парковці, зовнішніх колон терміналу, частин фасаду і авіагейтів.
Особливості носія:
високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
Wi-Fi-реклама
На сьогоднішній день одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.
Особливості носія:
можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Відеостійки
Реклама на відеостійках в аеропорту “Бориспіль” – абсолютно унікальний формат. Велика частина їх знаходиться в галереї міжнародних вильотів. Тут пасажири проводять найбільшу кількість часу, в середньому – 2 години. Тільки уявіть – скільки охопленої аудиторії може отримати реалізована там рекламна кампанія.
Особливості носія:
дозволом екрану і глибиною кольору можна передати соковиті тони. Ви не просто бачите картинку, а ніби переміщуєтесь на мить в іншу реальність;
динамічний рекламний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зателефонувавши нашим менеджерам.
LED-екрани на центральному вікні в залі реєстрації
Три медіаносії розташовані у жвавій активній зоні аеропорту, у доступному полі зору місці. У залі реєстрації постійний пасажиропотік. За рахунок нього LED-екрани отримують масове охоплення цілодобово. Розміщена тут реклама не лише виконує роль своєрідного магніту та притягує погляди, а й допомагає укріпити іміджеві позиції бренду.
Особливості носія:
Для наших клієнтів ми пропонуємо пакет із трьох одиниць;
Розмір кожного носія: 9,6*4,8 м;
OTS: 16,67 тис./добу.
Нестандартні експонування
У сучасному світі, де з рекламою ми стикаємося практично на кожному кроці, стає дуже складно привернути увагу споживача. Стандартні макети вже мало кого цікавлять і викликають справжнє захоплення. Креативна і незвичайна подача – ось, що потрібно для кожної рекламної кампанії. Завдяки розміщенню нестандартних конструкцій на території аеропортів, кожний бренд має можливість отримати високі показники сприйняття інформації цільовою аудиторією.
Варіанти нестандартного експонування реклами в аеропорту “Бориспіль”:
розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
експонування автомобіля;
BTL-акції.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
Банери
Банери – одні з найефективніших методів реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.
Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк банерів проводиться на широкоформатних друкованих машинах. Носії розташовані на першому поверсі терміналу і охоплюють весь пасажиропотік аеропорту. Конструкції двосторонні: одна сторона розміщується над стійками реєстрації, інша – над зоною контролю авіабезпеки.
Особливості носія:
невисока ціна;
великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
тривалий рекламний контакт.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Мегаборд
Креативне та сучасне рішення для розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль» – використання таких видів носіїв, як мегаборд. Унікальні своїми розмірами, ці конструкції здатні привернути і зосередити увагу на викладеному рекламному матеріалі велику кількість людей із загального пасажиропотоку. Особливості носія:
значні розміри конструкції, завдяки яким реклама доступна для перегляду зі значної відстані;
масштабна площа для передачі всієї необхідної детальної інформації про товари або послуги вашої компанії;
розміщення реклами на мегаборді сприятливо впливає на іміджеві показники вашого бренду.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
Брендування фасаду
Для брендування фасаду в аеропорту “Бориспіль” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
Особливості носія:
найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
доступність для перегляду 24/7;
ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Лайтбокси
Для широкого охоплення аудиторії і залучення максимальної уваги в аеропорту, ефективним рекламним методом є використання таких носіїв, як лайтбокси. Вони являють собою рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням і привертають увагу людини яскравою картинкою, яка світиться. Їх не розміщують на землі, в цьому і полягає їх відмінність від сітілайтів.
Особливості носія:
можливість обрати розмір, найбільш вдалий для розміщення вашого рекламного матеріалу;
широке охоплення аудиторії завдяки цілодобовій роботі носія;
тривалий рекламний контакт.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зателефонувавши нашим менеджерам.
Інформаційні екрани
В терміналі D Міжнародного аеропорту «Бориспіль» є плазмові панелі з можливістю трансляції на них рекламних сюжетів. Завдяки їм значно зростає можливість охопити більшу кількість аудиторії, яка в очікуванні свого рейсу, часто переглядає інформацію на моніторах. Для розміщення реклами доступні монітори системи візуального інформування пасажирів – FIDS. У терміналі D їх налічується 92 шт.
Особливості носія:
на даних панелях є технічна можливість виведення виключно статичного рекламного контента (у вигляді слайдів) в проміжках між показом інформації про рейси;
ненав’язливість рекламної інформації, що сприяє її кращому сприйняттю і запам’ятовуванню.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
Стійки для преси в аеропорту «Бориспіль»
Чим зайняти пасажира під час очікування його рейсу, щоб він міг і розслабитися перед польотом і в той же час не даремно провів час? Саме для цієї мети в аеропорту «Бориспіль» розміщені стійки для преси. Тут можна побачити яскраві глянцеві видання з цікавими статтями, інтерв’ю, а також, вашою рекламою.
У міжнародному аеропорту «Бориспіль» холдинг «Мегаполіс» надає наступні можливості:
реклама в журналі «The Air by KBP» на 17 стійках в терміналі D;
розміщення власної преси клієнтів на 8 стійках в бізнес і VIP залах;
установка брендованої стійки клієнта з його пресою в будь-якій точці терміналу.
Реклама в журналі в аеропорту на стійках – це ефективний метод залучення цільової аудиторії для вашого бізнесу, головними перевагами якого, в першу чергу, є:
розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
тривалість рекламного контакту;
широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.
Для вирішення всіх виникаючих питань зв’яжіться з нашими фахівцями.