- Інформування
- Інформування про споживчу цінність, що пропонує бренд
- Формування іміджу компанії
- Вивід на ринок новинок
- Пропозиція альтернативних способів використання товару
- Повідомлення про зміну цін чи акційні пропозиції
- Навігація до найближчої торгової точки бренду
- Анонсування подій
- Переконання
- Формування прихильного ставлення до бренду
- Спонукання до пробної покупки
- Заохочення до імпульсної покупки
- Переконання перемикнутися на інший бренд
- Створення соцмедійного ажіотажу довкола бренду
- Формування спільноти довкола бренду
- Нагадування
- Підтримка відносин із клієнтами
- Звітування про соціальні ініціативи
- Нагадування, що товар/послуга може знадобитися найближчим часом
- Нагадування, де можна придбати товар/послугу
- Нагадування про бренд в міжсезоння
Люди проводять багато часу поза домом — це факт. Щоденні поїздки на роботу чи навчання, супровід дітей на тренування, в школу чи садок, шопінг, біганина у повсякденних справах — кілька годин на день минають просто неба. У цей час на людей обмежено впливає мобільна реклама, вони не бачать і не чують телевізор, не тримають в руках газету чи журнал, а в навушниках у них навряд чи радіо. Поза домом на людей впливає довкілля, невіддільною частиною якого є зовнішня реклама.
- Великий формат
- Медіафасадиdigital та брандмауери
- Суперборди (вони ж суперсайти)
- Дахові конструкції
- Середній формат
- Екраниdigital (вони ж цифрові екрани, цифрові панелі, LED-екрани)
- Щити, призми (вони ж призматрони)
- Скроли
- Беклайти
- Пішохідний формат
- Сітілайти, сітіскроли, цифрові сітілайти
- Зупинки громадського транспорту
- Афішні тумби
- Громадські вбиральні
- 01Формулювання цілей і завдань
- 02Визначення цільової аудиторії
- 03Вибір форматів та місць розміщення
- 04Розробка креативної концепції
- 05Реалізація кампанії
- 06Коригування та оптимізація
- 07Оцінювання ефективності та звітування
Ми знаємося не лише на Out Of Home рекламі — розуміємося на всьому медійному ринку і тому, як комунікувати з різними аудиторіями. Ми маємо великий досвід роботи в рекламній індустрії й співпрацюємо чи не з усіма медійними агенціями та міжнародними рекламно-комунікаційними холдингами в Україні. Для нас мета кожної кампанії — донести повідомлення бренду потрібним людям, в потрібний час, в потрібному місці — в масштабах всієї країни або локально.