УкрАнгл
Послуги
Почати співпрацю з нами
logo
Зовнішня реклама
Ознайомтеся з нашими рекламними носіями
Зовнішня рекламаЗовнiшня реклама КиївЗовнiшня реклама ХаркiвЗовнiшня реклама ДніпроLED екрани ХаркiвLED екрани КиївLED-екрани на фасадах ТЦ «Епіцентр»Медіабаїнг зовнішньої рекламиООН Україна
  • ІнформуванняІнформування
    • Інформування про споживчу цінність, що пропонує бренд
    • Формування іміджу компанії
    • Вивід на ринок новинок
    • Пропозиція альтернативних способів використання товару
    • Повідомлення про зміну цін чи акційні пропозиції
    • Навігація до найближчої торгової точки бренду
    • Анонсування подій
  • ПереконанняПереконання
    • Формування прихильного ставлення до бренду
    • Спонукання до пробної покупки
    • Заохочення до імпульсної покупки
    • Переконання перемикнутися на інший бренд
    • Створення соцмедійного ажіотажу довкола бренду
    • Формування спільноти довкола бренду
  • НагадуванняНагадування
    • Підтримка відносин із клієнтами
    • Звітування про соціальні ініціативи
    • Нагадування, що товар/послуга може знадобитися найближчим часом
    • Нагадування, де можна придбати товар/послугу
    • Нагадування про бренд в міжсезоння

Люди проводять багато часу поза домом — це факт. Щоденні поїздки на роботу чи навчання, супровід дітей на тренування, в школу чи садок, шопінг, біганина у повсякденних справах — кілька годин на день минають просто неба. У цей час на людей обмежено впливає мобільна реклама, вони не бачать і не чують телевізор, не тримають в руках газету чи журнал, а в навушниках у них навряд чи радіо. Поза домом на людей впливає довкілля, невіддільною частиною якого є зовнішня реклама. 

Переваги зовнішньої реклами
  • Хороша помітність
    Хороша помітність

    Зовнішня реклама великого і середнього форматів добре помітна на великій відстані. Носії зазвичай розміщують у місцях з високою інтенсивністю дорожнього руху, де вони привертають увагу водіїв, пасажирів та пішоходів. 

  • Широке охоплення
    Широке охоплення

    У порівнянні з іншими каналами, зовнішня реклама охоплює ширшу й різноманітнішу аудиторію. А ще тих, хто не споживає традиційні медіа (ТБ, радіо, друковані видання) або активно уникає реклами.

  • Помірні ціни
    Помірні ціни

    Вартість рекламного контакту (CPM) у зовнішній рекламі часто нижча, ніж на телебаченні, радіо чи в друкованих виданнях.

  • Цілодобово «в ефірі»
    Цілодобово «в ефірі»

    Зовнішня реклама на нецифрових носіях демонструється цілодобово. 

  • Локальний таргетинг
    Локальний таргетинг

    Адресну програму можна скласти з носіїв, що точно відповідають географічним запитам рекламодавця. Це особливо важливо для місцевого бізнесу, орієнтованого на тих, хто живе неподалік.

  • Креативна гнучкість
    Креативна гнучкість

    Масштабність носіїв в поєднанні з технологічними досягненнями цифрової зовнішньої реклами — до того ж ще дуже рано скидати з рахунку класичні екстендери — пропонують брендам потужну платформу для креативного втілення ідей.

  • Посилює інші канали
    Посилює інші канали

    Зовнішня реклама добре працює в поєднанні з іншими медіа, посилюючи «потужність сигналу» в них.

  • Неминучий контакт
    Неминучий контакт

    Зовнішню рекламу неможливо заблокувати, пропустити, перемотати чи відключити, придбавши преміум-підписку.

  • Не агресивна
    Не агресивна

    Носії зовнішньої реклами інтегровані в міський ландшафт таким чином, щоб привертати увагу пішоходів, водіїв та пасажирів, і разом з тим не заважати їм робити те, чим вони зайняті.

  • Аргумент у вирішальний момент
    Аргумент у вирішальний момент

    Оскільки зовнішню рекламу можна розмістити поблизу магазинів й ТРЦ, вона має неабиякий потенціал впливати на рішення про покупку. 

  • velikiy-1.pngВеликий формат
    • Медіафасадиdigital та брандмауери
    • Суперборди (вони ж суперсайти)
    • Дахові конструкції
  • seredniy-1.pngСередній формат
    • Екраниdigital (вони ж цифрові екрани, цифрові панелі, LED-екрани)
    • Щити, призми (вони ж призматрони)
    • Скроли
    • Беклайти
  • pishokhodniy-1.pngПішохідний формат
    • Сітілайти, сітіскроли, цифрові сітілайти
    • Зупинки громадського транспорту
    • Афішні тумби
    • Громадські вбиральні
Алгоритм проведення кампаніїРозміщення зовнішньої реклами відбувається в декілька етапів. А саме:
  • 01Формулювання цілей і завдань
  • 02Визначення цільової аудиторії
  • 03Вибір форматів та місць розміщення
  • 04Розробка креативної концепції
  • 05Реалізація кампанії
  • 06Коригування та оптимізація
  • 07Оцінювання ефективності та звітування
Мета кампаній «MEGAPOLIS»

Ми знаємося не лише на Out Of Home рекламі — розуміємося на всьому медійному ринку і тому, як комунікувати з різними аудиторіями. Ми маємо великий досвід роботи в рекламній індустрії й співпрацюємо чи не з усіма медійними агенціями та міжнародними рекламно-комунікаційними холдингами в Україні. Для нас мета кожної кампанії — донести повідомлення бренду потрібним людям, в потрібний час, в потрібному місці — в масштабах всієї країни або локально.

Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості