ГОЛОВНА МАТЕРІАЛИ ПОРТФОЛІО

Battery Energy Drink та його рекламна подорож великими містами

Battery Energy Drink та його рекламна подорож великими містами

екстендер для сільпо
  • У червні топові носії зовнішньої реклами, розміщені в найбільших містах України, анонсували новий продукт, який своїм яскравим дизайном відразу привернув увагу. Ми говоримо про Battery Energy Drink і про наші OOH/DOOH носії. Клієнт Carlsberg Ukraine поставив задачу РА Initiative Media по рекламній кампанії щодо ефективного та максимально помітного виходу нового продукту Battery Energy Drink.

  • Необхідно було досягти наступних цілей:

    • презентувати цільовим споживачам новий енергетичний напій;
    • побудувати впізнаваність бренду;
    • отримати максимальні показники охоплень аудиторії. 
  • Для вирішення поставленої задачі РА Initiative Media, РХ Мегаполіс та інші оператори ринку використали комплексний підхід у використанні інструментів зовнішньої реклами для просування. Були залучені статичні та динамічні носії. Заряджені енергією напою та крутим сюжетом, рекламні щити активно знайомили споживачів з новинкою в таких містах, як: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницький, Львів, Полтава, Рівне, Суми, Ужгород, Хмельницький, Черкаси, Чернівці та Харків.

Battery Energy Drink та його рекламна подорож великими містами
Battery Energy Drink та його рекламна подорож великими містами
Battery Energy Drink та його рекламна подорож великими містами

За результатами проведеної кампанії:

    • ціль охоплення була досягнута завдяки попередньому аналізу та якісно підготовленій програмі розміщення з урахуванням таких параметрів, як релевантне місце розташування конструкції та великий потік транспорту й пішоходів;
    • комплексний підхід out of home і digital out of home дав можливість використовувати різні формати реклами: статичні та динамічні. Це сприяло зростанню показника залучення та посиленню ефекту емоційного сприйняття сюжету;
    • ефективна географія розміщення й одночасне охоплення сприяли побудові впізнаваності бренду серед цільової та опосередкованої аудиторії. Було побудовано міцний зв'язок на шляху клієнта від впізнаваності та зацікавленості до бажання купити;
    • реклама на цифрових екранах своєю динамікою дозволила виділити цей продукт у своїй категорії та сприяла миттєвому встановленню емоційного контакту зі споживачем.

  • Якісно реалізоване розміщення реклами на сітілайтах, бордах і LED-екранах у поєднанні з яскравим дизайном сюжету досягло попередньо поставлених результатів кампанії.