Це — новий формат співпраці, який фокусується на видимості подій у міському просторі.
-
Партнер з уваги — це про впізнаваність.
Про те, щоб важливе ставало помітним у місті, в реальному середовищі, поза межами персональних екранів. Завдяки своїй медіаекосистемі Out-Of-Home ми підсилюватимемо івенти Forbes, створюючи масштабну присутність бренду на вулицях українських міст.
Заходи Forbes вже є точкою притягання для бізнесу й суспільства. Рекламний холдинг Megapolis+ — це інфраструктура і таланти, які допомагають зробити ці події ще видимішими й впізнаванішими у житті міст.
«Out-Of-Home — це про масштаб і присутність там, де інші медіа не завжди дотягуються: у місті, в дорозі, загалом у повсякденні. Ми працюємо не точково, а як цілісна OOH-екосистема — від аналітики та планування до креативу, продакшену й розміщення.
У Forbes — одне з найсильніших портфоліо івентів для бізнес-аудиторії в країні. І воно заслуговує на масштабну, якісну підтримку в реальному середовищі.
Це партнерство — логічне: щодня ми працюємо з бізнес-аудиторією у фізичному просторі міст — саме тією, що приходить на події Forbes. А Forbes формує для цієї аудиторії зміст, контекст і приводи для зустрічі. Разом ми підсилюємо один одного: події стають не лише значущими, а й видимими», — коментують у Megapolis+.