Ні дня існування без транспорту в сучасному світі. Щодня мільйони людей в Україні користуються послугами наземного транспорту: автобусами, тролейбусами, трамваями, маршрутними таксі. Аудиторія пасажирів складається в середньому з людей 25-45 років, середнього рівня заробітку, які 10-30 хвилин свого часу проводять тільки в одній поїздці. Креативні ідеї сучасного дизайну і правильне розміщення рекламних матеріалів гарантують конвертацію цієї широкої аудиторії в ваших постійних клієнтів. Ефективність реклами на транспорті давно перевірена. Відомо, що кожен третій-п’ятий житель великого міста завжди звертає на неї свою увагу. Саме тому даний вид просування знаходиться на одному рівні з інтернет-рекламою, залишивши позаду себе газети, журнали і радіо. Грамотне використання реклами на громадському транспорті – це гарантія вдалого і постійного збільшення кількості потенційних клієнтів.
Переваги реклами в транспорті
Транспортна реклама найбільш вигідна завдяки можливості широкого охоплення аудиторії відносно як віку, так і рівня заробітку. Такий вид реклами доступний для огляду, і зі сторони перехожих, і для водіїв, проїжджаючого повз транспорту, і, безпосередньо, – для самих пасажирів. Віддаючи перевагу розміщенню реклами на автобусі, тролейбусі, трамваї чи маршрутці, враховуються такі переваги:
- можливість інформування жителів потрібного району про товари або послуги вашого бренду;
- майже 100% контакт з цільовою аудиторією;
- тривалий період впливу на споживачів;
- використання великої площі з хорошим оглядом для розміщення нестандартної реклами з яскравою і креативної подачею;
- вартість реклами на транспорті досить низька щодо інших видів масової реклами.
Також, відмінним ходом для підвищення іміджевих показників і впізнаваності продукції або послуг вашої компанії є реклама на корпоративному транспорті. Пропонуємо повний спектр послуг з цього виду, починаючи від розробки дизайну і закінчуючи нанесенням зображення на транспортний засіб. Пропонуємо такі основні формати реклами на транспорті:
- повне зовнішнє брендування громадського транспорту (великогабаритний і малогабаритний транспорт);
- часткове зовнішнє брендування;
- брендування заднього борту (великогабаритний і малогабаритний транспорт);
- постери на вікні А3, А4;
- брендування корпоративного транспорту.
Кожен підхід при створенні певного формату носить індивідуальний характер. Фахівці креативного відділу допоможуть згенерувати і втілити ваші ідеї, використовуючи не тільки всі найсучасніші рішення по дизайну і розміщенню площин, а й з огляду на особливості торгового ринку певного міста або частини міста. Познайомитися з роботою відділу ви можете в розділі «Дизайн». Рекламний холдинг «Мегаполіс» – це швидкість виконання, якість матеріалів, творча і правильна реалізація проектів. А також – найвигідніші ціни на рекламу в транспорті. Детальніше, як ми працюємо, можна подивитися в розділі «Послуги».