Журнал THE AIR BY KBP

З появою нових технологій зацікавити людину читанням журналу не просто, але – цілком реально. Коли барвисті фотографії або ілюстрації привертають погляд, мимохідь ми починаємо читати текст, де від захоплюючого сюжету нас вже не відірвати. При цьому достатня кількість вільного часу і повна розслабленість сприяють найкращому сприйняттю переглянутого матеріалу. Так, готуючись до польоту в залі очікування аеропорту, або вже на самому борту літака, кожен пасажир з інтересом візьме в руки сучасне глянцеве видання і з помітним захопленням почне переглядати його.

Саме такий рекламно-інформаційний журнал з 2015-го року в Києві випускає холдинг «Мегаполіс», який в 2019 році після ребрендингу отримав назву The Air by KBP. На сьогоднішній день – це двомовне (українська та англійська мова) рекламно-інформаційне іміджеве видання Міжнародного аеропорту «Бориспіль».

Реклама в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль» – це унікальний шанс для просування будь-якого бізнесу. Красиві яскраві сторінки привертають увагу кожного пасажира своїм дизайном, цікавими статтями про інші країни, про життя відомих особистостей та інтерв’ю з ними, написані нашими кращими кореспондентами. Все, чим захоплюються сучасні люди – можна побачити у виданні, а, відповідно, і викликати цим інтерес у пасажирів, які і є цією категорією. Крім того, саме тут можна дізнатися незвичайні факти про сам аеропорт і подивитися оригінальні фото.

Переваги реклами в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль»


Розглянемо головні переваги реклами в журналі в аеропорту, щоб упевнитися в ефективності реалізованої рекламної кампанії з використанням даного виду просування:
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • тривалість рекламного контакту;
  • сучасний і трендовий метод просування;
  • ненав’язливість поданого рекламного матеріалу для перегляду;
  • доступність глянцевого видання для кожного пасажира;
  • реклама журналу транслюється на всіх LED екранах в аеропорту;
  • сприяє підвищенню іміджевих показників вашого бренду або компанії.

Можливості розміщення реклами в журналі в аеропорту


Журнал розповсюджується у всіх залах очікування галереї міжнародних польотів аеропорту «Бориспіль», де його розставлено на спеціальних стійках біля місць відпочинку пасажирів. Для наших клієнтів доступні наступні можливості розміщення реклами в журналі в аеропорту «Бориспіль»:
  • стандартні формати розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
  • нестандартні формати розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).

Дізнатись вартість
Щоб пропозиція зацікавила і привернула до вашого бізнесу найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами – розмістіть рекламу в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль» і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування. Щоб дізнатись ціни на рекламу в журналі в аеропорту – зв’яжіться з нашими фахівцями.
Обкладинка

Обкладинка

Обкладинка

 

Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.

Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Суперобкладинка

Суперобкладинка

Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не тільки виділитися на фоні інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Картонне вкладення

Картонне вкладення

При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом використає можливість переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.

Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Розвороти

Розвороти

Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення уваги споживача, далі ж все залежить від дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Піар-стаття

Піар-стаття

Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль». Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки перевірені та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.

Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть грамотний інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.

Уточнити всі питання щодо розташування та написання статті ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями.

Іміджева смуга

Іміджева смуга

Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету. Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання до кожного потенційного споживача.

Для отримання більш детальної інформації про роботу відділу та відповідей на інші питання, що виникають, зателефонуйте фахівцям нашого холдингу.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63