Реклама в журналі Airport в аеропорту «Харків»

Як часто ми знаходимо вільний час, щоб спокійно за чашечкою кави або чаю переглянути цікаве глянцеве видання? Рідко, зважаючи на швидкоплинний життєвий ритм і наявність найрізноманітніших гаджетів. У робочих перервах, пізно ввечері вдома або у вихідний, звільнившись від усіх справ, і, звичайно, в дорозі, ми можемо дозволити собі відволіктись від оточуючих турбот і поринути в захоплюючий світ читання. Чекаючи в аеропорту свій рейс, кожен пасажир обов'язково зверне увагу на красивий, з яскравою цікавою обкладинкою, журнал, який знаходиться в абсолютно вільному доступі. Цікаві статті про подорожі в інші країни, про новинки зі світу технологій, про життя відомих особистостей та інтерв'ю з ними, а також унікальні фотографії та історії про сам аеропорт "Харків". Все, чим захоплюються сучасні ділові люди, можна побачити в рекламно-інформаційному журналі Airport, який щомісяця з 2008 року в Харкові випускає рекламний холдинг "Мегаполіс". Airport - офіційний інформаційний партнер Міжнародного аеропорту "Харків". Реклама в журналі Airport в аеропорту "Харків" - це унікальний шанс для просування будь-якого бізнесу і залучення активної забезпеченої аудиторії потенційних покупців.

Переваги реклами в журналі Airport в аеропорту «Харків»


Щоб упевнитися в ефективності реалізованої рекламної кампанії з використанням даного виду просування, ознайомимося з головними перевагами реклами в журналі в аеропорту:
  • ненав'язливість поданого рекламного матеріалу для перегляду кожним пасажиром, який при наявності вільного часу перед польотом або під час нього з інтересом переглядає журнал і знайомиться з його вмістом;
  • сучасний і трендовий метод просування;
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку;
  • тривалість рекламного контакту;
  • доступність глянцевого видання для кожного пасажира;
  • сприяє підвищенню іміджевих показників вашого бренду або компанії.
Допоможіть своєму бізнесу стати ближче до клієнтів і розмістіть рекламу в журналі Airport. Тут, серед безлічі цікавих фактів і барвистого дизайну кожної сторінки, ваш рекламний сюжет сприйматиметься легко і ненав'язливо, що, в свою чергу, сприятиме кращій фіксації побаченого матеріалу в пам'яті людини.

Можливості з розміщення реклами в журналі в аеропорту


Для наших клієнтів доступні наступні можливості з розміщення реклами в журналі в аеропорту "Харків":
  • стандартні формати розміщення - обкладинка: друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
  • діапазон розмірів розміщення - вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).

Дізнатись вартість
Щоб ваша пропозиція зацікавила і привернула у ваш бізнес найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами - розмістіть рекламу в журналі Airport в аеропорту "Харків" і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування. Щоб довідатися про ціни на рекламу в журналі в аеропорту - зв'яжіться з нашими фахівцями.
Обкладинка

Обкладинка

Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.

Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.

Суперобкладинка
Суперобкладинка

Суперобкладинка

Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не тільки виділитися на тлі інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.

Картонне вкладення
Картонне вкладення
Картонне вкладення
Картонне вкладення

Картонне вкладення

При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом використає можливість переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.

Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.

Розвороти
Розвороти

Розвороти

Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення споживача, далі ж все залежить від барвистості дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.

Піар-стаття
Піар-стаття

Піар-стаття

Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі Airport. Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки кращі та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.

Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть грамотний інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.

Іміджева смуга
Іміджева смуга

Іміджева смуга

Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету. Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання для кожного потенційного споживача.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 585-96-30

    м. Харків

    • +38 (057) 751-94-61

    г. Львов

    • +38 (067) 576-40-06

    м. Одеса

    • +38 (048) 775-16-16

    г. Днепр

    • +38 (056) 736-78-87