ЖУРНАЛ AIR MAGAZINE ЛЬВІВ

Як налаштувати настрій пасажира для польоту? Звичайно, захопити його чимось цікавим ще в залі очікування, а вже потім, на самому борту. Читання і перегляд красивого глянцевого видання – саме те, що потрібно. У журналі кожен може знайти те, що його зацікавить, адже тут зібрані захоплюючі розповіді про інші країни, про подорожі, про зірок, інтерв'ю з ними і багатьма відомими особистостями. Також є можливість побачити фотографії і прочитати унікальні факти з життя аеропорту. Реклама в журналі – це найкращий метод впливу на людину для легкого сприйняття нею інформації. Пасажир невимушено сприйматиме той інформаційний матеріал, який йому представлений і відмінно запам’ятає сторінки з яскравим макетом реклами, що просувається. Таким рекламно-інформаційним виданням з 2016-го року в аеропорту «Львів» є Air magazine Lviv. Це щомісячний журнал від холдингу «Мегаполіс», над створенням якого працює команда талановитих, захоплених своєю справою редакторів, дизайнерів, стилістів і фотографів.

Переваги реклами в журналі Air magazine Lviv в аеропорту «Львів»


Щоб упевнитися в ефективності та порівняти вартість реклами в журналі в аеропорту з іншими рекламними проявами, розглянемо головні переваги, якими керуються багато підприємців, роблячи свій вибір на користь цього виду просування:
  • широкі охоплення аудиторії з середнім і вище середнього рівнем заробітку;
  • ненав’язливість представленого рекламного матеріалу для перегляду;
  • тривалість рекламного контакту;
  • сучасний і трендовий метод просування;
  • доступність глянцевого видання для кожного пасажира. Журнал розповсюджується безкоштовно і в достатній кількості;
  • сприяє підвищенню іміджу та впізнаваності вашого бренду або компанії.

Можливості розміщення реклами в журналі в аеропорту


Журнал Air magazine Lviv розповсюджується в аеропорту у всіх місцях з найбільшою кількістю пасажиропотоку та на борту літаків. Щоб розмістити рекламу в журналі в аеропорту «Львів» кожен клієнт холдингу «Мегаполіс» може скористатися:
  • стандартними форматами розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
  • нестандартними форматами розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).

Дізнатись вартість
Дізнатися ціни на рекламу в журналі та вирішити всі питання ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями. Багаторічний досвід, безліч вдало реалізованих проєктів і позитивні відгуки наших клієнтів підтверджують професіоналізм співробітників холдингу «Мегаполіс», якість роботи і ефективність отриманого результату рекламної кампанії.
Обкладинка
Обкладинка

Обкладинка

Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.

Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Суперобкладинка
Суперобкладинка

Суперобкладинка

Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не лише виділитися на фоні інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Картонне вкладення

Картонне вкладення

При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом скористається можливістю переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.

Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Розвороти

Розвороти

Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення уваги споживача, далі ж все залежить від дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.

Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.

Піар-стаття

Піар-стаття

Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі Air magazine Lviv в аеропорту «Львів».

Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки кращі та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.

Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.
Уточнити всі питання щодо розташування та написання статті ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями.

Іміджева смуга

Іміджева смуга

Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету.

Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання до кожного потенційного споживача.

Для отримання більш детальної інформації про роботу відділу та відповідей на інші питання, що виникають, зателефонуйте фахівцям нашого холдингу.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63