Реклама в приміських електричках

Реклама на залізниці - це ефективний інструмент залучення досить широкої аудиторії для будь-якого виду бізнесу. Залежно від завдань, які повинна вирішити рекламна кампанія, ми вибираємо той вид реклами в поїздах, що за розрахунками повинен принести нам найбільш якісний результат. Враховується безліч факторів: на яку аудиторію покупців спрямовані товари або послуги того чи іншого бренду, напрямок руху поїзда для можливості таргетування реклами за певним місцем розташування, використовуваний вид носія і якість його можливостей для встановлення зорового контакту. Безсумнівно, якщо ваш рекламний продукт потребує широкого охоплення аудиторії середнього рівня достатку з поширенням на певну територію - ми рекомендуємо скористатися розміщенням реклами в електричках. Пасажиропотік приміських поїздів становить близько 8,5 млн.чол/міс. В основному, серед аудиторії пасажирів, студенти, звичайні працівники, дачники. Чим зайняти себе в дорозі? Одні читають, інші - дивляться відео в телефоні, дехто - просто розглядає навколишню місцевість. Саме тут реклама відмінно сприймається і розташовує до ненав'язливого перегляду. Багато пасажирів здійснюють поїздки досить часто, що значно підвищує шанси рекламної кампанії бути не лише поміченою, але і добре запам'ятатися.

Переваги реклами в приміських поїздах

Для того, щоб реклама в електричці спрацювала якісно і принесла очікуваний ефективний результат потрібно виконати ряд важливих завдань. І перше, на що звернути увагу, це переваги та особливості даного виду рекламного просування:
  • можливість спрямувати рекламу на аудиторію в залежності від місця пересування приміського поїзда;
  • широке охоплення потенційних покупців середнього рівня заробітку за рахунок великого і стабільного пасажиропотоку;
  • тривалість взаємодії між пасажиром і рекламним матеріалом;
  • цілодобова робота носіїв;
  • низька вартість рекламного контакту.
І звичайно, жодна реклама не принесе хороших позитивних результатів, якщо використовувати нудний і нічим не привабливий рекламний макет. У створенні оригінального сюжету вам завжди прийде на допомогу відділ дизайнерів нашого холдингу.

Види рекламних носіїв в приміських поїздах

Для розміщення реклами в електричках доступні такі формати носіїв:
  • листівки формату А2;
  • листівки формату А3.
Більш детально з умовами розміщення ви можете дізнатися у фахівців нашої компанії. Транзитна реклама завжди користувалася попитом серед рекламодавців. Адже це досить недорогий і якісний метод залучення постійного великого потоку потенційних клієнтів. А завдяки злагодженій роботі з «Укрзалізницею» холдинг «Мегаполіс» може гарантувати швидкий запуск будь-якої маркетингової програми і оптимальні ціни на рекламу в електричках. Багаторічний досвід і практика принесли безліч якісно реалізованих проектів для нашого холдингу. Ми чекаємо вас!
Листівки А2 в приміській електричці

Листівки А2 в приміській електричці

Реклама в електричках – це ефективний маркетинговий хід, завдяки якому ми можемо охопити як «приміську» і «дачну» аудиторію мегаполісів, так і масову аудиторію середніх і малих міст України. Пасажиропотік приміських електричок складає – 282, 2 тис. чол. на добу. Насиченість кольорів, цікавий креативно поданий рекламний сюжет на листівці здатні залучити і надовго втримати зоровий контакт практично з кожним пасажиром.

Всього в приміських електричках налічується 2276 вагонів; загальна кількість постерів формату А2 – 6828 (по 3 місця в вагоні).

Особливості носія:

  • геотаргетування;
  • органічне поєднання забезпеченої і масової аудиторії;
  • висока тривалість рекламного контакту.

Дізнатись ціни та вирішити інші питання можна зв’язавшись з нашими менеджерами.

Листівка А3 в приміській електричці

Листівка А3 в приміській електричці

Щоб отримати активну аудиторію для свого бізнесу скористайтеся розміщенням реклами в приміській електричці. З огляду на кількість пасажиропотоку на добу, а також те, скільки людина знаходиться в дорозі, можна сміливо стверджувати, що цього часу достатньо для того, аби розглянути яскраво представлений сюжет вашої реклами і запам’ятати чи записати всю потрібну інформацію.

Для розміщення листівок формату А3 доступні 6 місць у вагоні електропоїзда.

Особливості носія:

  • органічне охоплення масової аудиторії;
  • геотаргетинг;
  • висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням.

Для замовлення реклами та уточнення питань по розміщенню, зв’яжіться з нашими фахівцями.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63