У сучасному світі новітні маркетингові технології дозволяють зробити вашу рекламу настільки унікальною і оригінальною, що кожна людина, зовсім не цікавлячись раніше тим чи іншим товаром або послугою, мимоволі зверне на неї свою увагу. Для точного охоплення конкретної цільової аудиторії доречно використовувати певний тип рекламної кампанії. Так, розміщення реклами в поїздах Інтерсіті – це можливість залучення потенційних клієнтів, рівень заробітку і шлях пересування яких відповідають конкретним вимогам розміщеної реклами.
Intercity – клас швидкісних поїздів, які почали свій рух в Україні 7 червня 2012 року. Їх особливість – в проміжних зупинках на вузлових станціях або великих містах країни. Загальний парк – це 16 поїздів, 130 вагонів:
- HYUNDAI Rotem – 10 поїздів, 90 вагонів;
- ЕКР1 (Тарпан) – 2 поїзда, 18 вагонів;
- МПЛТ – 2 поїзда, 10 вагонів;
- Skoda (двоповерхові) – 2 поїзда, 12 вагонів.
Середньомісячний пасажиропотік становить близько 600 тис.чол. і це число постійно зростає в зв'язку зі зручністю і відмінною якістю перевезень. Серед постійних пасажирів – люди віком 25-44 років із середнім і високим рівнем заробітку, які йдуть в ногу з часом, прагнуть до розвитку і якісного способу життя. Не пропустіть можливість наповнити ваш бізнес аудиторією цих платоспроможних людей – обов'язково розмістіть рекламу в Інтерсіті.
Переваги реклами в Інтерсіті
При грамотній та правильній побудові всіх процесів створення реклами, просування гарантовано принесе позитивний результат, якість якого відображається в кількості нових клієнтів. Щоб бути впевненими, що вартість реклами в Інтерсіті повністю відповідає очікуваному вами результату, розглянемо переваги даного виду реклами:
- транспортне сполучення проходить між усіма великими містами країни;
- охоплення аудиторії 1-го і 2-го класу;
- висока і неодноразова тривалість контакту;
- послуги або продукт бачить значна кількість людей;
- вплив реклами в поїздах HYUNDAI та інших – цілодобовий.
Формати реклами в Інтерсіті
Для наших клієнтів доступні такі формати реклами в вагонах Інтерсіті:
- листівка формату А2 – в поїздах HYUNDAI Rotem, ЕКР1 (Тарпан);
- листівка на розсувних дверях формату В3 (353х500 мм) – в HYUNDAI Rotem, Тарпан, МПЛТ;
- наклейки над столиком (300х43 мм);
- наклейки на столиках (1-ий клас);
- наклейки на столиках (2-ий клас);
- наклейки на підлокітниках;
- наклейки на скосах;
- листівка А5 (під гачком одягу);
- реклама на відеомоніторах;
- бортовий журнал – в HYUNDAI та SKODA в кишені кожного крісла.
Дізнатись вартість
Серед багатьох компаній-клієнтів користується попитом і зовнішнє брендування вагонів, завдяки якому вашу рекламу зможуть побачити не лише пасажири поїзда, але і всі оточуючі. Опрацьовуючи найнесподіваніші і, здавалося б, просто нереальні для втілення ідеї, наші співробітники створюють унікальні рекламні кампанії для реалізації в поїздах Intercity. Ми починаємо з пошуку ідей, закінчуючи здачею готового проекту клієнтові. З деталями процесу роботи можна ознайомитись в розділі «Послуги». Співпраця з холдингом «Мегаполіс» – це гарантія вчасно виконаної роботи, якість використаних рекламних носіїв, приємні та уважні співробітники, кращі ціни на рекламу в поїздах. Чекаємо Вас!