Реклама в міських електричках

Чим здивувати споживача? Які маркетингові ходи використовувати, щоб витрати по вкладеному бюджету принесли максимум позитивного результату? Серед розмаїття можливих рекламних просувань, складно виділити одне конкретне для всіх типів товару, що гарантувало б 100%-у ефективність результату. Тільки з огляду на особливості рекламної кампанії, можна підібрати відповідний вид просування. Так, розглядаючи необхідність масового знайомства населення середнього рівня заробітку з продуктом або послугою вашого бренду, команда нашої компанії обов'язково порадить використовувати рекламу в міській електричці.

Міська електропоїзд – це один з видів транспорту, що функціонує в Києві з вересня 2009 року. Після відкриття, він став шостим видом громадського транспорту в столиці. По маршруту курсує 12 поїздів, 10 з яких рухаються по колу, 2 – між станціями «Дарниця»-«Київ-Почайна». Протяжність ліній – 50,8 км, кількість станцій – 15.

Кожний день цим видом пересування користується близько 30000 чол. В основному, це люди із середнім рівнем заробітку. Відповідно, використовуючи рекламу в електричці Києва, ми маємо можливість якісної конвертації практично всіх присутніх пасажирів в потенційних клієнтів вашої компанії.

Переваги реклами в міських електричках


Невисока вартість реклами в міській електричці не означає її низьку ефективність і дає такий же позитивний результат, як і більш великі рекламні кампанії в інших видах громадського транспорту. Щоб повністю бути впевненим у правильності вибору такого методу просування, як реклама в електричці Києва - розглянемо її основні переваги:
  • інформування широкої активної аудиторії про послуги або продукт вашої компанії;
  • можливість частого повторного рекламного контакту;
  • невисока ціна щодо розміщення рекламних оголошень в газетах, журналах, на телебаченні;
  • погодні умови не впливають на зовнішній вигляд презентованої реклами.

Варіанти розміщення реклами в міській електричці


В середньому пасажири проводять в поїздці близько 20-30 хвилин. Завдяки вдалому для огляду розміщенні у вагоні, цього часу цілком вистачає для того, щоб в електричці рекламу можна було не просто побачити, а й уважно вивчити. Ми пропонуємо наступні варіанти розміщення реклами у вагонах електрички:
  • вертикальная листовка на торце — формат А2;
  • горизонтальна листівка на торці – формат 200*900;
  • горизонтальна листівка над вікном – формат 200*900.

Дізнатись вартість

Сміливі і сучасні рішення, які команда креативного відділу нашого холдингу втілює в кожну ретельно продуману рекламну кампанію, допоможуть вашій комерційній пропозиції бути завжди в центрі уваги кожного пасажира. Більш детально з роботою відділу можна ознайомитися в розділі «Дизайн».

18-річний досвід роботи, використання якісного матеріалу для всіх типів носіїв, індивідуальний підхід до кожного клієнта - основи, які лежать в роботі холдингу «Мегаполіс». Переконайтеся самі – з нами просто, вигідно і зручно!

Листівка А2
Листівка А2

Листівка А2

Реклама в міській електричці дозволяє познайомити кожного жителя міста та гостей, що користуються даним видом транспортного пересування з продукцією або послугами вашої компанії. Пасажиропотік міської електрички становить – 4 800 000 чол/міс. Це досить значна кількість, яка при умові правильної реалізації рекламної кампанії може конвертуватися в клієнтів вашого бізнесу.

Для розміщення рекламного матеріалу доступна вертикальна листівка формату А2. У вагоні їх розміщується – 2 шт.

Особливості носія:

  • охоплення численної аудиторії;
  • тривалий контакт з рекламним повідомленням;
  • можливість ефективного охоплення в годину пік (ранкові та вечірні години).

Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

Листівка на торці
Листівка на торці

Листівка на торці

Реклама в міській електричці – це один з найкращих і недорогих видів рекламного просування в міському громадському транспорті. Ефективність результату, в першу чергу, залежить від креативності ідей, використаних для рекламного сюжету, а також якості матеріалу, що використовується. Яскрава колірна гамма і сучасний дизайн макета гарантують залучення уваги і викликають зацікавленість практично у кожного пасажира.

Для розміщення рекламного матеріалу доступна горизонтальна листівка на торці формату 200*900. У вагоні їх розміщується – 2 шт.

Особливості носія:

  • розмір листівки сприяє встановленню вдалого зорового контакту з пасажирами;
  • охоплення численної аудиторії;
  • тривалий контакт пасажира з рекламним сюжетом;
  • можливість ефективного охоплення в годину пік (ранкові та вечірні години).

Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

Листівка на простінку над вікном
Листівка на простінку над вікном

Листівка на простінку над вікном

Щоб залучити нових клієнтів для вашого бізнесу, скористайтеся пропозицією і розмістіть рекламу в міській електричці. Ви будете приємно здивовані ефективністю настільки недорогого виду просування. Щомісяця пасажиропотік в міській електричці становить близько 4 800 000 чол. При правильній подачі рекламного матеріалу ваш продукт або послуга може отримати визнання серед цієї великої аудиторії.

Для розміщення рекламного матеріалу доступна горизонтальна листівка на простінку над вікном формату 200*900. У вагоні їх розміщується – 14 шт.

Особливості носія:

  • розмір і кількість листівок в вагоні сприяють гарному зоровому контакту з кожним пасажиром;
  • тривалий рекламоконтакт;
  • охоплення різної аудиторії;
  • можливість ефективного охоплення в годину пік (ранкові та вечірні години).

Ціни та інші питання по розміщенню ви можете дізнатися, зв’язавшись з фахівцем холдингу «Мегаполіс».

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 585-96-30

    м. Харків

    • +38 (057) 751-94-61

    г. Львов

    • +38 (067) 576-40-06

    м. Одеса

    • +38 (048) 775-16-16

    г. Днепр

    • +38 (056) 736-78-87