На сьогоднішній момент, з постійною появою нових маркетингових рішень, досить складно визначити, який вид рекламного просування є найбільш ефективним та гарантує якісний результат. Сміливо можна стверджувати наступне, що транзитна реклама - це те, що користується активним попитом серед клієнтів нашого холдингу. Правильна підготовка до реалізації та розміщення реклами на залізниці завжди дає відмінні охоплення аудиторії потенційних споживачів.
Для зручності жителів і гостей міста Київ, «Укрзалізниця» запустила комфортабельний поїзд-аероекспрес, який курсує від центрального вокзалу, через ст. Видубичі та ст. Дарниця, до аеропорту «Бориспіль». Пасажиропотік становить приблизно 93 тис.чол.на місяць. Поїздка триває 35-40 хвилин. Цього часу в дорозі цілком достатньо, щоб кожен пасажир зміг побачити і розглянути вашу рекламу на будь-якому з можливих носіїв.
Реклама в Аероекспресі «Київ-Бориспіль» - це відмінна можливість поширити інформацію про продукти або послуги вашого бренду широкій аудиторії, серед якої люди із середнім та вище середнього рівнем заробітку. Вони заповзятливі, сучасні, з інтересом сприймають всю інформацію та відкриті для нових пропозицій. Для того, щоб якісно розмістити рекламу в Аероекспресі, потрібно в першу чергу розглянути всі переваги даного виду просування, враховуючи які, ваша реклама отримає очікувані високі показники ефективності:
Для своїх клієнтів холдинг «Мегаполіс» пропонує наступні варіанти розміщення реклами в Аероекспресі:
- листівки формату А3;
- горизонтальні листівки формату 250х1300;
- реклама на відеомоніторах.
Детальну інформацію про розміщення кожного з носіїв ви можете побачити в розділі «Адресна програма». Завдяки тривалій успішній співпраці з «Укрзалізницею» наша рекламна компанія може розмістити ваші пропозиції в найкоротші терміни і на вигідних умовах. А маючи в команді співробітників власний штат професійних дизайнерів, ваш рекламний макет отримає яскравий, оригінальний і нестандартний вигляд. Щоб розрахувати вартість реклами в Аероекспресі «Київ-Бориспіль», зв'яжіться з нашими фахівцями.
- висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням;
- можливе охоплення цільової аудиторії, що складається з активних людей працездатного віку, які роблять ділові або туристичні перельоти з аеропорту «Бориспіль»;
- геотаргетинг рекламної кампанії.
- геотаргетинг рекламної кампанії;
- можливе охоплення цільової аудиторії, що складається з активних людей працездатного віку, які роблять ділові або туристичні перельоти з аеропорту «Бориспіль»;
- тривалий рекламний контакт.
- органічне охоплення забезпеченої і масової аудиторії;
- геотаргетинг;
- висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням.