logo

Розміщення реклами в аероекспресі "Київ-Бориспіль"
Реклама в Аероекспресі «Київ-Бориспіль»

На сьогоднішній момент, з постійною появою нових маркетингових рішень, досить складно визначити, який вид рекламного просування є найбільш ефективним та гарантує якісний результат. Сміливо можна стверджувати наступне, що транзитна реклама - це те, що користується активним попитом серед клієнтів нашого холдингу. Правильна підготовка до реалізації та розміщення реклами на залізниці завжди дає відмінні охоплення аудиторії потенційних споживачів.

Для зручності жителів і гостей міста Київ, «Укрзалізниця» запустила комфортабельний поїзд-аероекспрес, який курсує від центрального вокзалу, через ст. Видубичі та ст. Дарниця, до аеропорту «Бориспіль». Пасажиропотік становить приблизно 93 тис.чол.на місяць. Поїздка триває 35-40 хвилин. Цього часу в дорозі цілком достатньо, щоб кожен пасажир зміг побачити і розглянути вашу рекламу на будь-якому з можливих носіїв.

Переваги розміщення реклами в Аероекспресі

Реклама в Аероекспресі «Київ-Бориспіль» - це відмінна можливість поширити інформацію про продукти або послуги вашого бренду широкій аудиторії, серед якої люди із середнім та вище середнього рівнем заробітку. Вони заповзятливі, сучасні, з інтересом сприймають всю інформацію та відкриті для нових пропозицій. Для того, щоб якісно розмістити рекламу в Аероекспресі, потрібно в першу чергу розглянути всі переваги даного виду просування, враховуючи які, ваша реклама отримає очікувані високі показники ефективності:

  • Широке охоплення платоспроможної аудиторії потенційних клієнтів
  • Легке сприйняття рекламного меседжу і якість контакту завдяки прекрасному сервісу, комфорту і зручності пересування
  • Тривалість рекламного контакту
  • Можливість вибору носіїв, як зі статичним, так і динамічним сюжетом
  • Цілодобова дія вашого інформаційного матеріалу за рахунок курсування поїзда протягом доби
  • Реклама довгий час зберігає відмінний зовнішній вигляд, так як знаходиться всередині вагона і захищена від атмосферних опадів і температурних перепадів
  • Реклама в поїздах Аероекспрес допомагає підтримати рівень показників іміджу компанії, а також говорить про стабільність на ринку послуг або товарів, чим підвищує лояльність до неї споживача
Можливості для розміщення реклами в Аероекспресі «Київ-Бориспіль»

Для своїх клієнтів холдинг «Мегаполіс» пропонує наступні варіанти розміщення реклами в Аероекспресі:

  • листівки формату А3;
  • горизонтальні листівки формату 250х1300;
  • реклама на відеомоніторах.

Детальну інформацію про розміщення кожного з носіїв ви можете побачити в розділі «Адресна програма». Завдяки тривалій успішній співпраці з «Укрзалізницею» наша рекламна компанія може розмістити ваші пропозиції в найкоротші терміни і на вигідних умовах. А маючи в команді співробітників власний штат професійних дизайнерів, ваш рекламний макет отримає яскравий, оригінальний і нестандартний вигляд. Щоб розрахувати вартість реклами в Аероекспресі «Київ-Бориспіль», зв'яжіться з нашими фахівцями.

Горизонтальні листівки

45 хвилин в дорозі знаходиться спеціалізований залізничний експрес-потяг Аероекспрес «Київ-Бориспіль». Щодоби даним видом транспортного засобу користується приблизно 3100 чол. Реклама в Аероекспресі – це ефективний рекламний метод просування, який гарантує постійний потік аудиторії потенційних клієнтів.

Відеоекрани

Зручним форматом, що візуально відразу привертає погляд, в експрес-поїзді є горизонтальні листівки 250х1300. Загальна кількість для розміщення реклами 24 шт., по 4 шт. у вагоні.
Ціни та інші питання можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням;
  • можливе охоплення цільової аудиторії, що складається з активних людей працездатного віку, які роблять ділові або туристичні перельоти з аеропорту «Бориспіль»;
  • геотаргетинг рекламної кампанії.
Зображення не існує
Зображення не існує
Відеоекрани

Цілодобово між станцією «Київ-Пасажирський» і міжнародним аеропортом «Бориспіль» курсує спеціалізований залізничний експрес-потяг Аероекспрес. Загальний пасажиропотік на добу становить 3100 чол. Реклама в Аероекспрес – це якісний і ефективний метод залучення активної платоспроможної аудиторії ваших майбутніх клієнтів. Щоб отримати максимальне охоплення скористайтеся розміщенням реклами на відеомоніторах. Яскравий динамічний ролик обов’язково приверне увагу кожного пасажира, а 45 хвилин вільного часу в дорозі буде цілком достатньо, щоб запам’ятати та зафіксувати потрібну контактну інформацію.

Загальна кількість відеомоніторів в експрес-поїзді – 18 шт., по 3 шт. в кожному вагоні. 
Ціни та інші питання можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • геотаргетинг рекламної кампанії;
  • можливе охоплення цільової аудиторії, що складається з активних людей працездатного віку, які роблять ділові або туристичні перельоти з аеропорту «Бориспіль»;
  • тривалий рекламний контакт.
Зображення не існує
Листівка А3

Для того, щоб отримати активну аудиторію для свого бізнесу скористайтеся розміщенням реклами на жд. З огляду на кількість пасажиропотоку на добу, а також те, скільки людина знаходиться в дорозі, можна сміливо стверджувати, що цього часу достатньо для того, аби розглянути яскравий сюжет вашої реклами і запам’ятати чи записати всю потрібну інформацію.

Листівка формату А3 доступна для розміщення в Аероекспрес «Київ-Бориспіль». Загальна кількість 30 шт., по 5 шт. у вагоні.

Особливості носія:

  • органічне охоплення забезпеченої і масової аудиторії;
  • геотаргетинг;
  • висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості