Щодня в різних куточках міста ми бачимо найрізноманітніші рекламні прояви. Звичайно, якщо макет великий, яскравий і барвистий - увагу ми звернемо, але ось чи точно запам'ятаємо інформацію, яку намагалися донести рекламодавці? Саме для того, щоб досягти потрібного результату і з першого погляду запам'ятатися споживачеві, досвідчені маркетологи при створенні рекламних заходів вдаються до посилення ефекту при стандартному розміщенні за допомогою різних нестандартних елементів. Основна мета даного методу просування - привернути увагу за рахунок креативної і незвичайної подачі матеріалу. А ще, максимально вплинути на підвищення та зміцнення іміджу торгової марки, її впізнаваність серед споживача. Нестандартна реклама - це те, що потрібно сьогодні кожному бізнесу для якісного та ефективного розвитку.
Маючи багаторічний досвід роботи по створенню безлічі рекламних кампаній з використанням нестандартних проявів, команда холдингу "Мегаполіс" готова втілити те, що на перший погляд, здається, зовсім не під силу. Для використання нестандартної реклами ми пропонуємо наступні можливості:
- розміщення рекламних екстендерів;
- нестандартне брендування зупинкових пунктів;
- нестандартні формати в міських локаціях;
- нестандартне брендування в метрополітені (станції, переходи, склади);
- нестандартна реклама в аеропортах;
- сезонні прояви (парки, гірськолижні курорти, пляжі).
Нестандартні рекламні прояви за рахунок сучасних дизайнерських можливостей і якості використаних матеріалів під час реалізації рекламної кампанії, дозволяють втілити найцікавіші і, здавалося б, нездійсненні ідеї. Для того, щоб зрозуміти наскільки ефективним може бути результат просування ваших товарів або послуг та порівняти вартість нестандартної реклами з іншими методами маркетингу, розгляньте її основні переваги:
Допомогти у вирішенні всіх питань, що виникають, та розібратися з цінами на нестандартну рекламу, вам допоможуть співробітники нашого агентства
- борди;
- сітілайти;
- брандмауери;
- зупинкові комплекси;
- нестандартні конструкції.
- можливість задіяти таргетовану рекламу, яка буде спрямована на певне місце розташування;
- широке охоплення аудиторії. Дозволяє залучити не лише пасажирів, які очікують свій транспорт, а й перехожих, а також водіїв;
- реклама на транспортній зупинці дозволяє представити рекламний матеріал навіть в тих місцях, де немає можливості задіяти великі формати;
- нестандартна подача товарів або послуг має дію безкоштовної піар-кампанії. Викликаючи величезний інтерес, люди на її фоні роблять фото, тим самим сприяючи більшому поширенню рекламної інформації.
- завдяки незвичайній подачі має найменш дратівливий ефект. Побачена реклама не сприймається нав’язливо і легко запам’ятовується;
- широке охоплення активної аудиторії;
- велика частота і тривалість рекламного контакту;
- таргетування реклами з орієнтиром на певну аудиторію, її цілей та інтересів, а також тієї, що проживає або працює поблизу місця розташування об’єкта;
- має властивості вірусної реклами завдяки поширенню через соціальні мережі фотографій, зроблених на її фоні.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- широке охоплення аудиторії, яка не тільки знаходиться всередині метрополітену, а й тієї, що бачить рухомий брендований склад по наземних лініях;
- ефект несподіванки, що дозволяє залучити і зосередити увагу на рекламному матеріалі. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який замість звичного переходу або стандартного вагону побачив експозиції з живих квітів, малюнки, які оживають, фотозони а
- гарантує найбільшу кількість схвальних відгуків від аудиторії;
- викликає у потенційних споживачів бажання скористатися побаченою пропозицією;
- забезпечує широке охоплення аудиторії, яка складається з різних вікових і соціальних груп жителів і гостей міста;
- дозволяє з легкістю запам'ятати бренд/продукт/послугу завдяки миттєвому сприйнятті представленого сюжету.
- широке охоплення платоспроможної аудиторії;
- тривалий рекламний контакт;
- хороший вибір майданчиків для розміщення;
- широка можливість вибору рекламних носіїв нестандартного типу.