logo

Нестандартна indoor реклама
Нестандартні розміщення Indoor

Щомісяця витрати на рекламу збільшуються, а очікуваного потоку потенційних клієнтів так і немає. Напевно, багатьом підприємцям знайома ця ситуація. Холдинг «Мегаполіс» пропонує для ефективного вирішення даної проблеми використовувати нестандартну indoor-рекламу. Завдяки застосуванню програм охоплення в різних локаціях, ми отримуємо постійний потік зацікавленої аудиторії, яка займаючись своїми повсякденними справами і несподівано побачивши рекламний сюжет, легко сприймає його та запам'ятовує вдало замасковану пропозицію.

Переваги нестандартної indoor-реклами

Завдяки використанню нестандартних прийомів при створенні рекламного заходу, ваш бренд має хороші шанси підвищити рівень впізнаваності і затребуваності в своєму продукті. Для того, щоб переконатись в ефективності і порівняти вартість нестандартної реклами з іншими маркетинговими методами, ознайомтеся з її наступними перевагами:

  • ЧАСТОТА І ТРИВАЛІСТЬ РЕКЛАМНОГО КОНТАКТУ
  • МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ. ЯКЩО РОЗМІСТИТИ В ПРАВИЛЬНОМУ МІСЦІ, ДЕ ПОСТІЙНО ПЕРЕБУВАЄ ВАША ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ - ВИ ПРИВЕРНЕТЕ НАЙБІЛЬШ ЗАЦІКАВЛЕНИХ ЛЮДЕЙ
  • РОЗМІЩЕННЯ НЕСТАНДАРТНОЇ РЕКЛАМИ ЗАХИЩЕНЕ ВІД ВПЛИВУ ПОГОДНИХ УМОВ
  • РІЗНОМАНІТНІСТЬ КРЕАТИВНИХ РЕКЛАМНИХ ПРОЯВІВ, А ТАКОЖ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ, СТИМУЛЮЄ АКТИВНУ ВЗАЄМОДІЮ ЗІ СПОЖИВАЧЕМ (ПРОМО-АКЦІЇ, СЕМПЛІНГ, QR-КОД, ВЕНДИНГОВІ АПАРАТИ)
  • МОЖЛИВІСТЬ ОХОПЛЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ ДОСТАТКУ, В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ЗАВДАНЬ РЕКЛАМНОГО ЗАХОДУ
  • ЕФЕКТ «САРАФАННОГО РАДІО». ПОБАЧИВШИ НЕЗВИЧАЙНИЙ РЕКЛАМНИЙ ОБ'ЄКТ, ЛЮДИ НА ЙОГО ФОНІ РОБЛЯТЬ ФОТОГРАФІЇ, ЯКІ ПРИ РОЗМІЩЕННІ В СОЦ. МЕРЕЖАХ ПРИНОСЯТЬ ДОДАТКОВИЙ БЕЗКОШТОВНИЙ ТРАФІК ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ
Можливості розміщення нестандартної indoor-реклами

З кожним роком в містах України з'являється все більше і більше нових локацій, які відмінно представляють себе для розміщення нестандартної indoor-реклами. На сьогоднішній день нам доступні:

  • бізнес-центри;
  • ВНЗ;
  • фітнес-центри;
  • ТРЦ;
  • будівельні гіпермаркети;
  • АЗС;
  • кінотеатри;
  • поштові відділення;
  • супермаркети;
  • аптеки, ЛПУ;
  • преміум-локації (яхт-клуби і гольф-клуби).

Професіонали холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід роботи, допоможуть визначитися з вибором найбільш вдалого місця для розміщення рекламного матеріалу, а наш креативний відділ поповнить ваш маркетинговий план кращими ідеями і створить всі умови для його швидкої і якісної реалізації. Щоб замовити нестандартну рекламу, зв'яжіться з нашими фахівцями.

Бізнес-центри

Для ефективного впливу на ділових людей з доходом вище середнього і високими запитами до якості товару, пропонуємо розмістити нестандартну indoor-рекламу в бізнес-центрі.

Основні формати рекламних проявів:

  • установка сітілайта (1,2х1,8 м) всередині бізнес-центру;
  • розміщення постерів А3 всередині ліфта;
  • розміщення стійок з плакатами і буклетами;
  • брендування ліфтів;
  • відеореклама на моніторах.
  • висока частота рекламного контакту;
  • можливість якісного використання таргетованої реклами (з урахуванням місця розташування, інтересів, статусу споживачів);
  • відсутність рекламного оточення. Поруч з вашою рекламою потенційні клієнти не побачать жодного інформаційного матеріалу інших компаній;
  • відмінний шанс для підвищення рівня іміджевих показників та популярності імені бренду.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Вищі навчальні заклади

Для якісного просування продукту, який розрахований на молодь, оголошення анонсу про майбутній культурний захід та пошук роботи, скористайтеся розміщенням реклами в ВУЗі.

Основні формати рекламних проявів:

  • афіші А4, А3, А2;
  • лайтбокси 1,2х1,8 м.
  • тривалі і постійні рекламні контакти зі споживачем;
  • використання таргетованої реклами відповідно віку, інтересів, місця розташування;
  • відсутність великої кількості рекламної інформації в інтер’єрах навчальних закладів, завдяки чому матеріал обов’язково побачать і він знайде свого адресата;
  • високий ступінь ефективності рекламної кампанії.
Зображення не існує
Зображення не існує
Фітнес-центри

Для якісного просування бренду та його продукту, пропонуємо скористатися можливістю і розмістити нестандартну рекламу в фітнес-центрах вашого міста.

Основні формати рекламних проявів:

  • розміщення плакатів у роздягальнях;
  • розклеювання постерів у шафках;
  • семплінг (поширення безкоштовних зразків товару);
  • розміщення стійок з рекламною поліграфією;
  • брендування дзеркал;
  • проведення промо-акцій та івент-заходів;
  • установка рекламних конструкцій (ролл-ап стенди, банери, лайтбокси).
  • можливість вибору цільової аудиторії за територіальними ознаками;
  • охоплення забезпеченої частини населення міста, яка відкрито та з інтересом сприймає креативно представлені рекламні пропозиції;
  • тривалість і частота рекламного контакту. Відвідування фітнес-клубу не обмежується одним разом, завдяки чому ми збільшуємо шанси інформаційному матеріалу бути побаченим.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Торгово-розважальні центри

ТРЦ вже давно стали одним з улюблених місць, де можна не лише зробити хороші покупки, але й цікаво провести час зі своїми близькими людьми. Розміщуючи нестандартну рекламу в ТРЦ, ми отримуємо постійний потік аудиторії, яка з неприхованим інтересом реагує на незвично представлені рекламні макети.

Основні формати рекламних проявів:

  • брендування ліфтів, ескалаторів, вхідних груп;
  • установка сітілайтів, лайтбоксів і плакатів всередині ТРЦ;
  • аудіо та відеореклама;
  • підвісні конструкції;
  • експонування автомобілів;
  • розміщення реклами на фасадах торгового центру;
  • розміщення бренд зони (фотозони);
  • проведення промо-акцій та івент-заходів.

Також, для клієнтів холдингу «Мегаполіс», наші співробітники готові створити і виконати індивідуальні формати нестандартної реклами.

  • висока ефективність даного методу проявляється, якщо потрібно оголосити про акції, розпродаж або інші вигідні пропозиції торгової точки, що знаходиться в цій будівлі ТРЦ чи поблизу;
  • взаємодія з представниками економічно активної частини населення;
  • можливість широкого охоплення аудиторії різного віку та соціального статусу.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Будівельні гіпермаркети

Відмінні результати показує реалізована реклама в будівельному гіпермаркеті. І це не дивно, адже серед відвідувачів забезпечена аудиторія, яка зацікавлена ​​в пропозиціях з метою поліпшення якості життя і спрощення багатьох робочих процесів по дому або виробництва за рахунок використання сучасних товарів.

Основні формати рекламних проявів:

  • трансляція відеоролика на моніторах.
  • широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку;
  • ефективне розміщення рекламних оголошень про акції, знижки та інші вигідні пропозиції даного будівельного гіпермаркету.
Зображення не існує
Зображення не існує
Автозаправні станції

Розміщення реклами на АЗС дає відмінну можливість не лише для постійного залучення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку, а й допомагає підтримати імідж бренду на високому рівні.

Основні формати рекламних проявів:

  • трансляція відеоролика на моніторах.
  • неодноразовий і тривалий контакт рекламного матеріалу та відвідувача АЗС;
  • можливість використання таргетованої реклами;
  • якість контакту з рекламним носієм.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Кінотеатри

Чекаючи перегляду захоплюючого фільму, кожен відвідувач з інтересом буде розглядати всі креативно представлені пропозиції. Реклама в кінотеатрі – ефективний маркетинговий метод для залучення потоку потенційних клієнтів.

Основні формати рекламних проявів:

  • рекламні ролики на великому екрані;
  • рекламні ролики в холі;
  • сітілайти;
  • реклама на підлозі;
  • брендування спинок крісел;
  • брендування квитків;
  • фотозони.
  • найкраще сприйняття рекламного матеріалу завдяки позитивному впливу події – походу в кінотеатр;
  • тривалість взаємодії рекламованого продукту зі споживачем;
  • широке охоплення активної забезпеченої аудиторії;
  • ненав’язливість реклами.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Поштові відділення

Досить новим, але вже затребуваним рекламним методом є розміщення реклами в поштових відділеннях.

Основні формати рекламних проявів:

  • трансляція відеоролика на моніторах;
  • плакати А1.
  • підходить як для великого, так і для малого бізнесу;
  • можливість таргетування реклами відповідно до розташування певного поштового відділення;
  • невисока вартість контакту з аудиторією;
  • миттєвий запуск рекламної кампанії;
  • можливість інтегрувати в рекламний ролик QR-код для переходу на сайт клієнта.
Зображення не існує
Зображення не існує
Супермаркети

Рекламний холдинг «Мегаполіс» займається повним циклом послуг з розміщення реклами в супермаркеті. Можемо сміливо стверджувати, що саме цей маркетинговий метод має найбільшу ймовірність якісно охопити забезпечену аудиторію, яка здійснює тут покупки.

Основні формати рекламних проявів:

  • брендування вхідної групи магазину;
  • брендування поверхні пропускних воріт на території супермаркету;
  • розміщення реклами у вхідному рукаві;
  • реклама на осередках камери схову;
  • установка А-стенду в торгових рядах;
  • брендування палет;
  • брендування візків в супермаркеті;
  • розміщення POS-матеріалів (воблери, шелф-стопери, і т. д.) на полицях з продуктами;
  • реклама в прикасовій зоні (брендування монетниці, роздільників клієнтів, транспортних стрічок);
  • розміщення аудіореклами в супермаркетах;
  • розміщення відеореклами в супермаркетах;
  • брендування елементів інтер’єру торгового залу.
  • відбувається прямий вплив на споживача, спонукаючи його придбати продукт тут і зараз;
  • широке охоплення платоспроможної аудиторії;
  • реклама на фасаді привертає увагу як відвідувачів, так і звичайних перехожих.
Зображення не існує
Зображення не існує
Аптеки, лікувально-профілактичні установи

Привернути увагу клієнтів, які дбають про якість свого життя, допоможе реклама в аптеках і ЛПУ. Кожен день середня відвідуваність 1 локації приблизно 400 чол. При якісній реалізації рекламного заходу ці люди можуть стати вашою постійною аудиторією клієнтів.

Основні формати рекламних проявів:

  • постери (А1 в аптеках);
  • відео на планшетах;
  • відео в дитячих поліклініках;
  • брендування сповивальних столиків;
  • брендування обмінних карт.
  • розміщення в точці продажу в преміальній зоні (прикасова);
  • висока частота контактів;
  • інформування про акційні пропозиції в кожній окремій мережі;
  • широке і швидке охоплення цільової аудиторії з прив’язкою бренд-місця продажу;
  • можливість інформування для препаратів категорій OTS, Rx, БАДи.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Преміум-локації

Розміщення нестандартної реклами на преміум-локаціях приносить кожному бізнесу зміцнення високих іміджевих показників і гарантований потік аудиторії з високим рівнем заробітку. До локацій преміум-типу ми можемо віднести: гольф-клуби, яхт-клуби, кінні клуби, ресторани.

Основні формати рекламних проявів:

  • розміщення сітілайтів, банерів;
  • брендинг всього можливого інвентарю (гольф-полів, яхт і ін.)
  • брендинг із соціальною складовою: павербанки, пледи, вуличні меблі.

Також для клієнтів холдингу «Мегаполіс» наші співробітники готові створити і виконати індивідуальні формати нестандартної реклами.

  • можливість таргетування реклами на певну цільову аудиторію;
  • значне підвищення показників популярності бренду і пропонованого їм товару або послуги;
  • тривалість рекламного контакту.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості