Щомісяця витрати на рекламу збільшуються, а очікуваного потоку потенційних клієнтів так і немає. Напевно, багатьом підприємцям знайома ця ситуація. Холдинг «Мегаполіс» пропонує для ефективного вирішення даної проблеми використовувати нестандартну indoor-рекламу. Завдяки застосуванню програм охоплення в різних локаціях, ми отримуємо постійний потік зацікавленої аудиторії, яка займаючись своїми повсякденними справами і несподівано побачивши рекламний сюжет, легко сприймає його та запам'ятовує вдало замасковану пропозицію.
Переваги нестандартної indoor-реклами
Завдяки використанню нестандартних прийомів при створенні рекламного заходу, ваш бренд має хороші шанси підвищити рівень впізнаваності і затребуваності в своєму продукті. Для того, щоб переконатись в ефективності і порівняти вартість нестандартної реклами з іншими маркетинговими методами, ознайомтеся з її наступними перевагами:
- частота і тривалість рекламного контакту;
- можливість використання таргетованої реклами. Якщо розмістити в правильному місці, де постійно перебуває ваша цільова аудиторія - ви привернете найбільш зацікавлених людей;
- розміщення нестандартної реклами захищене від впливу погодних умов;
- різноманітність креативних рекламних проявів, а також використання сучасних технологій під час реалізації, стимулює активну взаємодію зі споживачем (промо-акції, семплінг, QR-код, вендингові апарати);
- можливість охоплення потенційних клієнтів будь-якого рівня достатку, в залежності від завдань рекламного заходу;
- ефект «сарафанного радіо». Побачивши незвичайний рекламний об'єкт, люди на його фоні роблять фотографії, які при розміщенні в соц. мережах приносять додатковий безкоштовний трафік потенційних клієнтів.
Можливості розміщення нестандартної indoor-реклами
З кожним роком в містах України з'являється все більше і більше нових локацій, які відмінно представляють себе для розміщення нестандартної indoor-реклами. На сьогоднішній день нам доступні:
- бізнес-центри;
- ВНЗ;
- фітнес-центри;
- ТРЦ;
- будівельні гіпермаркети;
- АЗС;
- кінотеатри;
- почтові відділення;
- супермаркети;
- аптеки, ЛПУ;
- преміум-локації (яхт-клуби і гольф-клуби).
Дізнатись вартість
Професіонали холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід роботи, допоможуть визначитися з вибором найбільш вдалого місця для розміщення рекламного матеріалу, а наш креативний відділ поповнить ваш маркетинговий план кращими ідеями і створить всі умови для його швидкої і якісної реалізації. Щоб замовити нестандартну рекламу, зв'яжіться з нашими фахівцями.
Торгово-розважальні центри
ТРЦ вже давно стали одним з улюблених місць, де можна не лише зробити хороші покупки, але й цікаво провести час зі своїми близькими людьми. Розміщуючи нестандартну рекламу в ТРЦ, ми отримуємо постійний потік аудиторії, яка з неприхованим інтересом реагує на незвично представлені рекламні макети.
Переваги локації:
- висока ефективність даного методу проявляється, якщо потрібно оголосити про акції, розпродаж або інші вигідні пропозиції торгової точки, що знаходиться в цій будівлі ТРЦ чи поблизу;
- взаємодія з представниками економічно активної частини населення;
- можливість широкого охоплення аудиторії різного віку та соціального статусу.
Основні формати рекламних проявів:
- брендування ліфтів, ескалаторів, вхідних груп;
- установка сітілайтів, лайтбоксів і плакатів всередині ТРЦ;
- аудіо та відеореклама;
- підвісні конструкції;
- експонування автомобілів;
- розміщення реклами на фасадах торгового центру;
- розміщення бренд зони (фотозони);
- проведення промо-акцій та івент-заходів.
Також, для клієнтів холдингу «Мегаполіс», наші співробітники готові створити і виконати індивідуальні формати нестандартної реклами.