Протягом довгого часу зовнішня реклама є одним з найефективніших методів впливу на потенційного клієнта. З нею ми стикаємося щодня і зовсім в різних куточках нашого міста. Дуже зручне маркетингове рішення для якісного охоплення певної цільової аудиторії, інформування споживачів про можливі акції, знижки, появу нового продукту, відкриття торгової точки поблизу розташування рекламної площини, анонсу найближчого заходу. Завдяки нестандартним рішенням і яскравому дизайну зовнішньої реклами – раніше реалізовані кампанії вже принесли успіх і визнання для багатьох брендів, значно підвищивши рівень впізнаваності їх продукту і попит на пропоновані ними послуги. Не втратьте і ви можливості скористатися зовнішньою рекламою в Харкові, щоб ваш брендовий продукт знайшов популярність серед населення та гостей міста
Для того, щоб переконатись в ефективності сучасної зовнішньої реклами пропонуємо ознайомитись з основними перевагами даного виду просування. А саме
Враховуючи всі переваги та використовуючи сучасні дизайнерські рішення, ви отримаєте постійний потік зацікавленої цільової аудиторії.
Види носіїв зовнішньої реклами
Холдинг «Мегаполіс» є одним з провідних власників площин для зовнішньої реклами в Харкові. Для наших клієнтів ми надаємо можливість замовити зовнішню рекламу з використанням наступних носіїв:
- білборди;
- сітілайти;
- беклайти;
- фасади;
- скроли;
- фенслайти;
- LED екрани.
Також ви можете скористатися ще однією послугою зовнішньої реклами – медіабаїнгом. Суть якої полягає в купівлі нашим агентством потрібних рекламних площ з подальшим продажем їх клієнту. Детально ознайомитися з перевагами даної послуги можна в розділі "Медіабаінг". Скористайтеся послугами нашого креативного відділу і замовте оригінальну зовнішню рекламу для свого бізнесу сьогодні – щоб уже завтра отримати перші запити від потенційних клієнтів.
Реклама на білбордах – один з найбільш популярних видів зовнішньої реклами. Білборд – це конструкція, яка привертає погляд з досить великої відстані завдяки значному розміру. Часто виконується двосторонньою.
Розмір білборда: 3х6 м
Типи білбордів: щит – зі статичним рекламним сюжетом; призматрон – з трьома послідовно змінюваними рекламними сюжетами.
Особливості носія:
- цілодобова ефективність. Реклама на білбордах доступна для показу 24/7, а завдяки зовнішньому підсвічуванню, яким оснащені багато конструкцій даного типу, представлений сюжет добре видно і в темну пору доби;
- вдале місце розташування. Розміщення білбордів уздовж доріг і близько транспортних розв’язок дає широке охоплення аудиторії;
- можливість таргетування реклами. Розмістивши білборд в певному районі ми легко впливаємо на споживачів, що проживають або працюють у цій частині міста. Дуже зручно, якщо потрібно повідомити про рекламну акцію або, наприклад, про відкриття нової торгової т
- тривалість рекламного контакту. Публікація, розміщена на білборді, має тривалий візуальний контакт і привертає до себе підвищену увагу.
Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої реклами, який зазвичай представлений у вигляді двосторонньої конструкції. Завдяки відносно невеликому розміру, сітілайти добре вписуються в міський пейзаж. Це дозволяє їх установку в будь-якій частині міста, в тому числі й в центрі.
Розмір: 1,2х1,8 м.
Формат: двостороннє зображення або одностороннє зображення.
Особливості носія:
- вдале розміщення в місцях масового скупчення людей. А саме на тротуарах уздовж проїжджої частини, на зупинках транспорту;
- завдяки оптимальній висоті конструкції, реклама на сітілайтах доступна до перегляду, як з проїжджої частини водіям і пасажирам громадського транспорту, так і пішоходам;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі працювати в темний час доби;
- розміщення реклами на сітілайтах, суміщених з зупинкою. Відмінна можливість для проведення таргетованої кампанії, що направлена на жителів конкретного району.
Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайта є внутрішнє підсвічування, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті – один з найбільш ефективних і брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Розмір: 3х6 м, 6х3 м.
Особливості носія:
- відмінне місце розташування: біля станцій метро, на центральних вулицях міста Харків, в місцях постійного потоку людей;
- цілодобова робота носія, що дозволяє охопити аудиторію в годину пік, а також в темний час доби;
- холдинг «Мегаполіс» – єдиний оператор в Харкові, який може надати розміщення на таких преміум позиціях, як беклайти формату 3х6 і 6х3 метри.
Для реклами на фасадах в Харкові використовують такі носії, як брандмауери. Вони являють собою нестандартні полотна з рекламним сюжетом, які розташовуються на стінах міських будівель. Брандмауери – креативні та незвичайні конструкції, які легко привертають увагу та швидко запам'ятовуються.
Розмір: визначається площею рекламного носія, яким виступає стіна будівлі.
Особливості носія:
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- завдяки значному розміру сюжет носія видно на великій відстані;
- вироби стійкі до несприятливого впливу погоди та здатні експонуватися протягом не одного року;
- реклама на брандмауерах – ідеальний варіант для ведення довгострокової іміджевої рекламної кампанії великого бренду;
- розташування носія на стіні будівлі дає можливість розмістити рекламу навіть в центрі міста, де неможливим є розміщення інших конструкцій.
Скрол – сучасна рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням, оснащена ролерною установкою (системою прокрутки) для зміни рекламних сюжетів. Принцип роботи системи прокрутки заснований на перемотуванні матеріалу з нанесеним зображенням. Зміна рекламного зображення відбувається, як правило, по горизонталі.
Розмір: 3,1х2,2 м
Особливості носія:
- скрол привертає набагато більше уваги потенційних клієнтів і ефективність реклами зростає. Це відбувається завдяки можливості розташування в одній конструкції декількох сюжетів та їх динамічної зміни;
- розміщуються в центральній частині міста Харків, де постійно помітна висока концентрація людей і автотранспорту. Це їх істотна перевага перед звичайними бордами з розмірами 6х3 м.
Фенслайт – відносно новий і нестандартний вид рекламного носія, який завдяки своїй зручності має попит на ринку зовнішньої реклами Харкова. Являє собою двосторонню світлову конструкцію, що складається з декількох секцій.
Розмір кожної окремої секції фенслайта: 170×90 см.
Особливості носія:
- вигідне місце розташування. Фенслайти встановлюються біля виходів і входів в метро, вздовж проїжджої частини, а також на жвавих вулицях;
- можливість розміщення великої кількості рекламної інформації, завдяки кільком секціям;
- широке та якісне охоплення аудиторії потенційних споживачів. Реклама на фенслайті розміщується таким чином: на одній стороні – інформацію видно людям, які користуються транспортом, на іншій – пішоходам.