Протягом довгого часу зовнішня реклама є одним з найефективніших методів впливу на потенційного клієнта. З нею ми стикаємося щодня і зовсім в різних куточках нашого міста. Дуже зручне маркетингове рішення для якісного охоплення певної цільової аудиторії, інформування споживачів про можливі акції, знижки, появу нового продукту, відкриття торгової точки поблизу розташування рекламної площини, анонсу найближчого заходу. Завдяки нестандартним рішенням і яскравому дизайну зовнішньої реклами – раніше реалізовані кампанії вже принесли успіх і визнання для багатьох брендів, значно підвищивши рівень впізнаваності їх продукту і попит на пропоновані ними послуги. Не втратьте і ви можливості скористатися зовнішньою рекламою в Харкові, щоб ваш брендовий продукт знайшов популярність серед населення та гостей міста
Для того, щоб переконатись в ефективності сучасної зовнішньої реклами пропонуємо ознайомитись з основними перевагами даного виду просування. А саме
Враховуючи всі переваги та використовуючи сучасні дизайнерські рішення, ви отримаєте постійний потік зацікавленої цільової аудиторії.
Види носіїв зовнішньої реклами
Холдинг «Мегаполіс» є одним з провідних власників площин для зовнішньої реклами в Харкові. Для наших клієнтів ми надаємо можливість замовити зовнішню рекламу з використанням наступних носіїв:
- білборди;
- сітілайти;
- беклайти;
- фасади;
- скроли;
- фенслайти;
- LED екрани.
Також ви можете скористатися ще однією послугою зовнішньої реклами – медіабаїнгом. Суть якої полягає в купівлі нашим агентством потрібних рекламних площ з подальшим продажем їх клієнту. Детально ознайомитися з перевагами даної послуги можна в розділі "Медіабаінг". Скористайтеся послугами нашого креативного відділу і замовте оригінальну зовнішню рекламу для свого бізнесу сьогодні – щоб уже завтра отримати перші запити від потенційних клієнтів.
- цілодобова ефективність. Реклама на білбордах доступна для показу 24/7, а завдяки зовнішньому підсвічуванню, яким оснащені багато конструкцій даного типу, представлений сюжет добре видно і в темну пору доби;
- вдале місце розташування. Розміщення білбордів уздовж доріг і близько транспортних розв’язок дає широке охоплення аудиторії;
- можливість таргетування реклами. Розмістивши білборд в певному районі ми легко впливаємо на споживачів, що проживають або працюють у цій частині міста. Дуже зручно, якщо потрібно повідомити про рекламну акцію або, наприклад, про відкриття нової торгової т
- тривалість рекламного контакту. Публікація, розміщена на білборді, має тривалий візуальний контакт і привертає до себе підвищену увагу.
- вдале розміщення в місцях масового скупчення людей. А саме на тротуарах уздовж проїжджої частини, на зупинках транспорту;
- завдяки оптимальній висоті конструкції, реклама на сітілайтах доступна до перегляду, як з проїжджої частини водіям і пасажирам громадського транспорту, так і пішоходам;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі працювати в темний час доби;
- розміщення реклами на сітілайтах, суміщених з зупинкою. Відмінна можливість для проведення таргетованої кампанії, що направлена на жителів конкретного району.
- відмінне місце розташування: біля станцій метро, на центральних вулицях міста Харків, в місцях постійного потоку людей;
- цілодобова робота носія, що дозволяє охопити аудиторію в годину пік, а також в темний час доби;
- холдинг «Мегаполіс» – єдиний оператор в Харкові, який може надати розміщення на таких преміум позиціях, як беклайти формату 3х6 і 6х3 метри.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- завдяки значному розміру сюжет носія видно на великій відстані;
- вироби стійкі до несприятливого впливу погоди та здатні експонуватися протягом не одного року;
- реклама на брандмауерах – ідеальний варіант для ведення довгострокової іміджевої рекламної кампанії великого бренду;
- розташування носія на стіні будівлі дає можливість розмістити рекламу навіть в центрі міста, де неможливим є розміщення інших конструкцій.
- скрол привертає набагато більше уваги потенційних клієнтів і ефективність реклами зростає. Це відбувається завдяки можливості розташування в одній конструкції декількох сюжетів та їх динамічної зміни;
- розміщуються в центральній частині міста Харків, де постійно помітна висока концентрація людей і автотранспорту. Це їх істотна перевага перед звичайними бордами з розмірами 6х3 м.
- вигідне місце розташування. Фенслайти встановлюються біля виходів і входів в метро, вздовж проїжджої частини, а також на жвавих вулицях;
- можливість розміщення великої кількості рекламної інформації, завдяки кільком секціям;
- широке та якісне охоплення аудиторії потенційних споживачів. Реклама на фенслайті розміщується таким чином: на одній стороні – інформацію видно людям, які користуються транспортом, на іншій – пішоходам.