Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування. Цього часу цілком достатньо для того, щоб реклама могла потрапити в поле зору й привернути увагу яскравим візуальним контентом. Сьогодні Київський метрополітен налічує 52 станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:
- Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
- Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
- Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.
Щодня середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає понад два мільйони осіб. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-и тисяч осіб. Доведено, що понад 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше ніж 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої й активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.
Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:
Пасажир проводить близько години в підземці. Тому цілком природно, що не весь цей період він перебуває у вагоні, а відтак і побачити вашу пропозицію може не тільки під час поїздки. На кожній ділянці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари та послуги:
- на дверях вхід/вихід у метро – листівки та наклейки;
- при спуску на ескалаторі – постери на стінах;
- при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
- на станціях очікування – площини на шляхових стінах, брендування;
- у вагоні – наклейки та листівки, екрани.
Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:
- беклайти на станціях;
- метролайти на балюстрадах вздовж ескалаторів;
- інформаційні відеостійки на платформах;
- інфотабло у вагонах;
- відеореклама на моніторах станцій.
Скориставшись послугами креативного відділу нашої агенції, ви можете зробити рекламу в метро більш яскравою та цікавою, а відповідно, більш успішною та впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Холдинг Мегаполіс – основний оператор рекламних носіїв у метрополітені Києва.
Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.
- великий розмір;
- відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
- можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.
- макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
- частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
- тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
- широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
- найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.
- реклама на дверях метро має 100% контакт з 99,2% денного пасажиропотоку оскільки є найбільшим за площею пакетним носієм, що охоплює 52 станцій з 54 в метро Києва;
- найкращим чином виконує роль рекламного інформатора, який може в найкоротші строки розповісти про товари, послуги, знижки, акційні пропозиції, події;
- можливі два види розміщень: вхідні/вихідні двері та на двох сезонних програмах: літні – працюють весь рік, зимові – тільки на період установки зимових дверей, з 15 жовтня по 15 квітня.
- зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
- рекламне зображення наноситься на плівку. Вона повністю клеїться на всю поверхню кватирки, тим самим перешкоджаючи можливим актам вандалізму;
- інтерес у кожної людини викликає привабливий формат, який ми отримуємо завдяки використанню спеціальної фарби (білила), що володіє унікальною насиченістю широкої колірної гами.
- вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
- значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, повідомити всі адреси мережі ваших магазинів або просто розмістити велике та яскраве зобр
- вдале місце розташування дозволяє максимально охопити весь пасажиропотік;
- великі розміри носія, завдяки яким можна привернути увагу, викласти більш детальну інформацію про товар, послугу, різноманітні події;
- вартість реклами доступна для клієнтів як локального, так і міжнародного ринку.
- реклама на ескалаторних склепіннях в метро має важливу перевагу: при своєчасному плануванні великий розмір банера можна легко трансформувати в подвійні або потрійні рекламні місця;
- носій є найбільш ефективним для інформування про місце, що розміщене поблизу станції метро, на якій знаходиться людина;
- використовується, як унікальний маркетинговий хід для підвищення іміджевих показників вашої компанії або бренду.
- креативний дизайн рекламного сюжету дає можливість відтворити атмосферу безпосередньої причетності до нього;
- сучасні технології й матеріали дозволяють нанести на поверхню зображення будь-якої складності в найкращій якості;
- максимальний вплив на потенційного споживача, який досягається шляхом масштабності носія і нестандартної подачі.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації кампанії ви можете використати доступний простір станції або встановити незвичайну тимчасову конструкцію на станції;
- брендування станції дає можливість створити інтерактив з пасажирами, історію, яка може отримати продовження в соціальних мережах.
- значною перевагою цього виду носія є широке охоплення аудиторії, яка не тільки знаходиться всередині метрополітену, а й тієї, що бачить поїзд по наземних лініях;
- низька вартість рекламного контакту;
- можливість внутрішнього брендування потяга метро. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який всередині, замість звичайного вагона, побачив яскраві й незвичайні малюнки або цілі сюжетні лінії з використанням елементів для створення нестандартної р
- можливість вибору серед кількох різних форматів носіїв;
- широке охоплення аудиторії завдяки вигідному розташуванню;
- креативний і яскравий дизайн миттєво привертає погляд, це дозволяє значно підвищити іміджеві показники вашої компанії або бренду;
- можливість використання унікального виду носія, розробленого нашими інженерами. Його суть полягає в додаванні до сюжету динамічних елементів завдяки використанню програмованих світлодіодних модулів.
- рекламу на станціях метрополітену видно з обох сторін, як при спуску, так і при підйомі на ескалаторі. Завдяки цьому ми можемо охопити вдвічі більше кількості пасажирів;
- практично 100%-ий контакт з аудиторією. Слабке освітлення в метрополітені відіграє позитивну роль. Відтак красиві лайтбокси, що світяться, відразу привертають погляд ваших потенційних клієнтів до розміщеного сюжету;
- закритий варіант носія, що дає можливість зберегти цілісність друкованого матеріалу.
- для розміщення реклами на моніторах у вагонах метро найкраще підходить інформація про прийдешні заходи, просування товарів і послуг, як малого, так і великого бізнесу;
- повне охоплення пасажиропотоку. Це відбувається завдяки показам розміщеної інформації з частотою 4 рази на годину і більше, а також місцю розміщення моніторів в зоні гарної видимості для кожної людини у вагоні.
- виступає не лише рекламоносієм, але й виконує соціальну функцію (кнопки виклику, навігація);
- на інфостійках розміщені кнопки можливого вибору контенту: детальна карта рейкового наземного і підземного транспорту Києва; відеосюжет, знятий безпілотником, який дає можливість зрозуміти, що знаходиться над підземною частиною станції, включаючи навколиш
- окрім трансляції відеоконтенту, медіаекрани виконують роль своєрідного годинника, демонструючи зворотний відлік часу прибуття поїзда. Це дає змогу сконцентрувати увагу споживача на зображенні монітора;
- вдале та зручне для перегляду місце розташування під стелею, посередині вздовж платформи очікування;
- чіткість передачі відеоконтенту та кількість носіїв на одній станції привертають увагу пасажира відразу після його виходу на платформу.