Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування.
Цього часу цілком достатньо, щоб реклама могла потрапити в поле зору і привернути увагу яскравим візуальним контентом. На сьогоднішній день Київський метрополітен налічує 52 діючі станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:
Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.
День у день середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає більше двох мільйонів чоловік. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-ти тисяч чоловік. Доведено, що більше 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.
Переваги реклами в метро
Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:
широке охоплення потенційних клієнтів, включаючи аудиторію різного віку і рівня заробітку;
ненав’язлива присутність реклами і природна зацікавленість в ній пасажирів;
тривалий контакт, під час якого пасажир може не поспішаючи розглянути і зафіксувати всі потрібні йому дані;
низька вартість рекламного контакту;
велика частота повторних контактів;
висока ефективність результату;
розміщена реклама не піддається впливу атмосферних опадів.
Звичайно, список переваг можна поповнювати і далі, але серед всіх можливих ці головні, на які потрібно спиратися при виборі необхідного виду реклами.
Види реклами в київському метро
Проводячи близько години в підземці, природно, не весь цей період пасажир перебуває в вагоні, тому побачити вашу пропозицію він може не тільки під час поїздки. На кожній дільниці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари або послуги:
на дверях вхід/вихід в метро – листівки та наклейки;
при спуску на ескалаторі – площини на склепіннях;
при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
на станціях очікування – площини на шляхових стінах, прапори, брендування;
у вагоні – наклейки і листівки, екрани.
Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:
беклайти на станціях;
інформаційні відеостійки на платформах;
інфотабло у вагонах;
відеореклама.
Скориставшись послугами креативного відділу нашого агентства, ви можете зробити рекламу в метро більш барвистою і яскравою, а відповідно, більш успішною і впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Основні власники рекламних носіїв у Києві – холдинг «Мегаполіс». Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.
Листівка на вікні
Реклама в вагоні метро не втрачає своєї популярності, а такий формат, як листівки на вікнах вагона, як відомо, вже більше 5 років є одним з найактуальніших видів просування товарів або послуг в метрополітені.
Особливості носія:
великий розмір;
відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.
Розмір листівки на вікні: 500×475 мм. Друк: на прозорій плівці. Доступний односторонній друк (картинку бачать лише з однієї внутрішньої сторони вагона) і двосторонній (бачать і пасажири у вагоні, і ті, хто знаходиться на платформі очікування).
Обов’язкова умова по розміщенню: 60% області макета займає рекламний матеріал, 40% – прозорий фон.
Двері вагона
Поїзд прибув до платформи – пора в дорогу. Вагон оснащений 4-ма парами двостулкових дверей, де може бути розміщена саме ваша рекламна пропозиція, яка на вході і виході обов’язково приверне увагу своїм яскравим дизайном.
Особливості носія:
макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.
Розмір листівки на дверях вагона: 420×130 мм.
Друк: прозора плівка.
Обов’язкова умова для розміщення реклами на дверях вагона метро: 40% місця на готовому макеті – заповнена матеріалом площа і 60% – прозорий фон.
Кватирка вагона
Реклама на кватирці вагона метро – це носій, який забезпечує зоровий контакт з пасажирами, що їдуть стоячи, а також – з сидячими навпроти. Завдяки можливості розміщення носія в 698 вагонах, які курсують по 3-м гілках, ми отримуємо охоплення практично всього пасажиропотоку Київського метрополітену. Тривалість кожного контакту – близько 12 хвилин. Цього часу цілком достатньо по тривалості, щоб встигнути отримати потенційного клієнта, зацікавленого у вашій пропозиції. Особливості носія:
зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
рекламне зображення наноситься на плівку. Вона повністю клеїться на всю поверхню кватирки, тим самим перешкоджаючи можливим актам вандалізму;
привабливий, що викликає інтерес у кожної людини, формат, який ми отримуємо завдяки використанню спеціальної фарби (білила), що володіє унікальною насиченістю широкої колірної гами.
Розмір листівки на кватирці: 675 × 150 мм. Друк: прозора самоклейка плівка.
Торець вагона
Найкращий варіант для клієнтів, які не хочуть бачити поруч зі своїми товарами або послугами пропозицій від інших компаній або брендів – це розміщення реклами в торці вагона метро. Таким чином, наданий вами матеріал для просування буде носити індивідуальний характер і отримує можливість привернути увагу максимальної кількості пасажирів.
Особливості носія:
вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти більш детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, розмістити всі адреси мережі ваших магазинів або просто нанести велику та яскраву картинку для максимального привернення уваги.
Розмір листівки в торці вагона: 1112х211 мм.
Монітори в вагонах
Сучасний світ багатий новими технологіями і різноманітністю дизайну рекламних носіїв. Але від звичного нам телебачення ніхто не відмовляється, адже завдяки креативності ідей дизайнерів і маркетологів і цей вид просування може принести максимум ефективності. На лініях Київського метрополітену налічується 500 вагонів з моніторами, в кожному вагоні – по 4-и монітори. Завдяки такій широкій мережі по різних гілках метро ми досягаємо об”ємного візуального охоплення потенційної аудиторії. Особливості носія:
найбільше для розміщення реклами на моніторах у вагонах метро підходить інформація про прийдешні заходи, для просування товарів і послуг, як малого, так і великого бізнесу;
повне охоплення пасажиропотоку. Це відбувається завдяки показам розміщеної інформації з частотою 4 рази на годину і більше, а також місцезнаходженням моніторів в зоні гарної видимості для кожної людини у вагоні.
Формат: екран 24 дюйма, якість зображення full hd.