logo

Розміщення реклами у вагонах метро Київа
Зображення не існує

Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування. Цього часу цілком достатньо, щоб реклама могла потрапити в поле зору і привернути увагу яскравим візуальним контентом. На сьогоднішній день Київський метрополітен налічує 52 діючі станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:

  • Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
  • Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
  • Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.

День у день середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає більше двох мільйонів чоловік. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-ти тисяч чоловік. Доведено, що більше 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.

Переваги реклами в метро

Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:

  • ШИРОКЕ ОХОПЛЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ, ВКЛЮЧАЮЧИ АУДИТОРІЮ РІЗНОГО ВІКУ І РІВНЯ ЗАРОБІТКУ
  • НЕНАВ’ЯЗЛИВА ПРИСУТНІСТЬ РЕКЛАМИ І ПРИРОДНА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ В НІЙ ПАСАЖИРІВ
  • ТРИВАЛИЙ КОНТАКТ, ПІД ЧАС ЯКОГО ПАСАЖИР МОЖЕ НЕ ПОСПІШАЮЧИ РОЗГЛЯНУТИ І ЗАФІКСУВАТИ ВСІ ПОТРІБНІ ЙОМУ ДАНІ
  • НИЗЬКА ВАРТІСТЬ РЕКЛАМНОГО КОНТАКТУ
  • ВЕЛИКА ЧАСТОТА ПОВТОРНИХ КОНТАКТІВ
  • ВИСОКА ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕЗУЛЬТАТУ
  • РОЗМІЩЕНА РЕКЛАМА НЕ ПІДДАЄТЬСЯ ВПЛИВУ АТМОСФЕРНИХ ОПАДІВ
Види реклами в київському метро

Пасажир проводить близько години в підземці. Тому цілком природно, що не весь цей період він перебуває у вагоні, а відтак і побачити вашу пропозицію може не тільки під час поїздки. На кожній ділянці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари та послуги:

  • на дверях вхід/вихід у метро – листівки та наклейки;
  • при спуску на ескалаторі – постери на стінах;
  • при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
  • на станціях очікування – площини на шляхових стінах, брендування;
  • у вагоні – наклейки та листівки, екрани.

Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:

  • беклайти на станціях;
  • метролайти на балюстрадах вздовж ескалаторів;
  • інформаційні відеостійки на платформах;
  • інфотабло у вагонах;
  • відеореклама на моніторах станцій.

Скориставшись послугами креативного відділу нашої агенції, ви можете зробити рекламу в метро більш яскравою та цікавою, а відповідно, більш успішною та впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Холдинг Мегаполіс – основний оператор рекламних носіїв у метрополітені Києва.

Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.

 

Реклама в вагоні метро не втрачає своєї популярності. А такий формат, як листівки на вікнах вагона, вже понад 5 років є одним із найактуальніших видів просування товарів і послуг в метрополітені.

Розмір листівки на вікні: 500×475 мм. 

Друк: на прозорій плівці. Доступний односторонній друк (зображення бачать лише з однієї внутрішньої сторони вагона) і двосторонній (бачать і пасажири у вагоні, і ті, хто знаходиться на платформі очікування). Обов’язкова умова для розміщення: 60% області макета займає рекламний матеріал, 40% – прозорий фон.

 

  • великий розмір;
  • відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
  • можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.
Зображення не існує
Зображення не існує

Поїзд прибув до платформи – пора в дорогу. Вагон оснащений 4-ма парами двостулкових дверей, де може бути розміщена саме ваша рекламна пропозиція, яка на вході й виході обов’язково приверне увагу своїм яскравим дизайном.

Розмір листівки на дверях вагона: 420×130 мм. 

Друк: прозора плівка. Обов’язкова умова для розміщення реклами на дверях вагона метро: 40% місця на готовому макеті – заповнена матеріалом площа, 60% – прозорий фон.

 

  • макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
  • частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
  • тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
  • широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
  • найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.
Зображення не існує
Зображення не існує

Реклама на кватирці вагона метро – це носій, який забезпечує зоровий контакт з пасажирами, що їдуть стоячи, а також – з сидячими навпроти. Завдяки можливості розміщення носія в 698 вагонах, які курсують на 3-х гілках, ми отримуємо охоплення практично всього пасажиропотоку Київського метрополітену. Тривалість кожного контакту – близько 12 хвилин. Цього часу цілком достатньо, щоб отримати потенційного клієнта, зацікавленого у вашій пропозиції.

Розмір листівки на кватирці: 675 × 150 мм. 

Друк: прозора самоклеюча плівка.

 

  • зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
  • рекламне зображення наноситься на плівку. Вона повністю клеїться на всю поверхню кватирки, тим самим перешкоджаючи можливим актам вандалізму;
  • інтерес у кожної людини викликає привабливий формат, який ми отримуємо завдяки використанню спеціальної фарби (білила), що володіє унікальною насиченістю широкої колірної гами.
Зображення не існує

Найкращий варіант для клієнтів, які не хочуть бачити поруч зі своїми товарами або послугами пропозицій від інших компаній і брендів – це розміщення реклами на торці вагона метро. Таким чином, наданий вами матеріал для просування має індивідуальний характер і привертає увагу максимальної кількості пасажирів.

Розмір листівки на торці вагона: 1112х211 мм.

 

  • вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
  • значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, повідомити всі адреси мережі ваших магазинів або просто розмістити велике та яскраве зобр
Зображення не існує

Сучасний світ багатий новими технологіями й різноманітністю дизайну рекламних носіїв. Але від звичного нам телебачення ніхто не відмовляється, адже завдяки креативності ідей дизайнерів і маркетологів і цей вид просування може принести максимум ефективності. На лініях Київського метрополітену налічується 610 вагонів з моніторами, в кожному вагоні – по 4-и монітори. Завдяки такій широкій мережі на різних гілках метро ми досягаємо об'ємного візуального охоплення потенційної аудиторії.

Формат: екран 24 дюйми, якість зображення full hd.

 

  • для розміщення реклами на моніторах у вагонах метро найкраще підходить інформація про прийдешні заходи, просування товарів і послуг, як малого, так і великого бізнесу;
  • повне охоплення пасажиропотоку. Це відбувається завдяки показам розміщеної інформації з частотою 4 рази на годину і більше, а також місцю розміщення моніторів в зоні гарної видимості для кожної людини у вагоні.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості