Розміщення реклами в вагонах метро

Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування.

Цього часу цілком достатньо, щоб реклама могла потрапити в поле зору і привернути увагу яскравим візуальним контентом. На сьогоднішній день Київський метрополітен налічує 52 діючі станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:
  • Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
  • Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
  • Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.
День у день середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає більше двох мільйонів чоловік. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-ти тисяч чоловік. Доведено, що більше 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.

Переваги реклами в метро

Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:
  • широке охоплення потенційних клієнтів, включаючи аудиторію різного віку і рівня заробітку;
  • ненав’язлива присутність реклами і природна зацікавленість в ній пасажирів;
  • тривалий контакт, під час якого пасажир може не поспішаючи розглянути і зафіксувати всі потрібні йому дані;
  • низька вартість рекламного контакту;
  • велика частота повторних контактів;
  • висока ефективність результату;
  • розміщена реклама не піддається впливу атмосферних опадів.
Звичайно, список переваг можна поповнювати і далі, але серед всіх можливих ці головні, на які потрібно спиратися при виборі необхідного виду реклами.

Види реклами в київському метро

Проводячи близько години в підземці, природно, не весь цей період пасажир перебуває в вагоні, тому побачити вашу пропозицію він може не тільки під час поїздки. На кожній дільниці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари або послуги:
  • на дверях вхід/вихід в метро – листівки та наклейки;
  • при спуску на ескалаторі – площини на склепіннях;
  • при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
  • на станціях очікування – площини на шляхових стінах, прапори, брендування;
  • у вагоні – наклейки і листівки, екрани.
Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:
  • беклайти на станціях;
  • інформаційні відеостійки на платформах;
  • інфотабло у вагонах;
  • відеореклама.
Скориставшись послугами креативного відділу нашого агентства, ви можете зробити рекламу в метро більш барвистою і яскравою, а відповідно, більш успішною і впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Основні власники рекламних носіїв у Києві – холдинг «Мегаполіс». Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.
Листівка на вікні
Листівка на вікні

Листівка на вікні

Реклама в вагоні метро не втрачає своєї популярності, а такий формат, як листівки на вікнах вагона, як відомо, вже більше 5 років є одним з найактуальніших видів просування товарів або послуг в метрополітені.

Особливості носія:

  • великий розмір;
  • відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
  • можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.

Розмір листівки на вікні: 500×475 мм. Друк: на прозорій плівці. Доступний односторонній друк (картинку бачать лише з однієї внутрішньої сторони вагона) і двосторонній (бачать і пасажири у вагоні, і ті, хто знаходиться на платформі очікування).

Обов’язкова умова по розміщенню: 60% області макета займає рекламний матеріал, 40% – прозорий фон.

Двері вагона

Двері вагона

Поїзд прибув до платформи – пора в дорогу. Вагон оснащений 4-ма парами двостулкових дверей, де може бути розміщена саме ваша рекламна пропозиція, яка на вході і виході обов’язково приверне увагу своїм яскравим дизайном.

Особливості носія:

  • макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
  • частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
  • тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
  • широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
  • найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.

Розмір листівки на дверях вагона: 420×130 мм.

Друк: прозора плівка.

Обов’язкова умова для розміщення реклами на дверях вагона метро: 40% місця на готовому макеті – заповнена матеріалом площа і 60% – прозорий фон.

Кватирка вагона

Кватирка вагона

Реклама на кватирці вагона метро – це носій, який забезпечує зоровий контакт з пасажирами, що їдуть стоячи, а також – з сидячими навпроти. Завдяки можливості розміщення носія в 698 вагонах, які курсують по 3-м гілках, ми отримуємо охоплення практично всього пасажиропотоку Київського метрополітену. Тривалість кожного контакту – близько 12 хвилин. Цього часу цілком достатньо по тривалості, щоб встигнути отримати потенційного клієнта, зацікавленого у вашій пропозиції. Особливості носія:

  • зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
  • рекламне зображення наноситься на плівку. Вона повністю клеїться на всю поверхню кватирки, тим самим перешкоджаючи можливим актам вандалізму;
  • привабливий, що викликає інтерес у кожної людини, формат, який ми отримуємо завдяки використанню спеціальної фарби (білила), що володіє унікальною насиченістю широкої колірної гами.

Розмір листівки на кватирці: 675 × 150 мм. Друк: прозора самоклейка плівка.

Торець вагона

Торець вагона

Найкращий варіант для клієнтів, які не хочуть бачити поруч зі своїми товарами або послугами пропозицій від інших компаній або брендів – це розміщення реклами в торці вагона метро. Таким чином, наданий вами матеріал для просування буде носити індивідуальний характер і отримує можливість привернути увагу максимальної кількості пасажирів.

Особливості носія:

  • вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
  • значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти більш детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, розмістити всі адреси мережі ваших магазинів або просто нанести велику та яскраву картинку для максимального привернення уваги.

Розмір листівки в торці вагона: 1112х211 мм.

Монітори в вагонах
Монітори в вагонах

Монітори в вагонах

Сучасний світ багатий новими технологіями і різноманітністю дизайну рекламних носіїв. Але від звичного нам телебачення ніхто не відмовляється, адже завдяки креативності ідей дизайнерів і маркетологів і цей вид просування може принести максимум ефективності. На лініях Київського метрополітену налічується 500 вагонів з моніторами, в кожному вагоні – по 4-и монітори. Завдяки такій широкій мережі по різних гілках метро ми досягаємо об”ємного візуального охоплення потенційної аудиторії. Особливості носія:

  • найбільше для розміщення реклами на моніторах у вагонах метро підходить інформація про прийдешні заходи, для просування товарів і послуг, як малого, так і великого бізнесу;
  • повне охоплення пасажиропотоку. Це відбувається завдяки показам розміщеної інформації з частотою 4 рази на годину і більше, а також місцезнаходженням моніторів в зоні гарної видимості для кожної людини у вагоні.

Формат: екран 24 дюйма, якість зображення full hd.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 585-96-30

    м. Харків

    • +38 (057) 751-94-61

    г. Львов

    • +38 (067) 576-40-06

    м. Одеса

    • +38 (048) 775-16-16

    г. Днепр

    • +38 (056) 736-78-87