Реклама на станціях метро

Одним з кращих і найбільш ефективних методів залучення уваги потенційних клієнтів є реклама в метро. Кожна людина користується метро близько 10-80 хвилин за одне відвідування.

Цього часу цілком достатньо, щоб реклама могла потрапити в поле зору і привернути увагу яскравим візуальним контентом. На сьогоднішній день Київський метрополітен налічує 52 діючі станції, які розміщені на трьох лініях загальною довжиною до 70 км:
  • Святошинсько-Броварська лінія (червона) – 18 станцій;
  • Оболонсько-Теремківська лінія (синя) – 18 станцій;
  • Сирецько-Печерська лінія (зелена) – 16 станцій.
День у день середньодобовий пасажиропотік метрополітену Києва досягає більше двох мільйонів чоловік. Тільки такі станції як: «Вокзальна», «Лісова», «Почайна», «Святошин» щодоби відвідує близько 60-ти тисяч чоловік. Доведено, що більше 90% пасажирів цікавляться рекламою в метро, а більше 50% – звертаються за телефонами та адресами, які в ній побачили. Розміщення реклами в метро – це гарантований постійний прихід широкої активної цільової аудиторії для вашого бізнесу.

Переваги реклами в метро

Вартість реклами в метро дозволяє окупити себе завдяки наступним перевагам:
  • широке охоплення потенційних клієнтів, включаючи аудиторію різного віку і рівня заробітку;
  • ненав’язлива присутність реклами і природна зацікавленість в ній пасажирів;
  • тривалий контакт, під час якого пасажир може не поспішаючи розглянути і зафіксувати всі потрібні йому дані;
  • низька вартість рекламного контакту;
  • велика частота повторних контактів;
  • висока ефективність результату;
  • розміщена реклама не піддається впливу атмосферних опадів.
Звичайно, список переваг можна поповнювати і далі, але серед всіх можливих ці головні, на які потрібно спиратися при виборі необхідного виду реклами.

Види реклами в київському метро

Проводячи близько години в підземці, природно, не весь цей період пасажир перебуває в вагоні, тому побачити вашу пропозицію він може не тільки під час поїздки. На кожній дільниці лінії метро, завдяки різним видам рекламних носіїв, є можливість представити ті чи інші товари або послуги:
  • на дверях вхід/вихід в метро – листівки та наклейки;
  • при спуску на ескалаторі – площини на склепіннях;
  • при переході з однієї станції на іншу – брендування стін;
  • на станціях очікування – площини на шляхових стінах, прапори, брендування;
  • у вагоні – наклейки і листівки, екрани.
Також ви можете розглянути для розміщення реклами в метро такі унікальні носії:
  • беклайти на станціях;
  • інформаційні відеостійки на платформах;
  • інфотабло у вагонах;
  • відеореклама.
Скориставшись послугами креативного відділу нашого агентства, ви можете зробити рекламу в метро більш барвистою і яскравою, а відповідно, більш успішною і впізнаваною для споживача. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Основні власники рекламних носіїв у Києві – холдинг «Мегаполіс». Тому, співпрацюючи з нами, ви отримуєте найвигідніші ціни на розміщення реклами в метро.
Двері вхід/вихід
Двері вхід/вихід

Двері вхід/вихід

Двері – перший рекламний носій, який бачить людина, відвідуючи метро Києва. Використовуючи даний вид, ми забезпечуємо якісне і постійне охоплення активної аудиторії для вашого бізнесу. Кожен пасажир обов’язково помітить вашу пропозицію, адже як мінімум два рази на день він користується дверима метрополітену. Особливості носія:

  • реклама на дверях метро має 100% контакт з 99,2% денного пасажиропотоку так як є найбільшим за площею пакетним носієм, що охоплює 50 станцій з 52 в метро Києва;
  • найкращим чином виконує роль рекламного інформатора, який може в найкоротші строки розповісти про товари, послуги, знижки, акційні пропозиції, події;
  • можливі два види розміщень: вхідні/вихідні двері і сезонні програми: літні – працюють весь рік, зимові – тільки на період установки зимових дверей, з 15 жовтня по 15 квітня.

Розмір готового макету: 500х750 мм.

Колійні стіни

Колійні стіни

Найбільшою популярністю серед носіїв в метро користується реклама на колійних стінах. Кожен пасажир, в очікуванні поїзда, проводить на платформі від трьох до шести хвилин. За цей час він обов’язково зверне увагу на протилежну сторону, де на стіні будуть розміщені величезні яскраві площини з рекламним матеріалом. Повноцінна адресна програма може продемонструвати ефективність використання реклами на шляхових стінах в співвідношенні з іншими міськими наземними видами реклами.

Особливості носія:

  • вдале місце розташування для досягнення максимального охоплення всього пасажиропотоку;
  • великі розміри, завдяки яким можна привернути увагу, викласти більш детальну інформацію про товар, послугу, різноманітні події;
  • вартість носія доступна для клієнтів як локального, так і міжнародного ринку.

Розмір постера на колійних стінах: 3000х2000 мм

Ескалаторні склепіння
Ескалаторні склепіння

Ескалаторні склепіння

Щоразу спускаючись і піднімаючись ескалатором в метро ми бачимо рекламні банери, які розміщені на склепіннях. Швидкість руху ескалатора с 10 км/год, залежно від його довжини – тривалість контакту в середньому становить близько 20 сек. При правильній і грамотній подачі рекламного сюжету цього часу достатньо для пасажира, щоб він зміг не тільки звернути свою увагу, а й сприйняти головний меседж. Особливості носія:

  • реклама на ескалаторних склепіннях в метро має важливу перевагу: при своєчасному плануванні великий розмір банера можна легко трансформувати в подвійні або потрійні рекламні місця. Виглядає це дуже ефектно і вражаюче;
  • носій є найбільш ефективним для інформування про місце, що розміщене поблизу станції метро, на якій знаходиться людина;
  • використовується, як унікальний маркетинговий хід для підвищення іміджевих показників вашої компанії або бренду.

Розмір постера на стінах уздовж ескалаторних шляхів: 3000х1000 мм.

Брендування переходів
Брендування переходів

Брендування переходів

Опинившись в переході – ви ніби потрапляєте в зовсім інший світ. Тут, на сприйняття людиною навколишньої дійсності, величезний вплив справляють рекламні сюжети на стінах. Брендування переходів між станціями метро дає можливість вашому бізнесу перейти на новий рівень і піднятися на щабель вище до популярності.

Особливості носія:

  • креативний дизайн рекламного сюжету дає можливість відтворити атмосферу безпосередньої причетності до нього;
  • сучасні технології і матеріали дозволяють нанести на поверхню зображення будь-якої складності в найкращій якості;
  • максимальний вплив на потенційного споживача, який досягається за рахунок масштабності носія і нестандартної подачі.

Розміри і інші технічні вимоги надаються за запитом.

Брендування станцій
Брендування станцій

Брендування станцій

Унікальний та ефективний метод просування для будь-якого бізнесу. Створити зі станції метро – незвичайний креативний простір, який здатен не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам брендування станцій метро вашим продуктом або послугою зацікавиться величезна кількість споживачів. Ймовірність контакту – 100%, тривалість – 1-12 хвилин.

Особливості носія:

  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію на станції;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш оригінальною буде подача – тим вища ймовірність, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.

Розміри і інші технічні вимоги надаються за запитом.

Брендування потягів
Брендування потягів

Брендування потягів

Величезне позитивне враження справляє на кожного споживача побачений брендований потяг. При такому контакті навіть та людина, яка ніколи не цікавиться різними рекламними проявами, зверне увагу і з особливою захопленістю буде розглядати представлені сюжети. Зовнішнє брендування вагона займає одне з перших місць по ефективності результату проведеної рекламної кампанії. Особливості носія:

  • великою перевагою цього виду носія є широке охоплення аудиторії, яка не тільки знаходиться всередині метрополітену, а й тієї, що бачить рухомий склад по наземних лініях;
  • низька вартість рекламного контакту;
  • можливість внутрішнього брендування потяга метро. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який всередині замість звичайного вагона побачив яскраві і незвичайні малюнки або цілі сюжетні лінії з використанням елементів для створення нестандартної реклами.

Розміри та інші технічні вимоги: надаються за запитом.

Беклайти

Беклайти

Беклайт – один з найбільш презентабельних носіїв для рекламодавця. Являє собою конструкцію у вигляді величезного короба з якісним підсвічуванням. Реклама на беклайтах в метро поєднує використання новітніх технологій, вдале місце розташування і креативність дизайну представленого на ньому контенту. Конструкції розміщуються в місцях з постійним пасажиропотоком, це – станції і вестибюлі метрополітену Харкова.

Особливості носія:

  • можливість вибору серед кількох різних видів носіїв;
  • широке охоплення аудиторії завдяки вигідному місцю розміщення;
  • правильне використання і яскравий дизайн, що привертає погляд, дозволяють значно підвищити іміджеві показники вашої компанії або бренду;
  • можливість використання унікального виду носія, розробленого нашими інженерами. Його суть полягає в додаванні до сюжету динамічних елементів завдяки використанню програмованих світлодіодних модулів.

Розміри і інші технічні вимоги надаються за запитом.

Метролайти
Метролайти

Метролайти

Метролайт – це лайтбокс з яскравим підсвічуванням, який розміщується вздовж балюстради ескалаторів в метрополітені. Раніше на цих місцях знаходилися старі світильники, тепер на їх зміну прийшли сучасні конструкції, які не тільки допомагають в освітленості приміщення, а й несуть в собі інформативний характер. Особливості носія:

  • рекламу на станціях метрополітену видно з обох сторін, як при спуску, так і при підйомі на ескалаторі. Завдяки цьому ми можемо охопити вдвічі більше кількості пасажирів;
  • практично 100%-ий контакт з аудиторією. Слабке освітлення в метрополітені грає позитивну роль, красиві лайтбокси, що світяться, відразу кидаються в очі і привертають увагу до розміщеного матеріалу ваших потенційних клієнтів;
  • закритий варіант носія, що дає можливість зберегти цілісність друкованого матеріалу.

Розмір метролайту: 482х585мм

Формат: постер, що розміщується в спеціальній пластиковій кишені.

Інфостійки в метро
Інфостійки в метро

Інфостійки в метро

Інфостійки – єдиний інтерактивний носій в метро. На 48 станціях Київського метрополітену встановлено 167 інфостійок. Завдяки насиченості колірної гами дисплея, якісному рекламного контенту і його грамотній подачі на даному медіаносії будь-який бізнес може отримати активну цільову аудиторію потенційних клієнтів. Особливості носія:

  • виступає не тільки в якості рекламоносія, але і виконує соціальну функцію (кнопки виклику, навігація);
  • на інфостійках розміщені кнопки можливого вибору контенту: детальна карта рейкового наземного і підземного транспорту Києва; відеосюжет, знятий безпілотником, який дає можливість зрозуміти, що знаходиться над підземною частиною станції, включаючи навколишні вулиці і видатні об’єкти; вказівники виходів станцій, інформацію про геолокації і транспортні особливості у кожного з них.

Розмір: 2х1 м, діагональ екрану 65″

Формат: високоякісні професійні дисплеї Samsung (4K або full hd відеоконтент)

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 585-96-30

    м. Харків

    • +38 (057) 751-94-61

    г. Львов

    • +38 (067) 576-40-06

    м. Одеса

    • +38 (048) 775-16-16

    г. Днепр

    • +38 (056) 736-78-87