Реклама в метро – якісний і надійний спосіб залучення нових клієнтів для вашого бізнесу. На одне перебування в метрополітені кожен пасажир витрачає в середньому 10-80 хвилин свого особистого часу. Цього періоду цілком достатньо, щоб розглянути все, що знаходиться в полі зору людини, запам'ятати необхідну інформацію і, навіть, записати необхідні контакти. Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за кількістю станцій і 51-е місце у світі за обсягом пасажиропотоку. Сьогодні метрополітен складається з трьох гілок, на яких розміщено 30 станцій:
- Салтівська – 8 станцій;
- Олексіївська – 9 станцій;
- Холодногірсько-Заводська – 13 станцій.
Щодня Харківським метрополітеном користується більше мільйона осіб, серед яких як жителі, так і гості міста. Основна аудиторія відвідувачів – це люди середнього достатку. Розміщуючи рекламу в метро Харкова, ви отримуєте постійний прихід широкої активної аудиторії, яка складається з ваших потенційних майбутніх клієнтів.
Розглядаючи рекламу в метро, як один із способів популяризації вашого товару або послуги, ви повинні враховувати всі її переваги в порівнянні з іншими видами рекламних проявів:
Саме завдяки цим перевагам, список яких можна доповнити й менш важливими факторами, вартість реклами в метро дозволяє повністю окупити себе.
Долаючи шлях від входу і до виходу з метрополітену, пасажир проходить кілька ділянок, де, в залежності від місця перебування, проводить певний проміжок часу. На кожній з цих ділянок, використовуючи різні види рекламних носіїв, можна вигідно представити та розмістити певний товар або послугу:
- листівки на дверях вхід/вихід в метро;
- постери на стінах – при спуску на ескалаторі;
- брендування стін, беклайти – при переході з однієї станції на іншу;
- площини на шляхових стінах, прапори, брендування станцій.
Для розміщення реклами в метро Харкова ви можете скористатися пропозицією програми з реклами зовні вагонів:
- брендування потягів.
Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проєкт творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашої агенції, в якому кращі фахівці можуть виконати всі задачі, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.
- можливість вибору серед кількох різних видів носіїв;
- широке охоплення аудиторії завдяки вигідному місцю розміщення;
- правильне використання і яскравий дизайн, що привертає погляд, дозволяють значно підвищити іміджеві показники вашої компанії або бренду;
- можливість використання унікального виду носія, розробленого нашими інженерами. Його суть полягає в додаванні до сюжету динамічних елементів завдяки використанню програмованих світлодіодних модулів.
- вдале місце розташування для досягнення максимального охоплення всього пасажиропотоку;
- великі розміри, завдяки яким можна привернути увагу, викласти більш детальну інформацію про товар, послугу, різноманітні події;
- вартість носія доступна для клієнтів як локального, так і міжнародного ринку.
- реклама на склепіннях над ескалаторами в метро є найбільш ефективною для інформування про місце, що розміщене поблизу станції метро, на якій знаходиться людина;
- використовується, як унікальний маркетинговий хід для підвищення іміджевих показників вашої компанії або бренду.
- реклама на дверях метро має 100% контакт з 99,2% щоденного пасажиропотоку;
- найкращим чином виконує роль рекламного інформатора, який може в найкоротші строки розповісти про товари, послуги, знижки, акційні пропозиції, події;
- короткочасний тактильний контакт (людина штовхає двері), завдяки чому посилюється вплив реклами.
- креативний дизайн рекламного сюжету дає можливість відтворити атмосферу безпосередньої причетності до нього;
- сучасні технології і матеріали дозволяють нанести на поверхню зображення будь-якої складності в найкращій якості;
- максимальний вплив на потенційного споживача, який досягається за рахунок масштабності носія і нестандартної подачі.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію на станції;
- масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим оригінальнішою буде подача – тим більша ймовірність, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
- безперервний візуальний контакт пасажирів з рекламним повідомленням;
- низька вартість рекламного контакту;
- можливість внутрішнього брендування потяга метро. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який всередині замість звичайного вагона побачив яскраві та незвичайні малюнки або цілі сюжетні лінії з використанням елементів для створення нестандартної ре