Реклама в метро - якісний і надійний спосіб залучення нових клієнтів для вашого бізнесу. На одне перебування в метрополітені кожен пасажир витрачає в середньому 10-80 хвилин свого особистого часу. Цього періоду цілком достатньо, щоб розглянути все, що знаходиться в полі зору людини, запам'ятати необхідну інформацію і, навіть, записати необхідні контакти. Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за кількістю станцій і 51-е місце в світі за обсягом пасажиропотоку. На сьогоднішній день метрополітен складається з трьох гілок, на яких розміщено 30 станцій:
- Салтівська - 8 станцій;
- Олексіївська - 9 станцій;
- Холодногірсько-Заводська - 13 станцій.
Щодня Харківським метрополітеном користується більше мільйона чоловік, серед яких як жителі, так і гості міста. Основний контингент відвідувачів - це люди середнього достатку. Розміщуючи рекламу в метро Харкова, ви отримуєте постійний прихід широкої активної аудиторії, яка складається з ваших потенційних майбутніх клієнтів.
Переваги реклами в метро
Розглядаючи рекламу в метро, як один із способів популяризації вашого товару або послуги, ви повинні враховувати всі її переваги в порівнянні з іншими видами рекламних проявів:
- ненав'язлива присутність реклами, природна зацікавленість в ній пасажирів;
- широке охоплення потенційних клієнтів, що складається з аудиторії різного віку і рівня заробітку;
- низька вартість рекламного контакту;
- тривалий контакт, під час якого пасажир може не поспішаючи розглянути і зафіксувати всі потрібні йому дані;
- велика частота повторних контактів;
- високий результат;
- розміщена реклама не піддається впливу атмосферних опадів.
Саме завдяки цим перевагам, список яких можна доповнити і менш важливими факторами, вартість реклами в метро дозволяє повністю окупити себе.
Види реклами в Харківському метро
Долаючи шлях від входу і до виходу з метрополітену, пасажир проходить кілька ділянок, де, в залежності від місця знаходження, проводить певний проміжок часу. На кожній з цих ділянок, використовуючи різні види рекламних носіїв, можна вигідно представити і розмістити певний товар або послугу:
- листівки на дверях вхід/вихід в метро;
- площини на склепіннях - при спуску на ескалаторі;
- брендування стін, беклайти - при переході з однієї станції на іншу;
- площини на шляхових стінах, прапори, брендування станцій.
Для розміщення реклами в метро Харкова ви можете скористатися пропозицією більш широкої програми з реклами всередині і зовні вагонів:
- розміщення листівок;
- брендування складів.
Дізнатись вартість
Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проект творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашого агентства, в якому кращі фахівці можуть вирішити всі питання, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «
Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.