logo

Розміщення реклами в метро Харкова
Реклама в метро

Реклама в метро – якісний і надійний спосіб залучення нових клієнтів для вашого бізнесу. На одне перебування в метрополітені кожен пасажир витрачає в середньому 10-80 хвилин свого особистого часу. Цього періоду цілком достатньо, щоб розглянути все, що знаходиться в полі зору людини, запам'ятати необхідну інформацію і, навіть, записати необхідні контакти. Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за кількістю станцій і 51-е місце у світі за обсягом пасажиропотоку. Сьогодні метрополітен складається з трьох гілок, на яких розміщено 30 станцій:

  • Салтівська – 8 станцій;
  • Олексіївська – 9 станцій;
  • Холодногірсько-Заводська – 13 станцій.

Щодня Харківським метрополітеном користується більше мільйона осіб, серед яких як жителі, так і гості міста. Основна аудиторія відвідувачів – це люди середнього достатку. Розміщуючи рекламу в метро Харкова, ви отримуєте постійний прихід широкої активної аудиторії, яка складається з ваших потенційних майбутніх клієнтів.

 

Переваги реклами в метро

Розглядаючи рекламу в метро, як один із способів популяризації вашого товару або послуги, ви повинні враховувати всі її переваги в порівнянні з іншими видами рекламних проявів:

  • НЕНАВ'ЯЗЛИВА ПРИСУТНІСТЬ РЕКЛАМИ, ПРИРОДНА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ В НІЙ ПАСАЖИРІВ
  • ШИРОКЕ ОХОПЛЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ, ЩО СКЛАДАЄТЬСЯ З АУДИТОРІЇ РІЗНОГО ВІКУ І РІВНЯ ЗАРОБІТКУ
  • НИЗЬКА ВАРТІСТЬ РЕКЛАМНОГО КОНТАКТУ
  • ТРИВАЛИЙ КОНТАКТ, ПІД ЧАС ЯКОГО ПАСАЖИР МОЖЕ, НЕ ПОСПІШАЮЧИ, РОЗГЛЯНУТИ І ЗАФІКСУВАТИ ВСІ ПОТРІБНІ ЙОМУ ДАНІ
  • ВЕЛИКА ЧАСТОТА ПОВТОРНИХ КОНТАКТІВ
  • ВИСОКИЙ РЕЗУЛЬТАТ
  • РОЗМІЩЕНА РЕКЛАМА НЕ ПІДДАЄТЬСЯ ВПЛИВУ АТМОСФЕРНИХ ОПАДІВ

Саме завдяки цим перевагам, список яких можна доповнити й менш важливими факторами, вартість реклами в метро дозволяє повністю окупити себе.

 

Види реклами в Харківському метро

Долаючи шлях від входу і до виходу з метрополітену, пасажир проходить кілька ділянок, де, в залежності від місця перебування, проводить певний проміжок часу. На кожній з цих ділянок, використовуючи різні види рекламних носіїв, можна вигідно представити та розмістити певний товар або послугу:

  • листівки на дверях вхід/вихід в метро;
  • постери на стінах – при спуску на ескалаторі;
  • брендування стін, беклайти – при переході з однієї станції на іншу;
  • площини на шляхових стінах, прапори, брендування станцій.

Для розміщення реклами в метро Харкова ви можете скористатися пропозицією програми з реклами зовні вагонів:

  • брендування потягів.

Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проєкт творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашої агенції, в якому кращі фахівці можуть виконати всі задачі, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.

Беклайти

Беклайт – один із найбільш презентабельних носіїв для рекламодавця. Являє собою конструкцію у вигляді величезного короба з якісним підсвічуванням. Реклама на беклайтах в метро поєднує використання новітніх технологій, вдале місце розташування і креативність дизайну представленого на ньому контенту. Конструкції розміщуються в місцях з постійним пасажиропотоком, це – станції та вестибюлі метрополітену Харкова.

Розміри та інші технічні вимоги надаються за запитом.

 

  • можливість вибору серед кількох різних видів носіїв;
  • широке охоплення аудиторії завдяки вигідному місцю розміщення;
  • правильне використання і яскравий дизайн, що привертає погляд, дозволяють значно підвищити іміджеві показники вашої компанії або бренду;
  • можливість використання унікального виду носія, розробленого нашими інженерами. Його суть полягає в додаванні до сюжету динамічних елементів завдяки використанню програмованих світлодіодних модулів.
Зображення не існує
Зображення не існує
Шляхові стіни

Найбільшою популярністю серед носіїв в метро користується реклама на колійних стінах. Кожен пасажир, в очікуванні поїзда, проводить на платформі від трьох до шести хвилин. За цей час він обов’язково зверне увагу на протилежну сторону, де на стіні будуть розміщені величезні яскраві площини з рекламним матеріалом. Повноцінна адресна програма може продемонструвати ефективність використання реклами на шляхових стінах в співвідношенні з іншими міськими наземними видами реклами.

Розмір постера на колійних стінах: 3000х2000 мм

 

  • вдале місце розташування для досягнення максимального охоплення всього пасажиропотоку;
  • великі розміри, завдяки яким можна привернути увагу, викласти більш детальну інформацію про товар, послугу, різноманітні події;
  • вартість носія доступна для клієнтів як локального, так і міжнародного ринку.
Зображення не існує
Зображення не існує
ПОСТЕРИ ВЗДОВЖ ЕСКАЛАТОРІВ

Кожний раз, при спуску та підйомі ескалатором в метро, ми бачимо рекламні банери, які розміщені на склепіннях. Середній час поїздки на ескалаторі – 3 хвилини, а середня тривалість зорового контакту – 6-10 секунд. При правильній і грамотній подачі рекламного сюжету цього часу достатньо для пасажира, щоб він зміг не лише звернути увагу, а й вловити головний меседж.

Розмір постера на стінах уздовж ескалаторних шляхів: 3,6х1,2, 1,8х1,2, 3,6х0,9, 1,8х0,9.

 

  • реклама на склепіннях над ескалаторами в метро є найбільш ефективною для інформування про місце, що розміщене поблизу станції метро, ​​на якій знаходиться людина;
  • використовується, як унікальний маркетинговий хід для підвищення іміджевих показників вашої компанії або бренду.
Зображення не існує
Зображення не існує
Листівка на дверях вхід/вихід

Двері – перший рекламний носій, який бачить людина, відвідуючи метро Харкова. Використовуючи даний вид, ми забезпечуємо якісне постійне охоплення активної аудиторії для вашого бізнесу. Кожний пасажир обов’язково помітить вашу пропозицію, адже, як мінімум два рази на день, він користується дверима метрополітену.

Розміри готового макету: 470х300 мм, 530х230 мм.

 

  • реклама на дверях метро має 100% контакт з 99,2% щоденного пасажиропотоку;
  • найкращим чином виконує роль рекламного інформатора, який може в найкоротші строки розповісти про товари, послуги, знижки, акційні пропозиції, події;
  • короткочасний тактильний контакт (людина штовхає двері), завдяки чому посилюється вплив реклами.
Зображення не існує
Зображення не існує
Брендування переходів

Опинившись в переході – ви ніби потрапляєте в зовсім інший світ. Тут, на сприйняття людиною навколишньої дійсності, величезний вплив справляють рекламні сюжети на стінах. Брендування переходів між станціями метро дає можливість вашому бізнесу перейти на новий рівень і піднятися на щабель вище до популярності.

Розміри і інші технічні вимоги надаються за запитом.

 

  • креативний дизайн рекламного сюжету дає можливість відтворити атмосферу безпосередньої причетності до нього;
  • сучасні технології і матеріали дозволяють нанести на поверхню зображення будь-якої складності в найкращій якості;
  • максимальний вплив на потенційного споживача, який досягається за рахунок масштабності носія і нестандартної подачі.
Зображення не існує
Зображення не існує
Брендування станцій

Унікальний та ефективний метод просування для будь-якого бізнесу. Створити зі станції метро – незвичайний креативний простір, який здатен не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам брендування станцій метро вашим продуктом або послугою зацікавиться величезна кількість споживачів. Ймовірність контакту – 100%, тривалість – 1-12 хвилин.

Розміри і інші технічні вимоги надаються за запитом.

 

  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію на станції;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим оригінальнішою буде подача – тим більша ймовірність, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
Зображення не існує
Зображення не існує
Брендування потяга

Величезне позитивне враження справляє на кожного споживача побачений брендований потяг. При такому контакті навіть та людина, яка ніколи не цікавилася різними рекламними проявами, зверне увагу і з особливою захопленістю буде розглядати представлені сюжети. Зовнішнє брендування вагона займає одне з перших місць по ефективності результату проведеної рекламної кампанії.

Розміри та інші технічні вимоги надаються за запитом.

 

  • безперервний візуальний контакт пасажирів з рекламним повідомленням;
  • низька вартість рекламного контакту;
  • можливість внутрішнього брендування потяга метро. Варто уявити собі реакцію постійного пасажира, який всередині замість звичайного вагона побачив яскраві та незвичайні малюнки або цілі сюжетні лінії з використанням елементів для створення нестандартної ре
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості