logo

Розміщення реклами в потягах харківського метрополітену
Реклама в метро

Реклама в метро – якісний і надійний спосіб залучення нових клієнтів для вашого бізнесу. На одне перебування в метрополітені кожен пасажир витрачає в середньому 10-80 хвилин свого особистого часу. Цього періоду цілком достатньо, щоб розглянути все, що знаходиться в полі зору людини, запам'ятати необхідну інформацію і, навіть, записати необхідні контакти. Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за кількістю станцій і 51-е місце у світі за обсягом пасажиропотоку. Сьогодні метрополітен складається з трьох гілок, на яких розміщено 30 станцій:

  • Салтівська – 8 станцій;
  • Олексіївська – 9 станцій;
  • Холодногірсько-Заводська – 13 станцій.

Щодня Харківським метрополітеном користується більше мільйона осіб, серед яких як жителі, так і гості міста. Основна аудиторія відвідувачів – це люди середнього достатку. Розміщуючи рекламу в метро Харкова, ви отримуєте постійний прихід широкої активної аудиторії, яка складається з ваших потенційних майбутніх клієнтів.

 

Переваги реклами в метро

Розглядаючи рекламу в метро, як один із способів популяризації вашого товару або послуги, ви повинні враховувати всі її переваги в порівнянні з іншими видами рекламних проявів:

  • НЕНАВ'ЯЗЛИВА ПРИСУТНІСТЬ РЕКЛАМИ, ПРИРОДНА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ В НІЙ ПАСАЖИРІВ
  • ШИРОКЕ ОХОПЛЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ, ЩО СКЛАДАЄТЬСЯ З АУДИТОРІЇ РІЗНОГО ВІКУ І РІВНЯ ЗАРОБІТКУ
  • НИЗЬКА ВАРТІСТЬ РЕКЛАМНОГО КОНТАКТУ
  • ТРИВАЛИЙ КОНТАКТ, ПІД ЧАС ЯКОГО ПАСАЖИР МОЖЕ, НЕ ПОСПІШАЮЧИ, РОЗГЛЯНУТИ І ЗАФІКСУВАТИ ВСІ ПОТРІБНІ ЙОМУ ДАНІ
  • ВЕЛИКА ЧАСТОТА ПОВТОРНИХ КОНТАКТІВ
  • ВИСОКИЙ РЕЗУЛЬТАТ
  • РОЗМІЩЕНА РЕКЛАМА НЕ ПІДДАЄТЬСЯ ВПЛИВУ АТМОСФЕРНИХ ОПАДІВ

Саме завдяки цим перевагам, список яких можна доповнити й менш важливими факторами, вартість реклами в метро дозволяє повністю окупити себе.

 

Види реклами в Харківському метро

Долаючи шлях від входу і до виходу з метрополітену, пасажир проходить кілька ділянок, де, в залежності від місця перебування, проводить певний проміжок часу. На кожній з цих ділянок, використовуючи різні види рекламних носіїв, можна вигідно представити та розмістити певний товар або послугу:

  • листівки на дверях вхід/вихід в метро;
  • постери на стінах – при спуску на ескалаторі;
  • брендування стін, беклайти – при переході з однієї станції на іншу;
  • площини на шляхових стінах, прапори, брендування станцій.

Для розміщення реклами в метро Харкова ви можете скористатися пропозицією програми з реклами зовні вагонів:

  • брендування потягів.

Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проєкт творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашої агенції, в якому кращі фахівці можуть виконати всі задачі, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.

Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проект творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашого агентства, в якому кращі фахівці можуть вирішити всі питання, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.

Листівка на вікні

Реклама в вагоні метро не втрачає своєї популярності, а такий формат, як листівки на вікнах вагона, як відомо, вже більше 5 років є одним з найактуальніших видів просування товарів або послуг в метрополітені.
Розмір листівки на вікні: 500×475 мм. Друк: на прозорій плівці. Доступний односторонній друк (картинку бачать лише з однієї внутрішньої сторони вагона) і двосторонній (бачать і пасажири у вагоні, і ті, хто знаходиться на платформі очікування).
Обов’язкова умова по розміщенню: 60% області макета займає рекламний матеріал, 40% – прозорий фон.

  • великий розмір;
  • відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
  • можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.
Зображення не існує
Зображення не існує
Листівки на простінках

Одним з найбільш якісних і популярних видів рекламних носіїв в Харківському метрополітені серед наших клієнтів – є листівка на простінках в вагоні.
Розміри і формати листівки на простінках: А1 (594х751 мм), А2 (420х594 мм) і А3 (297х420 мм)

  • вдалий варіант рекламного просування, так як дозволяє охопити потреби клієнтів різного рівня з різними бюджетами рекламної кампанії. Цей фактор є ключовим, а даний вид реклами – дуже гнучким і клієнтоорієнтованим;
  • за рахунок свого розміщення, дозволяє отримати широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів вашої компанії;
  • низька вартість рекламного контакту.
Зображення не існує
Зображення не існує
Кватирка вагона

Реклама на кватирці вагона метро – це носій, який забезпечує зоровий контакт з пасажирами, що їдуть стоячи, а також – з сидячими навпроти. Тривалість кожного контакту – близько 12 хвилин. Цього часу цілком достатньо, щоб встигнути отримати потенційного клієнта, зацікавленого у вашій пропозиції.
Розмір листівки на кватирці: 420 × 130 мм.
Друк: на прозорій плівці.

  • зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
  • рекламний сюжет повинен складатися з 40% зайнятої матеріалом області і 60% прозорої області;
  • завдяки конструкції вікна представлена ​​вами інформація знаходиться окремо від іншої реклами, що робить її індивідуальною та найбільше концентрує на ній увагу пасажирів.
Зображення не існує
Зображення не існує
Листівка на дверях вагона

Поїзд прибув до платформи – пора в дорогу. Вагон оснащений 4-ма парами двостулкових дверей, де може бути розміщена саме ваша рекламна пропозиція, яка на вході і виході обов’язково приверне увагу своїм яскравим дизайном.
Розмір листівки на дверях вагона: 420×130 мм.
Друк: прозора плівка.
Обов’язкова умова для розміщення реклами на дверях вагона метро: 40% місця на готовому макеті – заповнена матеріалом площа і 60% – прозорий фон.

  • макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
  • частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
  • тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
  • широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
  • найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.
Зображення не існує
Зображення не існує
Торець вагона

Найкращий варіант для клієнтів, які не хочуть бачити поруч зі своїми товарами або послугами пропозицій від інших компаній або брендів – це розміщення реклами в торці вагона метро. Таким чином, наданий вами матеріал для просування буде носити індивідуальний характер і отримує можливість привернути увагу максимальної кількості пасажирів.
Розмір листівки в торці вагона: 1112х211 мм.

  • вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
  • значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти більш детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, розмістити всі адреси мережі ваших магазинів або просто нанести велику та яскраву к
Зображення не існує
Зображення не існує
Листівки на периметрі

Як вигідно подати інформацію про свої товари або послуги, щоб і креативно було, і за прийнятну ціну? Обов’язково скористайтеся пропозицією нашої компанії і розмістіть свій рекламний матеріал на листівках по периметру в вагоні метро Харкова.
Розмір листівки на периметрі: 420х130 мм

  • розміщення рекламного постера можливо над вікнами і над дверима вагона, що дає максимальну можливість привернути увагу і докладно познайомити всіх пасажирів зі своїм рекламним повідомленням;
  • низька вартість оренди даного носія;
  • велика частота повторних контактів.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості