Реклама в метро – якісний і надійний спосіб залучення нових клієнтів для вашого бізнесу. На одне перебування в метрополітені кожен пасажир витрачає в середньому 10-80 хвилин свого особистого часу. Цього періоду цілком достатньо, щоб розглянути все, що знаходиться в полі зору людини, запам'ятати необхідну інформацію і, навіть, записати необхідні контакти. Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за кількістю станцій і 51-е місце у світі за обсягом пасажиропотоку. Сьогодні метрополітен складається з трьох гілок, на яких розміщено 30 станцій:
- Салтівська – 8 станцій;
- Олексіївська – 9 станцій;
- Холодногірсько-Заводська – 13 станцій.
Щодня Харківським метрополітеном користується більше мільйона осіб, серед яких як жителі, так і гості міста. Основна аудиторія відвідувачів – це люди середнього достатку. Розміщуючи рекламу в метро Харкова, ви отримуєте постійний прихід широкої активної аудиторії, яка складається з ваших потенційних майбутніх клієнтів.
Розглядаючи рекламу в метро, як один із способів популяризації вашого товару або послуги, ви повинні враховувати всі її переваги в порівнянні з іншими видами рекламних проявів:
Саме завдяки цим перевагам, список яких можна доповнити й менш важливими факторами, вартість реклами в метро дозволяє повністю окупити себе.
Долаючи шлях від входу і до виходу з метрополітену, пасажир проходить кілька ділянок, де, в залежності від місця перебування, проводить певний проміжок часу. На кожній з цих ділянок, використовуючи різні види рекламних носіїв, можна вигідно представити та розмістити певний товар або послугу:
- листівки на дверях вхід/вихід в метро;
- постери на стінах – при спуску на ескалаторі;
- брендування стін, беклайти – при переході з однієї станції на іншу;
- площини на шляхових стінах, прапори, брендування станцій.
Для розміщення реклами в метро Харкова ви можете скористатися пропозицією програми з реклами зовні вагонів:
- брендування потягів.
Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проєкт творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашої агенції, в якому кращі фахівці можуть виконати всі задачі, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.
Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проект творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашого агентства, в якому кращі фахівці можуть вирішити всі питання, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.
Реклама в вагоні метро не втрачає своєї популярності, а такий формат, як листівки на вікнах вагона, як відомо, вже більше 5 років є одним з найактуальніших видів просування товарів або послуг в метрополітені.
Розмір листівки на вікні: 500×475 мм. Друк: на прозорій плівці. Доступний односторонній друк (картинку бачать лише з однієї внутрішньої сторони вагона) і двосторонній (бачать і пасажири у вагоні, і ті, хто знаходиться на платформі очікування).
Обов’язкова умова по розміщенню: 60% області макета займає рекламний матеріал, 40% – прозорий фон.
- великий розмір;
- відсутність поруч інших рекламних розміщень, що дозволяє виділитися і сфокусувати увагу лише на вашій рекламі;
- можливість реалізації будь-якої ідеї завдяки якісному друку.
Одним з найбільш якісних і популярних видів рекламних носіїв в Харківському метрополітені серед наших клієнтів – є листівка на простінках в вагоні.
Розміри і формати листівки на простінках: А1 (594х751 мм), А2 (420х594 мм) і А3 (297х420 мм)
- вдалий варіант рекламного просування, так як дозволяє охопити потреби клієнтів різного рівня з різними бюджетами рекламної кампанії. Цей фактор є ключовим, а даний вид реклами – дуже гнучким і клієнтоорієнтованим;
- за рахунок свого розміщення, дозволяє отримати широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів вашої компанії;
- низька вартість рекламного контакту.
Реклама на кватирці вагона метро – це носій, який забезпечує зоровий контакт з пасажирами, що їдуть стоячи, а також – з сидячими навпроти. Тривалість кожного контакту – близько 12 хвилин. Цього часу цілком достатньо, щоб встигнути отримати потенційного клієнта, зацікавленого у вашій пропозиції.
Розмір листівки на кватирці: 420 × 130 мм.
Друк: на прозорій плівці.
- зручність розміщення: знаходиться на рівні очей пасажира;
- рекламний сюжет повинен складатися з 40% зайнятої матеріалом області і 60% прозорої області;
- завдяки конструкції вікна представлена вами інформація знаходиться окремо від іншої реклами, що робить її індивідуальною та найбільше концентрує на ній увагу пасажирів.
Поїзд прибув до платформи – пора в дорогу. Вагон оснащений 4-ма парами двостулкових дверей, де може бути розміщена саме ваша рекламна пропозиція, яка на вході і виході обов’язково приверне увагу своїм яскравим дизайном.
Розмір листівки на дверях вагона: 420×130 мм.
Друк: прозора плівка.
Обов’язкова умова для розміщення реклами на дверях вагона метро: 40% місця на готовому макеті – заповнена матеріалом площа і 60% – прозорий фон.
- макет знаходиться на рівні очей пасажира. Це зручне розташування для зорового охоплення, адже можна не лише розглянути все детально, але і зафіксувати потрібні дані;
- частота контакту, яка сприяє точному сприйняттю і запам’ятовуванню рекламного меседжу;
- тривалість рекламного контакту (до 12 хвилин);
- широке охоплення аудиторії потенційних клієнтів;
- найкращий варіант для розміщення акцій, знижок, спеціальних пропозицій.
Найкращий варіант для клієнтів, які не хочуть бачити поруч зі своїми товарами або послугами пропозицій від інших компаній або брендів – це розміщення реклами в торці вагона метро. Таким чином, наданий вами матеріал для просування буде носити індивідуальний характер і отримує можливість привернути увагу максимальної кількості пасажирів.
Розмір листівки в торці вагона: 1112х211 мм.
- вдале розміщення. Перебуваючи майже під стелею, сприяє зоровому контакту практично з усіма присутніми людьми в вагоні, навіть якщо він повністю заповнений;
- значний розмір носія дає необмежені можливості для втілення ваших ідей. Тут ми можемо викласти більш детально потрібну інформацію, в разі потреби розписати все по пунктах, розмістити всі адреси мережі ваших магазинів або просто нанести велику та яскраву к
Як вигідно подати інформацію про свої товари або послуги, щоб і креативно було, і за прийнятну ціну? Обов’язково скористайтеся пропозицією нашої компанії і розмістіть свій рекламний матеріал на листівках по периметру в вагоні метро Харкова.
Розмір листівки на периметрі: 420х130 мм
- розміщення рекламного постера можливо над вікнами і над дверима вагона, що дає максимальну можливість привернути увагу і докладно познайомити всіх пасажирів зі своїм рекламним повідомленням;
- низька вартість оренди даного носія;
- велика частота повторних контактів.