Реклама в метро

Реклама в метро - якісний і надійний спосіб залучення нових клієнтів для вашого бізнесу. На одне перебування в метрополітені кожен пасажир витрачає в середньому 10-80 хвилин свого особистого часу. Цього періоду цілком достатньо, щоб розглянути все, що знаходиться в полі зору людини, запам'ятати необхідну інформацію і, навіть, записати необхідні контакти. Основний контингент відвідувачів метро - це люди середнього достатку. Розміщуючи рекламу в метро, ви отримуєте постійний прихід широкої активної аудиторії, яка складається з ваших потенційних майбутніх клієнтів.

Переваги реклами в метро


Розглядаючи рекламу в метро, як один із способів популяризації вашого товару або послуги, ви повинні враховувати всі її переваги в порівнянні з іншими видами рекламних проявів:
  • ненав'язлива присутність реклами, природна зацікавленість в ній пасажирів;
  • широке охоплення потенційних клієнтів, що складається з аудиторії різного віку і рівня заробітку;
  • низька вартість рекламного контакту;
  • тривалий контакт, під час якого пасажир може не поспішаючи розглянути і зафіксувати всі потрібні йому дані;
  • велика частота повторних контактів;
  • високий результат;
  • розміщена реклама не піддається впливу атмосферних опадів.
Саме завдяки цим перевагам, список яких можна доповнити і менш важливими факторами, вартість реклами в метро дозволяє повністю окупити себе.

Види реклами в метро


Долаючи шлях від входу і до виходу з метрополітену, пасажир проходить кілька ділянок, де, в залежності від місця знаходження, проводить певний проміжок часу. На кожній з цих ділянок, використовуючи різні види рекламних носіїв, можна вигідно представити і розмістити певний товар або послугу:
  • листівки на дверях вхід/вихід в метро;
  • площини на склепіннях - при спуску на ескалаторі;
  • брендування стін, беклайти - при переході з однієї станції на іншу;
  • площини на шляхових стінах, прапори, брендування станцій.
Для розміщення реклами в метро Харкова ви можете скористатися пропозицією більш широкої програми з реклами всередині і зовні вагонів:
  • розміщення листівок;
  • брендування складів.

Дізнатись вартість
Використовуючи правильний і яскравий дизайн для реклами в метро, кожен клієнт рекламного холдингу «Мегаполіс» отримує можливість збільшити прихід аудиторії клієнтів в кілька разів. Щоб зробити проект творчим і цікавим для звичайної людини, вам не потрібно володіти надприродними здібностями. Досить поділитися своїми ідеями з креативним відділом нашого агентства, в якому кращі фахівці можуть вирішити всі питання, враховуючи ваші побажання. Дізнатися більше про роботу відділу можна в розділі «Дизайн». Співпрацюючи з нами, ваша компанія отримує найбільш вигідні ціни на розміщення реклами в метро.
Будемо раді співпрацювати

    " ]
    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63