Pos-матеріали
Найкращим рекламним способом для залучення уваги людини, який згодом може стати вашим постійним клієнтом, є встановлення зорового контакту з ним. Завдяки використанню pos-матеріалів ми легко можемо досягти саме такого результату.
Види POS-матеріалів:
- матеріали в зоні зовнішнього оформлення;
- матеріали у вхідній групі;
- матеріали в торговому залі;
- матеріали в місці викладання;
- матеріали в прикасовій зоні.
На даний момент на ринку дуже велика різноманітність pos-матеріалів, основні з яких це: демонстраційні стійки, диспенсери, глоріфаери, дисплеї, лайтбокси та касетони, денглери, менюхолдери, цінникотримачі, стопери, дисплеї-накопичувачі, монетниці, палети, штендери, промодисплеї, шоу-бокси, рекламні стенди та ін. Кожен з представлених варіантів носить свій індивідуальний характер і дає відмінну ефективність в результаті використання. Для уточнення всієї детальної інформації, зв’яжіться з нашими фахівцями.