logo

Розміщення реклами на території аеропорту Запоріжжя
Реклама в аеропорту

Аеропорт - як окреме містечко, де життя постіійно рухається в активному ритмі. Якщо ви хочете зробити ім'я вашого бренду по-справжньому відомим, а продукт або послугу вашої компанії впізнаваними кожним споживачем - розмістіть рекламу в аеропорту. Аеропорт "Запоріжжя" - унікальна локація для просування будь-якого виду рекламних послуг. Важливу роль тут відіграє вигідне місце розташування. Аеропорт знаходиться в 15 км від центру міста Запоріжжя та має зручну транспортну розв'язку. Пасажиропотік в 2021 році склав 617,5 тис.чол, це 2% від усіх аеропортів України. Грамотний підхід до процесу створення і реалізації реклами в аеропорту "Запоріжжя" може дати відмінний результат, в основі якого - постійний вхідний потік потенційних клієнтів із середнім і вище середнього рівнем заробітку.

Переваги реклами в аеропорту "Запоріжжя"

Визначити ефективність розміщення реклами в аеропорту "Запоріжжя" стає досить просто, якщо врахувати всі важливі переваги цього виду просування

  • Широке охоплення пасажирів середнього класу і вище, що дає можливість використовувати таргетовану рекламу з прицілом на конкретну цільову аудиторію
  • Тривалість рекламного контакту
  • Різноманітний вибір рекламних носіїв як стандартних, так і нестандартних типів
  • Великий вибір майданчиків для розміщення

Розібравши всі основні фактори, що впливають на результат рекламного процесу і розглянувши всі реалізовані раніше проекти нашою компанією, ми можемо з точністю стверджувати, що вартість реклами в аеропорту "Запоріжжя" - вигідна для будь-якого бізнесу. Будьте на крок попереду ваших конкурентів! Скористайтеся послугами рекламного холдингу "Мегаполіс" і отримаєте унікальне рішення для реалізації ваших бізнес-ідей!

Носій, який гарантує ефективність реалізованої рекламної кампанії.
Для його розміщення було обране місце на території аеропорту, яке характеризується постійним рухом пасажирів. Матеріал, що транслює LED-екран, бачить аудиторія в залі очікування, у зоні реєстрації, а також під час виходу з зони прильоту. Така висока частота контактів користувачів із рекламою дозволяє продемонстрованим сюжетам отримати значну кількість переглядів і запам’ятатися представленому бренду

  • Працює цілодобово;
  • Розмір носія: 6*3 м;
  • OTS: 2,70 тис./добу.
Зображення не існує

Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм, рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних і брендових видів зовнішньої реклами і гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.

Розміри носіїв можна подивитися в розділі “Адресна програма”.

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
Зображення не існує
Зображення не існує

Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний максимально привернути увагу кожного пасажира. Завдяки нестандартним варіантам брендування, вашим продуктом або послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.

Для брендування в аеропорту “Запоріжжя” доступні карусельні двері на вході/виході в термінал. У перспективі будуть доступні і інші локації.
Ціни і інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • висока ефективність результатів рекламної кампанії завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації ви можете задіяти стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі нестандартні ідеї.
Зображення не існує

На сьогоднішній день одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
  • розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
  • високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
  • особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
  • контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
Зображення не існує

Банери в новому терміналі аеропорту “Запоріжжя” – один з найбільш ефективних і доступних видів експонування реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.

Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк проводиться на широкоформатних друкованих машинах.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • невисока ціна;
  • оптимальний розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
  • тривалий рекламний контакт.
Зображення не існує

Для брендування фасадів в аеропорту “Запоріжжя” використовують плівку Oracal. Завдяки сучасним технологіям, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде звертати увагу практично всіх пасажирів.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступні для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для проведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, що стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданої інформації, реклама на сітілайтах добре вписується в будь-яку локацію і завжди гармонійно виглядає.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • вдале розміщення в місцях високої концентрації пасажирів, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
  • оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
  • наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті в аеропорту “Запоріжжя” працювати і в темний час доби.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості