Аеропорт - як окреме містечко, де життя постіійно рухається в активному ритмі. Якщо ви хочете зробити ім'я вашого бренду по-справжньому відомим, а продукт або послугу вашої компанії впізнаваними кожним споживачем - розмістіть рекламу в аеропорту. Аеропорт "Запоріжжя" - унікальна локація для просування будь-якого виду рекламних послуг. Важливу роль тут відіграє вигідне місце розташування. Аеропорт знаходиться в 15 км від центру міста Запоріжжя та має зручну транспортну розв'язку. Пасажиропотік в 2021 році склав 617,5 тис.чол, це 2% від усіх аеропортів України. Грамотний підхід до процесу створення і реалізації реклами в аеропорту "Запоріжжя" може дати відмінний результат, в основі якого - постійний вхідний потік потенційних клієнтів із середнім і вище середнього рівнем заробітку.
Визначити ефективність розміщення реклами в аеропорту "Запоріжжя" стає досить просто, якщо врахувати всі важливі переваги цього виду просування
Розібравши всі основні фактори, що впливають на результат рекламного процесу і розглянувши всі реалізовані раніше проекти нашою компанією, ми можемо з точністю стверджувати, що вартість реклами в аеропорту "Запоріжжя" - вигідна для будь-якого бізнесу. Будьте на крок попереду ваших конкурентів! Скористайтеся послугами рекламного холдингу "Мегаполіс" і отримаєте унікальне рішення для реалізації ваших бізнес-ідей!
- Працює цілодобово;
- Розмір носія: 6*3 м;
- OTS: 2,70 тис./добу.
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
- висока ефективність результатів рекламної кампанії завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації ви можете задіяти стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
- масштабний простір дозволяє втілити всі нестандартні ідеї.
- можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
- розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
- високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
- особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
- контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
- невисока ціна;
- оптимальний розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
- тривалий рекламний контакт.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
- доступні для перегляду 24/7;
- ідеальний варіант для проведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
- вдале розміщення в місцях високої концентрації пасажирів, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
- оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті в аеропорту “Запоріжжя” працювати і в темний час доби.