Аеропорт - як окреме містечко, де життя постіійно рухається в активному ритмі. Якщо ви хочете зробити ім'я вашого бренду по-справжньому відомим, а продукт або послугу вашої компанії впізнаваними кожним споживачем - розмістіть рекламу в аеропорту. Аеропорт "Запоріжжя" - унікальна локація для просування будь-якого виду рекламних послуг. Важливу роль тут відіграє вигідне місце розташування. Аеропорт знаходиться в 15 км від центру міста Запоріжжя та має зручну транспортну розв'язку. Пасажиропотік в 2019 році склав 434 тис.чол, це 2% від усіх аеропортів України. Грамотний підхід до процесу створення і реалізації реклами в аеропорту "Запоріжжя" може дати відмінний результат, в основі якого - постійний вхідний потік потенційних клієнтів із середнім і вище середнього рівнем заробітку.
Переваги реклами в аеропорту "Запоріжжя"
Визначити ефективність розміщення реклами в аеропорту "Запоріжжя" стає досить просто, якщо врахувати всі важливі переваги цього виду просування:
- широке охоплення пасажирів середнього класу і вище, що дає можливість використовувати таргетовану рекламу з прицілом на конкретну цільову аудиторію;
- тривалість рекламного контакту;
- різноманітний вибір рекламних носіїв як стандартних, так і нестандартних типів;
- великий вибір майданчиків для розміщення.
Розібравши всі основні фактори, що впливають на результат рекламного процесу і розглянувши всі реалізовані раніше проекти нашою компанією, ми можемо з точністю стверджувати, що вартість реклами в аеропорту "Запоріжжя" - вигідна для будь-якого бізнесу. Будьте на крок попереду ваших конкурентів! Скористайтеся послугами рекламного холдингу "Мегаполіс" і отримаєте унікальне рішення для реалізації ваших бізнес-ідей!
Беклайти
Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм, рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних і брендових видів зовнішньої реклами і гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Особливості носія:
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.
Розміри носіїв можна подивитися в розділі “Адресна програма”.
Брендування
Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний максимально привернути увагу кожного пасажира. Завдяки нестандартним варіантам брендування, вашим продуктом або послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.
Для брендування в аеропорту “Запоріжжя” доступні карусельні двері на вході/виході в термінал. У перспективі будуть доступні і інші локації.
Особливості даного виду реклами:
- висока ефективність результатів рекламної кампанії завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації ви можете задіяти стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
- масштабний простір дозволяє втілити всі нестандартні ідеї.
Ціни і інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Wi-Fi-реклама
На сьогоднішній день, одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.
Особливості носія:
- можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
- розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути нерелевантні контакти і рекламне повідомлення побачить тільки цільова аудиторія вашого бізнесу;
- високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
- особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії підштовхує до кращого сприйняття і запам’ятовування інформації;
- контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують доступ в зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані, що стосуються їх реклами. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
Ціни і інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Банери
Банери в новому терміналі аеропорту “Запоріжжя” – один з найбільш ефективних і доступних видів експонування реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.
Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк проводиться на широкоформатних друкованих машинах.
Особливості носія:
- невисока ціна;
- оптимальний розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
- тривалий рекламний контакт.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Сітілайти
Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, що стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданої інформації, реклама на сітілайтах добре вписується в будь-яку локацію і завжди гармонійно виглядає.
Особливості носія:
- вдале розміщення в місцях високої концентрації пасажирів, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
- оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті в аеропорту “Запоріжжя” працювати і в темний час доби.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.