Реклама в аеропорту

Хочете отримати постійний потік платоспроможною аудиторії та широкий спектр можливостей для повноцінного розвитку вашого бізнесу – скористайтеся послугою розміщення реклами в аеропорту. Аеропорт «Одеса» – був заснований в 1999 році і сьогодні є одним з найбільших повітряних портів з пасажиропотоком в рік близько 1,5 млн. чол. При дотриманні грамотного і правильного процесу створення і реалізації рекламної кампанії – ви отримаєте не тільки широке охоплення потрібної категорії клієнтів, але і можливість значно підвищити іміджеві показники вашого бренду.





Переваги реклами в аеропорту «Одеса»


Ефективність розміщення реклами в аеропорту «Одеса» визначити досить просто, якщо врахувати всі важливі переваги цього виду просування:
  • частота рекламного контакту;
  • тривалість зорового контакту пасажира з представленим матеріалом;
  • можливість таргетованої реклами, яка націлена на конкретну цільову аудиторію, а саме – пасажирів середнього класу і вище;
  • різноманітність носіїв для розміщення реклами: від звичайних до нестандартних типів.

Дізнатись вартість
З огляду на все перераховане вище, а також правильність вибору рекламних носіїв ви отримаєте ефективну рекламну кампанію, яка задовольнить всі ваші очікування. Варто зауважити, що ціни на рекламу в аеропорту «Одеса» доступні, як для малого, так і для великого бізнесу. Завдяки новітнім технологіям, якісним матеріалам і креативним ідеям, які рекламний холдинг «Мегаполіс» щодня втілює в кожен рекламний проєкт – реклама в аеропорту «Одеса» стане для вашого бізнесу новим етапом у розвитку і затребуваності продукції або послуг, що пропонуються.
Беклайти
Беклайти

Беклайти

Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.

Особливості носія:

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.

Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.

Розміри носіїв можна подивитися у розділі “Адресна програма”.

Брендування
Брендування

Брендування

Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам вашим продуктом чи послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.

Для брендування в аеропорту “Одеса” доступні:

  • брендування елементів інтер’єру пасажирського терміналу: ескалаторів, візків для багажу, колон в залах реєстрації і прильоту, конструктивних елементів терміналу;
  • брендування на прилеглій території: елементів на парковці, зовнішніх колон терміналу, частин фасаду і авіагейтів.

Особливості носія:

  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

Wi-Fi-реклама

Wi-Fi-реклама

На сьогоднішній день одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.

Особливості носія:

  • можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
  • розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
  • високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
  • особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
  • контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

Відеостійки
Відеостійки

Відеостійки

Реклама на відеостійках в аеропорту “Одеса” – абсолютно унікальний формат. Велика частина їх знаходиться в галереї міжнародних вильотів. Тут пасажири проводять найбільшу кількість часу, в середньому – 2 години. Тільки уявіть – скільки охопленої аудиторії може отримати реалізована там рекламна кампанія.

Особливості носія:

  • дозволом екрану і глибиною кольору можна передати соковиті тони. Ви не просто бачите картинку, а ніби переміщуєтесь на мить в іншу реальність;
  • динамічний рекламний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зателефонувавши нашим менеджерам.

Нестандартні експонування
Нестандартні експонування

Нестандартні експонування

У сучасному світі, де з рекламою ми стикаємося практично на кожному кроці, стає дуже складно привернути увагу споживача. Стандартні макети вже мало кого цікавлять і викликають справжнє захоплення. Креативна і незвичайна подача – ось, що потрібно для кожної рекламної кампанії. Завдяки розміщенню нестандартних конструкцій на території аеропортів, кожний бренд має можливість отримати високі показники сприйняття інформації цільовою аудиторією.

Варіанти нестандартного експонування реклами в аеропорту “Одеса”:

  • розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
  • брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
  • експонування автомобіля;
  • BTL-акції.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

Банери
Банери

Банери

Банери – одні з найефективніших методів реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.

Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк банерів проводиться на широкоформатних друкованих машинах. Носії розташовані на першому поверсі терміналу і охоплюють весь пасажиропотік аеропорту. Конструкції двосторонні: одна сторона розміщується над стійками реєстрації, інша – над зоною контролю авіабезпеки.

Особливості носія:

  • невисока ціна;
  • великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
  • тривалий рекламний контакт.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

Брендування фасаду
Брендування фасаду

Брендування фасаду

Для брендування фасаду в аеропорту “Одеса” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.

Особливості носія:

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступність для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

Лайтбокси
Лайтбокси

Лайтбокси

Для широкого охоплення аудиторії і залучення максимальної уваги в аеропорту, ефективним рекламним методом є використання таких носіїв, як лайтбокси. Вони являють собою рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням і привертають увагу людини яскравою картинкою, яка світиться. Їх не розміщують на землі, в цьому і полягає їх відмінність від сітілайтів.

Особливості носія:

  • можливість обрати розмір, найбільш вдалий для розміщення вашого рекламного матеріалу;
  • широке охоплення аудиторії завдяки цілодобовій роботі носія;
  • тривалий рекламний контакт.

Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зателефонувавши нашим менеджерам.

Сітілайти
Сітілайти

Сітілайти

Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.

Особливості носія:

  • вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
  • оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
  • наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Одеса” працювати і в темну пору доби.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

Стійки для преси в аеропорту «Одеса»
Стійки для преси в аеропорту «Одеса»
Стійки для преси в аеропорту «Одеса»

Стійки для преси в аеропорту «Одеса»

Чим зайняти пасажира під час очікування його рейсу, щоб він міг і розслабитися перед польотом і в той же час не даремно провів час? Саме для цієї мети в аеропорту «Одеса» розміщені стійки для преси. Тут можна побачити яскраві глянцеві видання з цікавими статтями, інтерв’ю, а також, вашою рекламою.

У міжнародному аеропорту «Одеса» встановлено:

  • 10 стійок в новому пасажирському терміналі;
  • 3 стійки у VIP терміналі.

Для клієнтів холдингу «Мегаполіс» є розміщення реклами в журналі «Airport», а також надається можливість брендування стійки для власної преси.

Реклама в журналі в аеропорту на стійках – це ефективний метод залучення цільової аудиторії для вашого бізнесу. Головними перевагами якого, в першу чергу, є:

  • розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
  • журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
  • тривалість рекламного контакту;
  • широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.

Для вирішення всіх питань зв’яжіться з нашими фахівцями.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63