Розміщення ззовні терміналу

Хочете отримати постійний потік платоспроможною аудиторії та широкий спектр можливостей для повноцінного розвитку вашого бізнесу – скористайтеся послугою розміщення реклами в аеропорту.

Аеропорт «Одеса» – був заснований в 1999 році і сьогодні є одним з найбільших повітряних портів з пасажиропотоком в рік близько 1,5 млн. чол. При дотриманні грамотного і правильного процесу створення і реалізації рекламної кампанії – ви отримаєте не тільки широке охоплення потрібної категорії клієнтів, але і можливість значно підвищити іміджеві показники вашого бренду.

Переваги реклами в аеропорту «Одеса»

Ефективність розміщення реклами в аеропорту «Одеса» визначити досить просто, якщо врахувати всі важливі переваги цього виду просування:
  • частота рекламного контакту;
  • тривалість зорового контакту пасажира з представленим матеріалом;
  • можливість таргетованої реклами, яка націлена на конкретну цільову аудиторію, а саме – пасажирів середнього класу і вище;
  • різноманітність носіїв для розміщення реклами: від звичайних до нестандартних типів.
З огляду на все перераховане вище, а також правильність вибору рекламних носіїв ви отримаєте ефективну рекламну кампанію, яка задовольнить всі ваші очікування. Варто зауважити, що ціни на рекламу в аеропорту «Одеса» доступні, як для малого, так і для великого бізнесу. Завдяки новітнім технологіям, якісним матеріалам і креативним ідеям, які рекламний холдинг «Мегаполіс» щодня втілює в кожен рекламний проєкт – реклама в аеропорту «Одеса» стане для вашого бізнесу новим етапом у розвитку і затребуваності продукції або послуг, що пропонуються.
Беклайти

Беклайти

Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.

Особливості носія:

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.

Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.

Розміри носіїв можна подивитися у розділі “Адресна програма”.

Брендування

Брендування

Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам вашим продуктом чи послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.

Для брендування в аеропорту “Одеса” доступні:

  • брендування елементів інтер’єру пасажирського терміналу: ескалаторів, візків для багажу, колон в залах реєстрації і прильоту, конструктивних елементів терміналу;
  • брендування на прилеглій території: елементів на парковці, зовнішніх колон терміналу, частин фасаду і авіагейтів.

Особливості носія:

  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

Брендування фасаду

Брендування фасаду

Для брендування фасаду в аеропорту “Одеса” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.

Особливості носія:

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступність для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

Сітілайти

Сітілайти

Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.

Особливості носія:

  • вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
  • оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
  • наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Одеса” працювати і в темну пору доби.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63