Хочете отримати постійний потік платоспроможною аудиторії та широкий спектр можливостей для повноцінного розвитку вашого бізнесу – скористайтеся послугою розміщення реклами в аеропорту. Аеропорт «Одеса» – був заснований в 1999 році і сьогодні є одним з найбільших повітряних портів з пасажиропотоком в рік близько 1,5 млн. чол. При дотриманні грамотного і правильного процесу створення і реалізації рекламної кампанії – ви отримаєте не тільки широке охоплення потрібної категорії клієнтів, але і можливість значно підвищити іміджеві показники вашого бренду.
З огляду на все перераховане вище, а також правильність вибору рекламних носіїв ви отримаєте ефективну рекламну кампанію, яка задовольнить всі ваші очікування. Варто зауважити, що ціни на рекламу в аеропорту «Одеса» доступні, як для малого, так і для великого бізнесу. Завдяки новітнім технологіям, якісним матеріалам і креативним ідеям, які рекламний холдинг «Мегаполіс» щодня втілює в кожен рекламний проєкт – реклама в аеропорту «Одеса» стане для вашого бізнесу новим етапом у розвитку і затребуваності продукції або послуг, що пропонуються.
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
- можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
- розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
- високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
- особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
- контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
- дозволом екрану і глибиною кольору можна передати соковиті тони. Ви не просто бачите картинку, а ніби переміщуєтесь на мить в іншу реальність;
- динамічний рекламний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
- розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
- брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
- експонування автомобіля;
- BTL-акції.
- невисока ціна;
- великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
- тривалий рекламний контакт.
- можливість обрати розмір, найбільш вдалий для розміщення вашого рекламного матеріалу;
- широке охоплення аудиторії завдяки цілодобовій роботі носія;
- тривалий рекламний контакт.
- вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
- оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Одеса” працювати і в темну пору доби.
- розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
- журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
- тривалість рекламного контакту;
- широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.