Відомо, що якість матеріалу, креатив рекламного сюжету, точність і швидкість виконання всіх етапів роботи по створенню і розміщенню рекламного матеріалу, і, звичайно ж, грамотне розташування - гарантують вдалий результат кожного рекламного прояву. Розміщення реклами в аеропортах - саме те, що потрібно для вашого бізнесу, щоб залучити максимум найактивнішої аудиторії потенційних клієнтів. Аеропорт «Львів» - аеропорт міжнародного значення, який займає перше місце у Західній Україні за кількістю пасажиропотоку і розгалуженості маршрутної мережі. Щороку аеропорт обслуговує близько 2 млн.чол. Розташований в 6-ти км від центру Львова на північний захід на території міста.
Реклама в аеропорту Львова - це не лише популярність і впізнаваність вашого бренду, як в Україні, так і за її межами, а й можливість отримати справжніх постійних клієнтів. Скористайтеся послугами рекламного холдингу «Мегаполіс» і отримаєте якісно виконаний маркетинговий проект для просування своєї компанії.
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
- масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
- можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
- розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
- високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
- особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
- контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
- розширення екрану і глибина кольору дозволяють якісно передати рекламний матеріал;
- динамічний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
- розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
- брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
- експонування автомобіля;
- BTL-акції.
- невисока ціна;
- великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
- тривалий рекламний контакт.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
- доступність для перегляду 24/7;
- ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
- вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
- оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Львів” працювати і в темну пору доби;
- сітілайти, розташовані всередині терміналу, не мають внутрішнього підсвічування.
- на даних панелях є технічна можливість виведення виключно статичного рекламного контента (у вигляді слайдів) в проміжках між показом інформації про рейси;
- ненав’язлива дія рекламної інформації, що сприяє її кращому сприйняттю і запам’ятовуванню.
- розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
- журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
- тривалість рекламного контакту;
- широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.