logo

Розміщення реклами в аеропорту Львів
Реклама в аеропорту

Відомо, що якість матеріалу, креатив рекламного сюжету, точність і швидкість виконання всіх етапів роботи по створенню і розміщенню рекламного матеріалу, і, звичайно ж, грамотне розташування - гарантують вдалий результат кожного рекламного прояву. Розміщення реклами в аеропортах - саме те, що потрібно для вашого бізнесу, щоб залучити максимум найактивнішої аудиторії потенційних клієнтів. Аеропорт «Львів» - аеропорт міжнародного значення, який займає перше місце у Західній Україні за кількістю пасажиропотоку і розгалуженості маршрутної мережі. Щороку аеропорт обслуговує близько 2 млн.чол. Розташований в 6-ти км від центру Львова на північний захід на території міста.

Зображення не існує
  • Видимість площин з вашим рекламним матеріалом 24/7 в зв'язку з цілодобовою роботою аеропорту
  • Частота рекламного контакту
  • Тривалість зорового контакту пасажира з представленим матеріалом
  • Можливість таргетованої реклами, яка націлена на конкретну цільову аудиторію, а саме - пасажирів середнього класу і вище
  • Різноманітність носіїв для розміщення реклами: від звичайних до нестандартних типів

Реклама в аеропорту Львова - це не лише популярність і впізнаваність вашого бренду, як в Україні, так і за її межами, а й можливість отримати справжніх постійних клієнтів. Скористайтеся послугами рекламного холдингу «Мегаполіс» і отримаєте якісно виконаний маркетинговий проект для просування своєї компанії.

Беклайти

Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.

Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.

Розміри носіїв можна подивитися у розділі “Адресна програма”.

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Брендування

Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам вашим продуктом чи послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.

Для брендування в аеропорту “Львів” доступні:

  • брендування елементів інтер’єру пасажирського терміналу: ескалаторів, візків для багажу, колон в залах реєстрації і прильоту, конструктивних елементів терміналу;
  • брендування на прилеглій території: елементів на парковці, зовнішніх колон терміналу, частин фасаду і авіагейтів.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
Зображення не існує
Зображення не існує
Wi-Fi-реклама

На сьогоднішній день одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
  • розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
  • високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
  • особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
  • контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
Зображення не існує
Відеостійки

Реклама на відеостійках в аеропорту “Львів” – абсолютно унікальний формат. Стійки розподілені по терміналу пропорційно:

  • зал реєстрації/очікування прильоту (1 поверх) – 3 шт;
  • зона вильоту міжнародних і внутрішніх рейсів (включаючи бізнес-зали) – 23 шт;
  • зал прильоту внутрішніх і міжнароднх рейсів – 20 шт.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зателефонувавши нашим менеджерам.

  • розширення екрану і глибина кольору дозволяють якісно передати рекламний матеріал;
  • динамічний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
Зображення не існує
Зображення не існує
Нестандартні експонування

У сучасному світі, де з рекламою ми стикаємося практично на кожному кроці, стає дуже складно привернути увагу споживача. Креативна і незвичайна подача – ось, що потрібно для кожної рекламної кампанії. Завдяки розміщенню нестандартних конструкцій на території аеропортів, кожний бренд має можливість отримати високі показники сприйняття інформації цільовою аудиторією.

  • розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
  • брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
  • експонування автомобіля;
  • BTL-акції.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Банери

Банери – одні з найефективніших методів реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.

Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк банерів проводиться на широкоформатних друкованих машинах. Носії розташовані на першому поверсі терміналу і охоплюють весь пасажиропотік аеропорту. Конструкції двосторонні: одна сторона розміщується над стійками реєстрації, інша – над зоною контролю авіабезпеки.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • невисока ціна;
  • великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
  • тривалий рекламний контакт.
Зображення не існує
Зображення не існує
Брендування фасаду

Для брендування фасаду в аеропорту “Львів” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і великим розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу не лише всіх пасажирів терміналу, але й тих, хто за’їжджає на Привокзальну площу аеропорту.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступність для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Зображення не існує
Сітілайти

Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
  • оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
  • наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Львів” працювати і в темну пору доби;
  • сітілайти, розташовані всередині терміналу, не мають внутрішнього підсвічування.
Зображення не існує
Інформаційні екрани

У Міжнародному аеропорту “Львів” є плазмові панелі з можливістю трансляції на них рекламних сюжетів. Завдяки їм значно зростає можливість охопити більшу кількість аудиторії, яка в очікуванні свого рейсу, часто переглядає інформацію на моніторах. Для розміщення реклами доступні монітори системи візуального інформування пасажирів в кількості 57 шт.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • на даних панелях є технічна можливість виведення виключно статичного рекламного контента (у вигляді слайдів) в проміжках між показом інформації про рейси;
  • ненав’язлива дія рекламної інформації, що сприяє її кращому сприйняттю і запам’ятовуванню.
Зображення не існує
Зображення не існує
Стійки для преси в аеропорту «Львів»

Чим зайняти пасажира під час очікування рейсу, щоб він міг і розслабитися перед польотом, і недаремно провести час? Для вирішення цієї задачі в аеропорту «Львів» розміщені стійки для преси. Саме тут можна побачити яскраві глянцеві видання з цікавими статтями, інтерв’ю, а також – вашою рекламою.

У міжнародному аеропорту «Львів» встановлено:

  • 12 стійок в пасажирському терміналі;
  • 6 стійок в міжнародному бізнес-залі;
  • 2 стійки у внутрішньому бізнес-залі.

Для клієнтів холдингу «Мегаполіс» можливе розміщення реклами в журналі «Air magazine Lviv», а також брендування стійки для власної преси. Реклама в журналі в аеропорту на стійках – це ефективний метод залучення цільової аудиторії для вашого бізнесу. 

Для вирішення всіх питань зв’яжіться з нашими фахівцями.

  • розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
  • журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
  • тривалість рекламного контакту;
  • широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості