Відомо, що якість матеріалу, креатив рекламного сюжету, точність і швидкість виконання всіх етапів роботи по створенню і розміщенню рекламного матеріалу, і, звичайно ж, грамотне розташування - гарантують вдалий результат кожного рекламного прояву.
Розміщення реклами в аеропортах - саме те, що потрібно для будь-якого бізнесу, щоб залучити максимум найактивнішої аудиторії потенційних клієнтів.
Аеропорт «Львів» - аеропорт міжнародного значення, який займає перше місце на Західній Україні за кількістю пасажиропотоку і розгалуженості маршрутної мережі. Щороку ним користуються близько 2 млн.чол. Розташований в 6-ти км від центру Львова на північний захід на території міста.
Переваги реклами в аеропорту «Львів»
Розглядаючи всі головні переваги даного виду просування, можна з точністю зазначити, що вартість реклами в аеропорту «Львів» досить прийнятна порівняно з іншими маркетинговими методами:
видимість площин з вашим рекламним матеріалом 24/7 в зв'язку з цілодобовою роботою аеропорту;
частота рекламного контакту;
тривалість зорового контакту пасажира з представленим матеріалом;
можливість таргетованої реклами, яка націлена на конкретну цільову аудиторію, а саме - пасажирів середнього класу і вище;
різноманітність носіїв для розміщення реклами: від звичайних до нестандартних типів.
Реклама в аеропорту Львова - це не лише популярність і впізнаваність вашого бренду, як в Україні, так і за її межами, а й можливість отримати справжніх постійних клієнтів. Скористайтеся послугами рекламного холдингу «Мегаполіс» і отримаєте якісно виконаний маркетинговий проект для просування своєї компанії.
Брендування фасаду
Для брендування фасаду в аеропорту “Львів” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
Особливості носія:
найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
доступність для перегляду 24/7;
ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Сітілайти
Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.
Особливості носія:
вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Львів” працювати і в темну пору доби;
сітілайти, розташовані всередині терміналу, не мають внутрішнього підсвічування.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.