Яким методом просування вам найкраще скористатися, щоб охопити найбільшу кількість аудиторії із середнім і вище середнього рівнем заробітку? Якісний і ефективний результат вам принесе реклама в аеропортах. Тут, звичайно, проводить багато часу в залах очікування категорія пасажирів середнього і високого класів. Це підприємливі люди, які відкриті до нових пропозицій і з особливою зацікавленістю поставляться до вашого рекламного матеріалу. Аеропорт «Харків» – найбільший міжнародний аеропорт на Сході України. Знаходиться в межах міста в 12 кілометрах на південь від центру. Пасажиропотік в рік становить приблизно 1 млн.чол. Скористайтеся унікальною можливістю і розмістіть свою рекламу в аеропорту «Харків», щоб отримати якісну конвертацію платоспроможної аудиторії в постійних клієнтів для вашого бізнесу.
Розглядаючи переваги даного виду просування, можна з точністю зазначити, що вартість реклами в аеропорту «Харків» досить прийнятна у порівнянні з іншими маркетинговими методами. Серед головних переваг:
Реклама в аеропорту «Харків» – це ефективний рекламний хід для вашого бізнесу з метою широкого охоплення певної аудиторії населення нашої країни, і не тільки. Завдяки наявності власних носіїв в аеропорту «Харків», що належать холдингу «Мегаполіс», ваша компанія має можливість на реалізацію свого проєкту по кращим доступним цінам на рекламу в аеропорту «Харків».
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
- для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
- масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
- можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
- розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
- високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
- особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
- контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
- дозволом екрану і глибиною кольору можна передати соковиті тони. Ви не просто бачите картинку, а ніби переміщуєтесь на мить в іншу реальність;
- динамічний рекламний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
- розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
- брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
- експонування автомобіля;
- BTL-акції.
- невисока ціна;
- великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
- тривалий рекламний контакт.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
- доступність для перегляду 24/7;
- ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
- можливість обрати розмір, найбільш вдалий для розміщення вашого рекламного матеріалу;
- широке охоплення аудиторії завдяки цілодобовій роботі носія;
- тривалий рекламний контакт.
- вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
- оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Харків” працювати і в темну пору доби.
- на даних панелях є технічна можливість виведення виключно статичного рекламного контента (у вигляді слайдів) в проміжках між показом інформації про рейси;
- ненав’язливість рекламної інформації, що сприяє її кращому сприйняттю і запам’ятовуванню.
- розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
- журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
- тривалість рекламного контакту;
- широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.