logo

Розміщення ззовні терміналу
Реклама в аеропорту

Яким методом просування вам найкраще скористатися, щоб охопити найбільшу кількість аудиторії із середнім і вище середнього рівнем заробітку? Якісний і ефективний результат вам принесе реклама в аеропортах. Тут, звичайно, проводить багато часу в залах очікування категорія пасажирів середнього і високого класів. Це підприємливі люди, які відкриті до нових пропозицій і з особливою зацікавленістю поставляться до вашого рекламного матеріалу. Аеропорт «Харків» – найбільший міжнародний аеропорт на Сході України. Знаходиться в межах міста в 12 кілометрах на південь від центру. Пасажиропотік в рік становить приблизно 1 млн.чол. Скористайтеся унікальною можливістю і розмістіть свою рекламу в аеропорту «Харків», щоб отримати якісну конвертацію платоспроможної аудиторії в постійних клієнтів для вашого бізнесу.

Зображення не існує
Переваги реклами в аеропорту «Харків»

Розглядаючи переваги даного виду просування, можна з точністю зазначити, що вартість реклами в аеропорту «Харків» досить прийнятна у порівнянні з іншими маркетинговими методами. Серед головних переваг:

  • Продолжительность зрительного контакта пассажира с рекламным материалом
  • Ненав’язливість представленого сюжету;
  • Можливість таргетованої реклами, яка націлена на конкретну цільову аудиторію, а саме – пасажирів середнього класу і вище
  • Видимість площин з вашим рекламним матеріалом 24/7 в зв’язку з цілодобовою роботою аеропорту
  • Різноманітність носіїв для розміщення реклами: від звичайних до нестандартних типів

Реклама в аеропорту «Харків» – це ефективний рекламний хід для вашого бізнесу з метою широкого охоплення певної аудиторії населення нашої країни, і не тільки. Завдяки наявності власних носіїв в аеропорту «Харків», що належать холдингу «Мегаполіс», ваша компанія має можливість на реалізацію свого проєкту по кращим доступним цінам на рекламу в аеропорту «Харків».

Беклайт – має зовнішню схожість із білбордами. Головна їх відмінність полягає в тому, що беклайти мають внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і у темну пору доби. Реклама на беклайте в аеропорту – один із найефективніших брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.

Розміри носіїв можна переглянути в розділі "Адресна програма".

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
Зображення не існує

Для брендування фасаду в аеропорту “Харків” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступність для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Зображення не існує
Зображення не існує

Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
  • оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
  • наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Харків” працювати і в темну пору доби.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості