Яким методом просування вам найкраще скористатися, щоб охопити найбільшу кількість аудиторії із середнім і вище середнього рівнем заробітку? Якісний і ефективний результат вам принесе реклама в аеропортах. Тут, звичайно, проводить багато часу в залах очікування категорія пасажирів середнього і високого класів. Це підприємливі люди, які відкриті до нових пропозицій і з особливою зацікавленістю поставляться до вашого рекламного матеріалу. Аеропорт «Харків» – найбільший міжнародний аеропорт на Сході України. Знаходиться в межах міста в 12 кілометрах на південь від центру. Пасажиропотік в рік становить приблизно 1 млн.чол. Скористайтеся унікальною можливістю і розмістіть свою рекламу в аеропорту «Харків», щоб отримати якісну конвертацію платоспроможної аудиторії в постійних клієнтів для вашого бізнесу.
Розглядаючи переваги даного виду просування, можна з точністю зазначити, що вартість реклами в аеропорту «Харків» досить прийнятна у порівнянні з іншими маркетинговими методами. Серед головних переваг:
Реклама в аеропорту «Харків» – це ефективний рекламний хід для вашого бізнесу з метою широкого охоплення певної аудиторії населення нашої країни, і не тільки. Завдяки наявності власних носіїв в аеропорту «Харків», що належать холдингу «Мегаполіс», ваша компанія має можливість на реалізацію свого проєкту по кращим доступним цінам на рекламу в аеропорту «Харків».
Беклайт – має зовнішню схожість із білбордами. Головна їх відмінність полягає в тому, що беклайти мають внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і у темну пору доби. Реклама на беклайте в аеропорту – один із найефективніших брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Розміри носіїв можна переглянути в розділі "Адресна програма".
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
Для брендування фасаду в аеропорту “Харків” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
- доступність для перегляду 24/7;
- ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
- вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
- оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
- наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Харків” працювати і в темну пору доби.