logo

Розміщення ззовні терміналів
Реклама в аеропорту

Як досягти вдалого результату просування вашої рекламної кампанії, максимально охопивши активну аудиторію споживачів із середнім рівнем доходу і вище? Розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль» та отримуйте постійний потік нових клієнтів для вашого бренду. Міжнародний аеропорт «Бориспіль» – найбільший аеропорт України, яким щорічно користуються близько 12 млн. чол. Пасажири та люди, які їх проводжають/зустрічають мають час в запасі, який вони із задоволенням витрачають, прогулюючись по дозволеній території або в залах очікування. Цього часу цілком достатньо, щоб вашу рекламу в аеропорту могли помітити, зацікавитися нею і вловити мету вашого послання. 

Зображення не існує
Переваги реклами в аеропорту «Бориспіль»

Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:

  • Цільова аудиторіяШироке охоплення активної цільової аудиторії.
  • Вибір рекламних носіївШирока можливість вибору рекламних носіїв: від звичайних до нестандартних типів.
  • Ваш постійний партнерМожливість оформлення тривалого рекламний контакту.
  • НайКраще розміщенняВеликий вибір масштабних майданчиків для розміщення.

Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:

Беклайти

Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
Зображення не існує
Брендування фасаду

Для брендування фасаду в аеропорту “Бориспіль” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступність для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Зображення не існує
Зображення не існує
Мегаборд

Креативне та сучасне рішення для розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»  – використання таких видів носіїв, як мегаборд. Унікальні своїми розмірами, ці конструкції здатні привернути і зосередити увагу на викладеному рекламному матеріалі велику кількість людей із загального пасажиропотоку.

  • значні розміри конструкції, завдяки яким реклама доступна для перегляду зі значної відстані;
  • масштабна площа для передачі всієї необхідної детальної інформації про товари або послуги вашої компанії;
  • розміщення реклами на мегаборді сприятливо впливає на іміджеві показники вашого бренду.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості