Як досягти вдалого результату просування вашої рекламної кампанії, максимально охопивши активну аудиторію споживачів із середнім рівнем доходу і вище? Розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль» та отримуйте постійний потік нових клієнтів для вашого бренду. Міжнародний аеропорт «Бориспіль» – найбільший аеропорт України, яким щорічно користуються близько 12 млн. чол. Пасажири та люди, які їх проводжають/зустрічають мають час в запасі, який вони із задоволенням витрачають, прогулюючись по дозволеній території або в залах очікування. Цього часу цілком достатньо, щоб вашу рекламу в аеропорту могли помітити, зацікавитися нею і вловити мету вашого послання.
Преимущества рекламы в аэропорту «Борисполь»
Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:
широкий охват активной целевой аудитории;
широкая возможность выбора рекламных носителей: от обычных до нестандартных типов;
длительный рекламный контакт;
большой выбор масштабных площадок для размещения.
Дізнатись вартість
Щоб розрахувати вартість реклами в аеропорту «Бориспіль», зв’яжіться з нашими менеджерами. Наші фахівці допоможуть вам визначитися з вибором потрібної площини для реалізації вашого рекламного проєкту та можуть запропонувати найкращі ціни на рекламу в аеропорту з урахуванням можливого бюджету вашої компанії, виділеного для просування власних товарів або послуг. Отримайте позитивні відгуки на вашу рекламну кампанію, як від української, так і від зарубіжної аудиторії вже сьогодні – розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль»!
Беклайти
Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Особливості носія:
цілодобова робота носія;
завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.
Розміри носіїв можна подивитися у розділі “Адресна програма”.
Брендування фасаду
Для брендування фасаду в аеропорту “Бориспіль” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
Особливості носія:
найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
доступність для перегляду 24/7;
ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
Мегаборд
Креативне та сучасне рішення для розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль» – використання таких видів носіїв, як мегаборд. Унікальні своїми розмірами, ці конструкції здатні привернути і зосередити увагу на викладеному рекламному матеріалі велику кількість людей із загального пасажиропотоку. Особливості носія:
значні розміри конструкції, завдяки яким реклама доступна для перегляду зі значної відстані;
масштабна площа для передачі всієї необхідної детальної інформації про товари або послуги вашої компанії;
розміщення реклами на мегаборді сприятливо впливає на іміджеві показники вашого бренду.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.