Як досягти вдалого результату просування вашої рекламної кампанії, максимально охопивши активну аудиторію споживачів із середнім рівнем доходу і вище? Розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль» та отримуйте постійний потік нових клієнтів для вашого бренду. Міжнародний аеропорт «Бориспіль» – найбільший аеропорт України, яким щорічно користуються близько 12 млн. чол. Пасажири та люди, які їх проводжають/зустрічають мають час в запасі, який вони із задоволенням витрачають, прогулюючись по дозволеній території або в залах очікування. Цього часу цілком достатньо, щоб вашу рекламу в аеропорту могли помітити, зацікавитися нею і вловити мету вашого послання.
Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:
Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:
Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.
- цілодобова робота носія;
- завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
Для брендування фасаду в аеропорту “Бориспіль” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
- доступність для перегляду 24/7;
- ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Креативне та сучасне рішення для розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль» – використання таких видів носіїв, як мегаборд. Унікальні своїми розмірами, ці конструкції здатні привернути і зосередити увагу на викладеному рекламному матеріалі велику кількість людей із загального пасажиропотоку.
- значні розміри конструкції, завдяки яким реклама доступна для перегляду зі значної відстані;
- масштабна площа для передачі всієї необхідної детальної інформації про товари або послуги вашої компанії;
- розміщення реклами на мегаборді сприятливо впливає на іміджеві показники вашого бренду.