Wi-Fi маркетинг в аеропортах України

Інтернет став невід'ємною частиною нашого життя. Завдяки йому ми вирішуємо ділові справи, ведемо бізнес, спілкуємося з друзями, знаходимо нові хобі та інтереси. Wi-Fi — відкритий шлях в інтернет-простір. Не всі рекламодавці знають: вміло використовуючи Wi-Fi підключення у потрібному місці, можна стабільно отримувати нових клієнтів для свого бізнесу. Якщо говорити простими словами про Wi-Fi рекламу, то це той інформаційний рекламний матеріал, який з'являється на екрані вашого ґаджета під час підключення до Wi-Fi мережі. Все просто: щоб отримати доступ до інтернету, потрібно переглянути рекламне повідомлення. Ідеальною безпрограшною локацією для реалізації Wi-Fi реклами є аеропорт:

  • постійний потік відвідувачів, які через Wi-Fi використовують інтернет в очікуванні свого рейсу. Це дозволяє говорити про високі результати залученості та взаємодії з рекламним сюжетом. В середньому до бездротової мережі підключається до 30% відвідувачів аеропортів;
  • переважна частина аудиторії складається з підприємців, людей, які люблять подорожувати, не бояться пробувати нове, експериментувати, відкривати для себе сучасні можливості для комфортного життя. Креативно подана реклама не пройде повз їхньої уваги;
  • реклама в аеропорту доступна для перегляду у будь-яку пору доби.
Статистика руху пасажиропотоку в аеропортах показує хорошу картину. З'являються нові рейси, збільшується кількість маршрутів. Відповідно зростає кількість відвідувачів аеропорту, а з нею підвищується актуальність рекламного просування компаній. Холдинг «Мегаполіс» пропонує розміщення реклами через Wi-Fi підключення у п'яти найбільших міжнародних аеропортах України:


  • МА «Харків»;
  • МА «Одеса»;
  • МА «Львів»;
  • МА «Запоріжжя»;
  • МА «Бориспіль».

Переваги та формати Wi-Fi реклами


“Wi-Fi маркетинг в аеропортах України — це інноваційний діджитал канал, який дає можливість комунікувати з потрібною аудиторією у потрібному місці. Саме завдяки йому ми можемо тримати увагу без рекламного шуму”, — розповідає куратор напрямку Wi-Fi маркетингу холдингу «Мегаполіс» Євгенія Горобей.





Користь даного рекламного напрямку ґрунтується на тому, що у ролі носія виступає власний пристрій людини. Це дозволяє інформаційному матеріалу перебувати у більш тісному контакті зі споживачем. Відповідно й отримувати значно вищий рівень довіри та сприйняття. Переваги Wi-Fi реклами дозволять вам самостійно оцінити вигоду від розміщення:
  • реклама є обов'язковою для перегляду на відміну від розміщення у соціальних мережах;
  • тривалість рекламного контакту від 5 до 15 сек. Цього часу достатньо, щоб переглянути та сприйняти інформацію;
  • є змога залучити клієнта безпосередньо в рекламу через використання інтерактивних ігрових механік;
  • доступне пряме розміщення реклами казино, алкогольних і тютюнових брендів;
  • можливість таргетування реклами по шести параметрам: локація, операційна система, час, тип пристрою, частота та вік;
  • вартість реклами не залежить від кількості таргетингу. Неважливо, чи ви налаштовуєте таргетинг по одному параметру чи відразу по усіх шести — ціна на Wi-Fi рекламу залишається незмінною;
  • відсутність бот-трафіку;
  • можна налаштувати особистий кабінет та під'єднати аналітичні сервіси зі сторони клієнта.
Вигідний для кожного рекламодавця плюс Wi-Fi реклами: ви платите лише за перегляди, тобто, за факт безпосереднього контакту.

“Унікальність цього рекламного напрямку в тому, що можна охопити цільовий сегмент від бізнес-аудиторії до мандрівників, новаторів, активних споживачів товарів і послуг у мобайлі й при цьому гнучко управляти своїм бюджетом в один клік”, — коментує Євгенія.



Можливості Wi-Fi реклами дозволяють вибрати формат, у якому подається сюжет. Ви можете створити креатив у вигляді:
  • статичного full-screen банера;
  • gif-анімації;
  • HTML-анімації;
  • слайдера;
  • відеоролика.
Не варто хвилюватись про те, як різні типи пристроїв будуть транслювати вашу рекламу. Завдяки адаптивному дизайну зображення передається правильно та коректно на будь-який носій.

Механіка підключення. Можливість вибору сторінок для розміщення реклами


Як саме відбувається приєднання до Wi-Fi мережі через перегляд рекламного сюжету? Через поетапне підключення. Рекламні кампанії для тютюнових та алкогольних виробників мають одну відмінність у поетапному підключенні. Перед появою реклами з'являється попередження із запитанням про вік споживача.




Механіка підключення до мережі з трансляцією рекламного контенту:
  • людина обирає відкриту мережу, до якої хоче приєднатися;
  • на екрані ґаджета з'являється перша рекламна сторінка тривалістю 5 сек, після чого з'являється кнопка "Далі";
  • після натискання кнопки на першій сторінці з'являється друга сторінка. Трансляція рекламного контенту відбувається протягом 10 сек. Друга сторінка дає користувачу вибір: перейти на сайт рекламодавця, якщо пропозиція зацікавила, або просто приєднатися до мережі, якщо ні.
Як бачимо, все достатньо просто. Часу, виділеного на рекламний меседж, абсолютно вистачає для привернення уваги споживача. Такого роду реклама має м'який вплив на споживача. Сприймається ним адекватно та не агресивно. Для наших клієнтів ми надаємо можливість вибору: транслювати рекламу на першій сторінці, на другій або ж обрати повний пакет і отримати максимальну ефективність реалізованої кампанії.

Яким компаніям та брендам може бути ефективна Wi-Fi реклама


“Вже понад 5 років ми працюємо з аудиторією через підключення до безпарольної мережі, постійно вдосконалюємося і впроваджуємо новинки. У wi-fi каналі, для великих гравців ринку і стартапів, ми створюємо рівні умови”, — розповідає Євгенія.




Насправді говорити про користь Wi-Fi реклами для певних брендів чи компаній неправильно. Адже даний вид маркетингового просування буде корисним для будь-яких торгових напрямків. На сьогодні нашими послугами вже скористались та задоволені результатом представники:
  • автомобільних брендів;
  • авіаперевізників;
  • туроператорів;
  • банків;
  • фінансових сервісів;
  • забудовників;
  • аграрного бізнесу;
  • страхових компаній;
  • сфери ІТ;
  • різноманітних онлайн-магазинів;
  • ресторанів та готелів.
Wi-Fi реклама не обмежує та надає можливість кожному бренду проявити себе. Завдяки розміщенню в аеропортах із високим трафіком ваша компанія отримує не тільки нових активних клієнтів, а й можливість підвищити рівень іміджевого статусу та популярність.