Брендування Інтерсіті, розміщення реклами на LED-екранах та в МА Бориспіль


Мальовничий Казахстан…
Разом із нашим клієнтом, Управлінням туризму міста Алмати, ми використали кращі рекламні носії та топові локації, щоб створити яскраву й насичену розповідь про цю країну. Справжня мандрівка чарівними куточками Казахстану відкрилася багатотисячній аудиторії.


Рекламна кампанія проєкту Visit Almaty включала:
  • зовнішнє брендування вагонів швидкісного потягу Інтерсіті;
  • розміщення на LED-екранах Києва;
  • сюжет на відеостійках та відеомоніторах у Терміналі D МА «Бориспіль».

Завдяки сюжетам на відеоносіях, ми показали мальовничу природу Казахстану жителям і гостям нашої столиці, а відвідувачі аеропорту «Бориспіль» відкрили для себе ще одну цікаву країну для подорожей. Особливої уваги вартий креатив на брендованому потязі Інтерсіті. До усієї природної краси на зображеннях не вистачає лише вас. Про це дизайнери зазначили прямо на макеті, зобразивши людину на частинці пазлу з відповідними написами: «Тут не вистачає тебе» та «Доповни картину собою». Зважаючи на досить нестандартне зовнішнє оформлення потяга, такий забрендований транспорт відразу привертає увагу всіх людей на пероні, а реклама сприймається легко та ненав'язливо. В результаті комплексного розміщення реклами, в основі якого були залучені три різні напрямки послуг, наш клієнт отримав:
  • високі показники охоплення, завдяки значному пасажиропотоку аеропорту й залізниці та топовим локаціям;
  • влучне попадання в цільову аудиторію, яка цікавиться подорожами та іншими країнами;
  • підвищену частоту візуальних контактів із рекламним зображенням, що сприяє підсвідомому запам’ятовуванню та впізнаваності.
Деталі рекламної кампанії
  • Адреси розташувань LED-екранів: Велика Васильківська 9/2 (БЦ Макулан); ТЦ Ocean Plaza, вул. Антоновича, 176 (9 екранів); В. Васильківська 57/3 (Планетарій)
  • Відеостійки в аеропорту: 62 од.
  • Відеомонітори в аеропорту: 88 од.