Розміщення реклами в одному з найбільших ТРЦ Києва


ТРЦ «Ocean Plaza» — одна із найпопулярніших київських локацій, розташована за адресою: вул. Антоновича, 176. 420 торгових магазинів, близько 40-ка кафе та ресторанів, а ще найбільший океанічний акваріум у Західній Європі, кінотеатр, дитячий розважальний центр та пляжний клуб на даху паркінгу. «Ocean Plaza» неодноразово отримував визнання споживачів та нагороджений багатьма преміями, як кращий великий ТРЦ. Цей простір, загальною площею 165 000 кв.м, відмінне місце для покупок і відпочинку. Щодня його відвідують у середньому 55 тис.чол. Розміщення реклами в цій локації створює сприятливі умови для просування кожного бізнесу. Активна аудиторія відвідувачів ТРЦ зацікавлено та легко сприймає побачений інформаційний матеріал, адже саме рекламний носій може містити інформацію про те, за чим власне і прийшла людина сюди.
Для наших клієнтів ми пропонуємо розміщення реклами:
  • на масштабному медіафасаді (9 відеоекранів);
  • на Outdoor носіях (25 площин);
  • на Indoor носіях (199 площин);
  • нестандартних форматів.
Для показу статичних і динамічних сюжетів, для досягнення різних цілей рекламної кампанії ми знаємо, який саме носій вам запропонувати.
Масштабний медіафасад на будівлі ТРЦ

Масштабний медіафасад на будівлі ТРЦ

Значною перевагою носія є можливість охоплення уваги не лише відвідувачів ТРЦ, адже сюжет транслюється на Либідську площу. OTS тут складає 124 тис./добу. Це місце з постійним транспортним потоком та великою кількістю перехожих досить вигідне для розміщення реклами представників будь-якого бізнесу.

Медіафасад являє собою масштабний носій, який складається з 9 послідовно розміщених екранів. Завдяки цій нестандартності та загальним розмірам демонстрована реклама на LED екранах буде завжди приваблювати погляди багатотисячної аудиторії.

Технічна характеристика медіафасаду на ТРЦ:

  • складається з 9 носіїв;
  • розмір кожного екрану 7*4 м;
  • працює 24/7;
  • тривалість ролика 10 сек. (6 виходів/год).
OUTDOOR реклама

OUTDOOR реклама

Значні розміри будівлі ТРЦ «Ocean Plaza» дозволяють не обмежуватися лише одним видом зовнішньої реклами. Окрім розміщення на LED екранах ми пропонуємо:

  • вивіски — розміщуються на центральному фасаді в кількості 10 шт. Розмір носіїв — 1,6*0,8 м. Цей рекламний формат надзвичайно ефективний для бізнесу, який має свою торгову точку в цьому ТРЦ. Розмістіть назву або лого свого бренду, і ваші споживачі знатимуть, що ви тут;
  • борди — розміщені на задньому фасаді в кількості 18 шт. Розмір носіїв — 4680*6670 мм. Актуальність статичної реклами залишається на високому рівні. Про це свідчать статистичні дані реалізованих кампаній та схвальні відгуки наших клієнтів;
  • беклайти — розташовані на боковому фасаді в кількості 3 шт. Розмір носіїв — 6,8*3,7 м. Якісна внутрішня підсвітка робить зображення більш “живим”, насиченим та цікавим для аудиторії.
INDOOR реклама

INDOOR реклама

Внутрішня реклама в ТРЦ дає змогу рекламодавцям:

  • привернути увагу до своєї торгової/розважальної точки, розміщеної тут;
  • розповісти про новинки бренду;
  • оголосити про відкриття нового магазину, салону тощо;
  • заохотити до відвідування, використовуючи акційні пропозиції та розіграші.

INDOOR реклама в ТРЦ «Ocean Plaza» розміщена в абсолютно різних точках локації. Залежно від типу рекламного матеріалу та мети кампанії наші менеджери зорієнтують вас на правильний вибір носія. Для вашої реклами можна використати:

  • наклейки. На дверях до внутрішнього паркінгу Р0-Р3: 24 носії розміром 650*920 мм, 24 носії — 300*920 мм, 24 носії — 650*650 мм, 24 носії — 300*650 мм. На дверях до зовнішнього паркінгу, на дверях до ліфтів ТРЦ: 4 носії розміром 650*650 мм;
  • рекламу в ліфтах. Внутрішній паркінг ТРЦ (8 ліфтів із 16-ма площинами): 12 носії розміром 594*840 мм; 4 носії — 594*420 мм;
  • клік-рамки. Формат А2 в усіх санвузлах ТРЦ: 30 носіїв розміром 545*375 мм; на виходах до паркінгу Р0, Р2, Р3: 4 носії розміром 0,7*2 м;
  • сітілайти. Проходи до ліфтів на 1-му й 2-му поверхах: 22 носії розміром 1,8*1,2 м;
  • вивіски. 0 поверх, вхід до паркінгу: 1 носій розміром 3*1 м; -1 поверх, навпроти кас Ашан: 2 носії розміром 4*1 м; -1 поверх, вхід в Ашан: 1 носій розміром 6,3*1 м.
Нестандартна реклама в ТРЦ

Нестандартна реклама в ТРЦ

Якщо у вас безліч ідей, а перечислені вище види розміщень не задовільняють потреб компанії — вам неодмінно потрібно спробувати нестандартні прояви розміщення реклами в ТРЦ.

Холдинг Мегаполіс пропонує:

  • підвісні банери в атріумі. Боковий атріум: 3 носії розміром 1*3 м;
  • підвісні конструкції. Кількість та розмір визначається індивідуально з клієнтом;
  • наклейка на підлозі: 1 носій розміром 1 кв.м;
  • брендування столів: 50 носіїв d=0,8 м;
  • брендування лавок: 5 носіїв розміром 3*0,5 м;
  • брендування зон відпочинку: 2 носії;
  • експонування авто.

⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Багато брендів та компаній уже розмістили тут свою продукцію та послуги. Результати рекламних кампаній показують високий показник ефективності. Відмічено ріст продаж та збільшення кількості споживачів. Ваша реклама теж має бути тут!

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 299-21-23

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63
    Будемо раді співпрацювати
    Ми зв'яжемось з Вами максимально швидко
    Ваша заявка успішно надіслана

      Будемо раді співпраці
      Megapolis Facebook Megapolis Telegram Megapolis Viber