Рекламна історія із солодким присмаком

Команда холдингу «Мегаполіс» і медіа-агенції Zenith Ukraine реалізували солодкий літній проєкт для ТМ Nesquik в київському метро.

Розміщення реклами в метро — один з найкращих маркетингових методів. Він дозволяє якісно охопити широкий діапазон аудиторії, а нестандартна подача сприяє підтримці хорошій іміджевій історії бренду. За час курсування брендованого потягу на лінії кампанія отримала понад 2 000 000 контактів. Такий крутий результат — це показник високої ефективності реклами в метро і грамотно підібраного розміщення.


Рекламну кампанію запустили в двох форматах:

внутрішнє брендування вагонів одного потягу Святошинсько-Броварської лінії метро. Потяг, що курсує з 6-ої ранку і до закриття метро, «розповідає» про те, яким смачним і корисним може бути сніданок кожного пасажира;


Pозміщення реклами на відеомоніторах в вагонах брендованого поїзда. Відеоекрани працюють до 18 годин в день — 95% цього часу займає показ ролика ТМ Nesquik. Великою перевагою цього формату є те, що пасажир бачить разом з соц.рекламой метро лише цю інформацію, без рекламного шуму.


Звичні сині вагони зовні, але яскраві, які привертають погляд, зсередини — спрацювали «на ура» завдяки ефекту несподіванки. Пасажири з цікавістю розглядали сюжет реклами в вагоні метро. Посилити результат побаченого брендування допомогла трансляція ролика на відеомоніторах вагонів.

Як відомо, любителі смачних і корисних сніданків можуть бути дуже різними за віком і рівнем доходів. Тому, використання реклами в київському метро саме те, що потрібно було для отримання очікуваних результатів кампанії для ТМ Nesquik. Хочете бути впевненим в ефективності своєї реклами і ви — працюйте з нами!