Нестандартна зовнішня реклама для Coca-Cola Україна

Спекотні дні… Мрії про свіжість та прохолоду... На очі потрапляє реклама на зупинці. Ти ще не знаєш, який він, той новий загадковий смак Fanta, але реалістичне відтворення яскравої баночки з напоєм викликає непереборне бажання спробувати його… Дії споживача в описаній ситуації — приклад ефективної реклами. Наша команда поставила ціль: створити та реалізувати саме таку зовнішню рекламу для Coca-Cola Україна. Відділ виробництва мав відтворити креатив так, аби підштовхнути потенційного споживача до конкретної дії. Так, на п'яти зупинках громадського транспорту в Києві, з'явився нестандарт з RGB-підсвіткою. Сама ж конструкція зупинки була забрендована відповідно стилю рекламної кампанії й стала яскравим доповненням до основного елементу.
Про нестандартний носій:
  • вид носія: сітілайт;
  • розмір носія: 1,8*1,2 м;
  • вид підсвітки: RGB.
Нестандарт представлений у вигляді сітілайта, всередині якого створено елемент, що зображує баночку Fanta. Процес виготовлення такої конструкції досить цікавий та вартий уваги любителів незвичних інсталяцій. Із сітілайта виймають внутрішнє наповнення. Після виготовлення розміщують всередині конструкції два акрилайта з гравіюванням області під баночкою та слоганом. Цю область підсвічують торцевою RGB-підсвіткою. Наліпки клеять не на скло, а на гравіювання на прозорому акрилі.



Примітка: RGB-підсвітка — це програмована кольорова підсвітка. RGB розшифровується, як Red-Green-Blue, тобто Червоний-Зелений-Синій. Світлодіодні стрічки такого типу містять три типи LED елементів. Певне їх поєднання дозволяє створити будь-яку кольорову комбінацію.

Двостороння нестандартна реклама на зупинці має хороший кут огляду для всіх учасників дорожнього руху та перехожих. Особливо ефектного вигляду носій набуває з настанням сутінків. Завдяки якісній динамічній підсвітці та професійно виконаній роботі наших майстрів, реклама на сітілайті приваблює та затримує погляди. Напис на сітілайті “Спробуй Розгадай” інтригує. Заклик на брендованій зупинці: “Спробуй і Дізнайся” стає логічним завершенням для зацікавлення клієнта. Важко пройти поруч, не звернувши уваги на What the Fanta 2.0.


Адреси забрендованих зупинок із нестандартами з RGB-підсвіткою:
  • вул. Басейна, 10/на перетині з вул. Шота Руставелі;
  • сп. Володимирський, 3/на стороні фунікулера;
  • вул. Хрещатик, 32/на перетині з вул. Прорізна;
  • вул. М. Грушевського, 34/1/між пл. Арсенальна і Маріїнським парком;
  • бул. Т. Шевченко/між вул. Володимирська та вул. Терещенківська.