На мотоциклі в аеропорту – нестандартне розміщення для «SIGMA SOFTWARE».

Швидкість... Скільки всього важливого в сучасному світі вона вирішує. Ось і в проєкті для клієнта «Sigma Software» команді холдингу «Мегаполіс» належало розміщення нестандартної рекламної конструкції та експонування транспортного засобу в місці, де реклама мала би таку ж максимальну швидкість впливу на оточуючих людей, як і головний об’єкт проєкту – мотоцикл. Для того, щоб максимально швидко отримати ефективний результат по залученню уваги і просуванню ІТ-індустрії серед жителів не тільки нашої країни, а й країн зарубіжжя, було прийнято рішення розмістити рекламу в аеропорту «Харків». Як відомо практично кожному рекламодавцю, саме цей вид просування допомагає якісно подати матеріал і підвищити впізнаваність бренду.
Середній річний пасажиропотік аеропорту Харків – понад 1 млн.чол. Завдяки такому інтенсивному трафіку ми змогли за час розміщення з жовтня 2019 року по березень 2020 року отримати охоплення в кількості 660 тис.чол. Використаний маркетинговий хід спрацював на відмінно! Нам вдалося не тільки розповісти харків’янам про досягнення їхніх земляків і познайомити з найшвидшим мотоциклом на планеті, але і з гордістю показати кожному іноземцю, який відвідує Україну, які професійні проєкти створюють і реалізовують наші місцеві компанії.

«Sigma Software» – відома компанія-розробник програмного забезпечення з клієнтською базою по всьому світу – від Австралії до західного узбережжя США. Більше 18 років компанія розробляє рішення будь-якої складності в сферах телекомунікацій, реклами, авіації, автомобільної індустрії, ігор, фінансів та інших. Саме за її підтримки харківською командою «Iron Custom Motorcycles» був сконструйований гоночний мотоцикл, який встановив світовий рекорд у своєму класі, досягнувши 99,764 милі на годину на Тижні швидкості в Бонневіллі. За основу інженери використовували модель ІЖ-49 1953 року випуску, два роки роботи з удосконалення якої принесли такий довгоочікуваний успіх (докладніше про мотоцикл – на сайті Sigma Software). Звичайно, кожному відвідувачу аеропорту «Харків» було цікаво не лише доторкнутися і сфотографуватися на фоні цього унікального транспортного засобу, а й цікаво було дізнатися про нього більше інформації. Мета досягнута – ми змогли поінформувати величезну кількість людей. Вкотре наші співробітники під час реалізації чергового рекламного заходу проявили професійний підхід у вирішенні поставленого завдання і довели якість своєї роботи. Працюємо на результат!