Реалізація нестандартного проєкту для клієнта Маркетинг Форум

У 2018 році, в рамках рекламної кампанії «Знання застарівають. Приходь за свіжими» був реалізований нестандартний проєкт для клієнта Маркетинг Форум. Книга Філіпа Котлера з мільйонами спор цвілевих грибів була поміщена в спеціальний сітілайт, встановлений в ТРЦ Dream Town 2, де відвідувачі могли наживо спостерігати процес «старіння знань». З кожним днем цвіль все більше розросталася, змушуючи книгу виглядати давньою, доносячи таким чином основну ідею про те, що знання застарівають, світ змінюється і необхідно постійно вдосконалюватися. «Знання застарівають – приходь за свіжими» - такий основний посил рекламної кампанії.

Завдяки злагодженій роботі команд професіоналів Мегаполіс, спільно з рекламним агентством BBDO Ukraine, а також Havas Media Ukraine, в процесі реалізації проєкту були враховані всі особливості і вирішені всі складності: вибір майданчика, пошук в стислі терміни конструкції, її адаптація під брендбук клієнта, доповнення світловими елементами, збірка і настройка кліматичної системи для регулювання температури і вологості, яка створила сприятливі умови для зростання грибка, підготовка необхідних документів мікробіологів, які доводять безпеку грибка, для узгодження розміщення з ТРЦ і ін.

Дана робота стала володарем срібла на ADCE Awards 2018.

Будемо раді співпрацювати

    Київ
    Харків
    Львів
    Одеса
    Дніпро

    м. Київ

    • +38 (044) 299-21-23

    м. Харків

    • +38 (057) 341-44-08

    г. Львов

    • +38 (032) 259-19-70

    м. Одеса

    • +38 (048) 752-19-63

    г. Днепр

    • +38 (056) 722-19-63
    Будемо раді співпрацювати
    Ми зв'яжемось з Вами максимально швидко
    Ваша заявка успішно надіслана

      Будемо раді співпраці
      Megapolis Facebook Megapolis Telegram Megapolis Viber